Ogłoszenie z dnia 2022-08-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00250322/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont hali sportowej przy Szkole Podstawowej im. Orła Białego
w Jakubowie, gmina Jakubów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jakubów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582718
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mińska 15
1.5.2.) Miejscowość: Jakubów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-306
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@jakubow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jakubow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.jakubow.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont hali sportowej przy Szkole Podstawowej im. Orła Białegow Jakubowie, gmina Jakubów
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92ee9ea8-01c5-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00320450
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00010322/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Remont hali sportowej przy Szkole Podstawowej im. Orła Białego w Jakubowie, gmina Jakubów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00250322/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BiF.271.15.2022.AW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 344239,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont hali sportowej przy Szkole Podstawowej im. Orła Białego w Jakubowie, gmina Jakubów .
Remont obejmował będzie pomieszczenia :
- sali gimnastycznej – części sportowa,
- komunikacja – korytarz przy sali gimnastycznej (parter),
- wiatrołap przy Sali gimnastycznej (parter),
- komunikacja – korytarz przy sali gimnastycznej (piętro), antresola,
2. Zakres remontu obejmie część sportową sali, (cyklinowanie, malowanie i lakierowanie podłóg
z klepki z oznaczeniem linii poziomych, kolorystyki boisk do kosza, siatkówki, piłki halowej, oraz wymalowanie herbu gminy w centralnym punkcie boiska, uzupełnienie tynków, usuniecie spękań i ubytków na ścianach, wykonanie gładzi, malowanie ścian i sufitów, wymiana kratek wentylacyjnych, gniazd, oraz lamp oświetleniowych na energooszczędne. Praniem
i czyszczeniem chemicznym kotar dzielących boiska, na ścianach szczytowych oraz w oknach
i drzwiach wejściowych siatek zabezpieczających. Zakup nowej tablicy wyników i stojaków rowerowych.
3. W pozostałych pomieszczeniach tj. korytarz parter, piętro i wiatrołap ( uzupełnienie ubytków tynku, wykonanie gładzi, malowanie ścian i sufitów, poprawienie instalacji elektrycznej, wymiana lamp oświetleniowych, czyszczenie i malowanie osłon drewnianych na grzejniki).
4. Wszystkie niezbędne materiały dostarcza Wykonawca, oprócz lamp oświetleniowych.
Obmiary robót zawarte w przedmiarze mają wyłącznie charakter informacyjny (pomocniczy). Wykonawca zobowiązany jest do kompleksowego zrealizowania zamówienia w zakresie wszystkich prac wynikających z w/w dokumentacji. Wykonawca zobowiązany jest przewidzieć wszystkie niezbędne koszty i prace do kompleksowego zrealizowania zamówienia wynikające wprost z dokumentacji, SWZ, jak również koszty w nich nie ujęte, bez których nie można wykonać zamówienia lub przystąpić do użytkowania.
Wykonawca ma obowiązek zapoznać się dokładanie z w/w dokumentacją oraz całą SWZ wraz
z jej załącznikami. Zaleca się, aby przed sporządzeniem oferty Wykonawca zapoznał się z miejscem przyszłych robót budowlanych. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia.
- Ogrodzenie i oznakowanie terenu budowy oraz odpowiedniego oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót, wygrodzenia stref niebezpiecznych zgodnie z obowiązującymi przepisami, zapewnienia zgodnych z przepisami prawa warunków bhp i ppoż..
- Przeprowadzenie, po zakończeniu robót zlikwidowanie zaplecza budowy oraz uporządkowanie terenu.
5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot zamówienia – 36 miesięcy.
Okres gwarancji liczony będzie od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych
i podpisania bez uwag protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
6. Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny być
fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu,
stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, oraz
jakościowym i gatunkowym wymaganiom do wykonania i odbioru robót budowlanych.
7. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 99 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego
i wydajnościowego.
8. Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia określone w ust. 1 opisu przedmiotu zamówienia jeżeli wykonywanie tych czynności będzie w przypadku danego Wykonawcy polegało na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów art.22 § 1 kodeksu pracy. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w dniu zawarcia umowy oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie pracowników, o których mowa powyżej , na podstawie art.22 § 1 Kodeksu Pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 225090,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 417340,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 417340,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlano-Handlowa Józef Powierża
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8240001144
7.3.3) Ulica: Wyszkowska 8
7.3.4) Miejscowość: Łochów
7.3.5) Kod pocztowy: 07-130
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA BUDOWLANO - HANDLOWA JÓZEF POWIERŻA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA BUDOWLANO - HANDLOWA JÓZEF POWIERŻA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 417340,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa świetlicy wiejskiej - w ramach zadania pn.: Raj na ziemi / budowa świetlicy w sołectwie Skórzewa w miejscowości Raj"
- Aktywny Maluch - Pierwszy dzienny opiekun w gminie 2024
- Budowa obiektu - Hali Sportowej, w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Staszica w Swarożynie, w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- "Remont drogi gminnej nr 373060 T Jachimowice - Stara Wieś w msc. Jachimowice od km 0+000 do km 0+447"
- "Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 2 w Siedlcach" w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- BUDOWA CHODNIKA W UL. BOBROWNICKIEJ W POZNANIU, NA ODCINKU OD UL. SZCZEPANKOWO DO UL. MICHAŁOWO - ODCINEK I OD UL. SZCZEPANKOWO DO CIEKU ŁĘŻYNKA
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.