Ogłoszenie z dnia 2021-12-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00260708/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
2022_Przygotowanie, dostarczanie i wydawanie dwudaniowych obiadów uczniom w szkołach na terenie miasta i gminy Wschowa oraz przygotowanie i wydawanie dwudaniowych obiadów dla mieszkańców gminy Wschowa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004090550
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Klasztorna 3
1.5.2.) Miejscowość: Wschowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 655402525
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ops.wschowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.opswschowa.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gminawschowa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
2022_Przygotowanie, dostarczanie i wydawanie dwudaniowych obiadów uczniom w szkołach na terenie miasta i gminy Wschowa oraz przygotowanie i wydawanie dwudaniowych obiadów dla mieszkańców gminy Wschowa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9062c757-4070-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00320289
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010592/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przygotowanie, dostarczanie i wydawanie dwudaniowych obiadów uczniom w szkołach na terenie miasta i gminy Wschowa oraz przygotowywanie i wydawanie dwudaniowych obiadów dla mieszkańców gminy Wschowa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00260708/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OPS.ZP.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 425900 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 351447,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I- Przygotowanie, dostarczanie i wydawanie dwudaniowych obiadów uczniom w szkołach na terenie miasta i gminy Wschowa1) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przygotowaniu, dostarczaniu i wydawaniu obiadów dwudaniowych uczniom niżej wymienionych szkół na terenie miasta i gminy Wschowa w okresie od 03.01.2022r. do 22.12.2022r. w ramach rządowego Programu „Posiłek w szkole i w domu” .
1. Szkoła Podstawowa w Lginiu - 2 uczniów
2. Szkoła Podstawowa w Osowej Sieni - 5 uczniów
3. Szkoła Podstawowa w Konradowie - 3 uczniów
4. Szkoła Podstawowa w Łysinach - 6 uczniów
5. Szkoła Podstawowa Nr 3 we Wschowie -5 uczniów
Ilość dzieci objętych żywieniem +/– 21
2) Podana powyżej liczba uczniów jest ilością szacunkową. Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia zamówienia o nie więcej niż 50%. Nie stanowi to zatem ostatecznego wymiaru zamówienia, w wyniku czego nie może być podstawą do zgłoszeń z tytułu zrealizowanych usług lub być podstawą odmowy zrealizowania zamówienia. Wykonawcy będzie przysługiwało prawo do wynagrodzenia wyłącznie za faktycznie dostarczone posiłki.
3) Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia winien dopełnić obowiązku zatwierdzenia i rejestracji przez Państwową Inspekcję Sanitarną (PIS).
4) Dostawa obiadów odbywać się będzie począwszy od dnia 03.01.2022r. do dnia 22.12.2022r. w dni powszednie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem okresu przerw świątecznych, ferii szkolnych, wakacji i dni ustawowo lub dodatkowo wolnych od zajęć lekcyjnych, w godz. od 11:30 do 13:00. Szczegółowe godziny wydawania posiłków będą ustalone z dyrekcją poszczególnych szkół.
5) W wyjątkowych sytuacjach związanych ze zmianą organizacji dnia pracy w szkole, godziny dostawy obiadu mogą ulec zmianie – po wcześniejszym uzgodnieniu dyrekcji szkoły z Wykonawcą.
6) Szacunkowa liczba dni, w których odbywać się będą zajęcia szkolne w okresie obowiązywania umowy – 183 dni.
7) Świadczeniem usług będą objęci uczniowie z terenu miasta i gminy Wschowa, w oparciu o decyzje administracyjne wydane przez Zamawiającego.
8) Dzienna liczba wydawanych posiłków będzie określana w zależności od potrzeb przez Ośrodek Pomocy Społecznej we Wschowie z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem.
9) Wykonawca dostarczy dokumentację potwierdzającą liczbę dostarczonych posiłków.
10) Dla potrzeby oceny oferty Zamawiający podaje szacunkową łączną liczbę posiłków do przygotowania i wydania w trakcie realizacji umowy: 183 dni x 21 posiłków dziennie = 3843 posiłki.
11) Przez posiłek dla dzieci w wieku szkolnym rozumie się obiad składający się z zupy, drugiego dania, surówki oraz kompotu lub soku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.5.5.) Wartość części: 31989,42 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przygotowaniu i wydawaniu obiadów dwudaniowych mieszkańcom gminy Wschowa w 2022 roku (365 dni)- w ramach rządowego Programu „Posiłek w szkole i w domu”.Dla potrzeby oceny oferty Zamawiający podaje szacunkową łączną ilość posiłków do przygotowania i wydania w trakcie realizacji umowy: 34 850 obiadów.
