eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rabka-ZdrójWykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg gminnych na terenie miasta i gminy Rabka-Zdrój w 2024 roku



Ogłoszenie z dnia 2024-05-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg gminnych na terenie miasta i gminy Rabka-Zdrój w 2024 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rabka-Zdrój

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893090

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Rabka-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-700

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 18 26 92 000

1.5.8.) Numer faksu: 18 26 77 700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@rabka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rabka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/rabka

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg gminnych na terenie miasta i gminy Rabka-Zdrój w 2024 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-851dac5d-d4b4-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00320149

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044985/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Wykonanie remontów cząstkowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00219863

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IRG.271.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem remontów cząstkowych nawierzchni dróg gminnych na terenie miasta i gminy Rabka-Zdrój w 2024 roku.
Do wbudowania:
− 350 ton masy bitumicznej,
− 20 ton skropienie emulsją asfaltową i grysami bazaltowymi.
Zakres prac obejmuje, m.in.:
− rozbiórkę - wycięcie zniszczonych miejsc asfaltu,
− wywóz materiałów rozbiórkowych,
− wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg gminnych, przy zastosowaniu emulsji bitumicznej modyfikowanej szybko rozpadowej oraz grysów bazaltowych,
− wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg gminnych betonem asfaltowym z obcięciem krawędzi,
− uzupełnienie zaniżeń,
− wykop przełomów, ułożenie tłucznia w gotowym wykopie wraz z zagęszczeniem tłucznia oraz masy bitumicznej,
− prawidłowe oznakowanie robót,
− pokrycia szkód powstałych w trakcie realizacji zamówienia również wobec osób trzecich,
− przywrócenie do stanu pierwotnego zajętych dla realizacji zamówienia terenów.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Specyfikacji Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca załącznik do niniejszej SWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje wbudowanie 20 ton emulsji oraz 350 ton masy bitumicznej na drogach gminnych (powyższe ilości są ilościami orientacyjnymi).
4. Dokładny zakres robót będzie ustalony przez Zamawiającego (sukcesywnie) podczas wspólnej weryfikacji ulic z Wykonawcą i Inspektorem Nadzoru.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego i finansowego przedmiotu zamówienia lub etapowania robót na innych zasadach niż określone w umowie w zależności od posiadanych środków finansowych.
6. Wymagany okres gwarancji na wykonane zamówienie wynosi min. 12 miesięcy i liczony będzie od dnia bezusterkowego odbioru końcowego wykonanych robót.
7. Wszystkie roboty należy prowadzić w taki sposób, aby w miarę możliwości nie utrudniać komunikacji oraz nie utrudniać użytkowania przylegających terenów.
Podczas prowadzonych prac należy zapewnić dojście i dojazd do terenów przyległych, ograniczając do niezbędnego minimum uciążliwości spowodowane pracami budowlanymi. Ewentualny materiał z rozbiórki zostanie wywieziony przez Wykonawcę z placu budowy na jego koszt.
Każdorazowe zamknięcie drogi Wykonawca zobowiązany będzie do uzgodnienia
z zarządcą drogi, z odpowiednimi służbami oraz poinformowania mieszkańców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 449540,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 485235,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 449540,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. JURTEX Teresa Paternoga

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352180252

7.3.4) Miejscowość: Rabka-Zdrój

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 449540,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-07-02

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.