eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolesławiec › Eksploatacja i konserwacja urządzeń oświetlenia drogowego na terenie gminy Bolesławiec



Ogłoszenie z dnia 2024-05-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Eksploatacja i konserwacja urządzeń oświetlenia drogowego na terenie gminy Bolesławiec

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bolesławiec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821457

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Teatralna 1a

1.5.2.) Miejscowość: Bolesławiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-700

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 75 732 32 21

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadgminy@gminaboleslawiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaboleslawiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-504a478b-f24e-11ee-b016-82aaee56c84c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Eksploatacja i konserwacja urządzeń oświetlenia drogowego na terenie gminy Bolesławiec

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-504a478b-f24e-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00320445

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00271708

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: I.I.271.09.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest eksploatacja i konserwacja urządzeń oświetlenia drogowego na terenie gminy Bolesławiec. W zakres zamówienia wchodzi usługa serwisu sieci i urządzeń oświetlenia drogowego na terenie gminy Bolesławiec, stanowiących jej własność. Serwisem i bieżącą konserwacją, naprawami i nadzorem objętych będzie 3272 punktów (słupów) oświetlenia zewnętrznego (drogi, place, place zabaw, boiska wielofunkcyjne i trawiaste), na których zamontowano 3624 opraw oświetlenia zewnętrznego (oprawy Led – różnych mocy) znajdujących się na terenie 30 wsi gminy Bolesławiec oraz dwa punkty oświetlenia zewnętrznego przy budynku UG w Bolesławcu. Za punkt oświetlenia zewnętrznego przyjęto komplet, na który składa się słup wraz z zamontowanymi na nim oprawami oświetleniowymi (ok. 90% są to słupy, na których zamontowano jedną oprawę, pozostałe to słupy z dwiema i sporadycznie trzema oprawami oświetleniowymi).
Oświetlenie zewnętrzne, którego właścicielem w 100% jest Gmina Bolesławiec składa się z oświetlenia drogowego (ulicznego), placów, placów zabaw, boisk wielofunkcyjnych i trawiastych oraz parków. Oświetlenie bazuje na słupach stalowych o wysokości 8m (kilkanaście sztuk to słupy 7m) zasilanych kablowo. Gmina posiada też 23 punktów zegarami astronomicznymi konfigurowanymi zdalnie za pomocą posiadanej aplikacji. Obsłudze podlega 84 szafek oświetleniowych. Oświetlenie bazuje na oprawach LED.
2. Zakres czynności obejmuje:
1) Czynności eksploatacyjne, w tym między innymi:
a) Oględziny sieci oświetlenia drogowego zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami branżowymi.
b) Wykonywanie niezbędnych pomiarów urządzeń i sieci oświetlenia w terminach zgodnych zobowiązującymi przepisami.
c) Przegląd techniczny urządzeń, aparatury zasilającej, pomiarowej i sterowniczej.
d) Oględziny urządzeń oświetlenia.
e) Przeglądy techniczne opraw oświetleniowych.
f) Konserwacja szafek i tablic rozdzielczych.
g) Pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej.
h) Lokalizacja i naprawa uszkodzeń linii kablowych.
i) Odnawianie i uzupełnianie brakujących napisów informacyjnych na słupach (numery punktów oświetleniowych) i szafkach sterowniczo-zabezpieczających.
j) Zabezpieczenie antykorozyjne słupów oświetleniowych.
k) Wykonywanie raz w miesiącu oględzin oświetlenia drogowego (zewnętrznego) w celu kontroli jego sprawności (we wszystkich miejscowościach gminy).
l) Kontrole w terenie Wykonawca przeprowadzi w porze nocnej, po zaświeceniu się lamp i sporządzi na tę okoliczność stosowną notatkę. Sporządzone przez Wykonawcę notatki z tych kontroli winny być udostępniane Zamawiającemu na każde żądanie.
2) Awaryjne usuwanie uszkodzeń (również powstałych w wyniku kolizji drogowych), w tym między innymi:
a) Wymiana uszkodzonych elementów układów zasilających i sterowniczych.
b) Naprawa uszkodzonych odcinków kabli.
c) Wymiana uszkodzonych źródeł światła, opraw.
d) Wymiana uszkodzonych wysięgników, drzwiczek wnękowych i tablic bezpiecznikowych słupowych.
e) Wymiana uszkodzonych słupów oświetleniowych i fundamentów.
f) Prostowanie przekrzywionych słupów, opraw i wysięgników do prawidłowej pozycji.
g) Przycinanie gałęzi drzew i krzewów zasłaniających źródła światła, wg. potrzeb i wskazań Zamawiającego.
h) Bieżące pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej słupów stalowych i rezystancji izolacji kabli (w przypadku awarii i przy każdej naprawie wymagającej wymiany przewodów lub kabli).
3) Wykonawca wymieni we wskazanych, przez Zamawiającego obwodach oświetleniowych ok. 1500 mb uszkodzonych kabli zasilających punkty oświetlenia drogowego.
3. Wykonawca zobowiązany jest:
1) Zagwarantować, że wszystkie prace związane z przedmiotem zamówienia wykonywane będą zgodnie z przepisami dotyczącymi budowy i eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych, aktualnymi wymaganiami w zakresie certyfikacji jakości wykorzystywanych urządzeń i materiałów oraz zgodności z normami i zasadami bezpieczeństwa.
2) Zapewnić niezbędne materiały i sprzęt do wykonania przedmiotu zamówienia.
3) Zagwarantować, że materiały zużyte (z demontażu), nienadające się do ponownego wykorzystania, zagospodaruje zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie gospodarki odpadami.
4) Zagwarantować, że powierzone czynności eksploatacyjne oświetlenia drogowego będzie wykonywał zgodnie z warunkami zawartymi w umowie, złożonej ofercie i SWZ.
5) Posiadać sprzęt specjalistyczny umożliwiający terminowe wykonywanie powierzonych zadań.
6) Pozostawać w dyspozycyjności przez 24 godziny na dobę, również w dni świąteczne i wolne od pracy (likwidacja awarii i zagrożeń powstałych w skutek działania siły wyższej).
7) Zapewnić właściwą organizację pracy w oparciu o przepisy ustawy Prawo energetyczne i przepisy bhp przy pracach związanych z urządzeniami elektroenergetycznymi.
8) Posiadać ważne ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej co najmniej na okres realizacji niniejszej umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 358829,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 358829,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 358829,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ENERGOKAB Sp z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ENERGOKAB Tomasz Kabata

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6131591364

7.3.3) Ulica: ul. M.Kopernika 30

7.3.4) Miejscowość: Lubań

7.3.5) Kod pocztowy: 59-800

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 358829,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.