W związku ze stanem epidemii wywołanym zakażeniami wirusem SARS-CoV-2 na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i wprowadzonym na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 6 maja 2021 roku w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U. z 2021 r. poz. 861) w przypadku wprowadzenia ograniczeń dotyczących podawania i spożywania posiłków na miejscu przedmiot zamówienia obejmuje również usługę dowozu posiłków w naczyniach jednorazowych dla mieszkańców gminy Wschowa w okresie obowiązywania tego ograniczenia.
2) Liczba osób objętych zamówieniem:
- w okresie od stycznia do grudnia 70 osób,
- dodatkowo w okresie wakacyjnym, tj. w miesiącu lipcu i sierpniu z posiłków będzie korzystać 150 osób w każdym z tych miesiącu.
Podana powyżej liczba osób jest liczbą szacunkową Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia zamówienia o nie więcej niż o 50%. Nie stanowi to zatem ostatecznego wymiaru zamówienia, w wyniku czego nie może być podstawą do zgłoszeń z tytułu zrealizowanych usług lub być podstawą odmowy zrealizowania zamówienia. Wykonawcy będzie przysługiwało prawo do wynagrodzenia wyłącznie za faktycznie dostarczone posiłki.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania zamówień mniejszych porcji (tzw. połówek porcji), za cenę proporcjonalną do całej porcji obiadu.
4) Wydawanie posiłków będzie miało miejsce w lokalu Wykonawcy położonym na terenie miasta Wschowa. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiednich warunków lokalowych umożliwiających spożycie posiłku, w szczególności co najmniej 10 miejsc siedzących przy stolikach (bez wyodrębniania miejsc wskazujących na szczególny sposób traktowania).
5) Lokal gastronomiczny, w którym będą wydawane posiłki musi posiadać odpowiednie zezwolenie Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego konieczne w zakresie serwowania posiłków w naczyniach wielokrotnego lub jednorazowego użytku.
6) Wydawanie obiadów odbywać się będzie począwszy od dnia 01 stycznia 2022 roku do dnia 31 grudnia 2022 roku, w każdy dzień tygodnia, tj. od poniedziałku do niedzieli.
7) Świadczeniem usług będą objęci Klienci Ośrodka Pomocy Społecznej we Wschowie w oparciu o decyzje administracyjne wydane przez Zamawiającego. Dzienna liczba wydawanych posiłków będzie określana w zależności od potrzeb przez Ośrodek Pomocy Społecznej we Wschowie z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem. Wykonawca dostarczy dokumentację potwierdzającą liczbę dostarczonych posiłków.
8) Przez posiłek dwudaniowy rozumie się obiad składający się z zupy i drugiego dania spełniający następujące wymagania:
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 345015 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31989,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41881,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31989,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Restauracja FIN DE Siecle Jolanta Denesiuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971009656
7.3.3) Ulica: Rynek22
7.3.4) Miejscowość: Szlichtyngowa
7.3.5) Kod pocztowy: 67-407
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Restauracja FIN DE SIECLE Jolanta Denesiuk
jakie przetargi wygrała firma
Restauracja FIN DE SIECLE Jolanta Denesiuk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34548,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-03 do 2022-12-228.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 345015 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 432488,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 432488,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Restauracja FIN DE SIECLA Jolanta Denesiuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971009656
7.3.3) Ulica: Rynek 22
7.3.4) Miejscowość: Szlichtyngowa
7.3.5) Kod pocztowy: 67-407
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Restauracja FIN DE SIECLE Jolanta Denesiuk
jakie przetargi wygrała firma
Restauracja FIN DE SIECLE Jolanta Denesiuk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 345015 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WSCHOWY
więcej: przetargi w Wschowej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług cateringowych dla Centrum Młodzieży im. dr. H. Jordana w Krakowie w 2025 r.
- Przygotowywanie i wydawanie całodziennego wyżywienia dla dzieci z przedszkola oraz obiadów dla dzieci z Zespołu Szkolno-Przedszkolnego im. Janiny Januszewskiej w Ciemnem
- "Przygotowanie i wydawanie 40 gorących posiłków dwudaniowych dla osób uprawnionych na mocy decyzji administracyjnej Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej w Kościanie w 2025 roku.".
- Świadczenie usług cateringowych
- Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby Muzeum Pamięci Sybiru
- Usługi w zakresie utrzymania kwatery myśliwskiej w Nadleśnictwie Lutówko w roku gospodarczym 2025/2026 oraz wykonywania usług cateringowych dla osób uczestniczących w polowaniach zbiorowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.