eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinZorganizowanie i przeprowadzenie studiów podyplomowych:Wzmocnienie potencjału SG w trakcie realizacji czynności operacyjno-śledczych w obszarze zwalczania zorganizowanej przestępczości międzynarodowej



Ogłoszenie z dnia 2022-08-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zorganizowanie i przeprowadzenie studiów podyplomowych:Wzmocnienie potencjału SG w trakcie realizacji czynności operacyjno-śledczych w obszarze zwalczania zorganizowanej przestępczości międzynarodowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 33037474200000

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 92

1.4.2.) Miejscowość: Koszalin

1.4.3.) Kod pocztowy: 75-531

1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.cossg@strazgraniczna.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cos.strazgraniczna.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00320459

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-08-25

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00191614/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
1. Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, możliwa jest wyłącznie w okolicznościach określonych w art. 455 ustawy Pzp.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach:
1) zmiany adresu siedziby Zamawiającego lub Wykonawcy;
2) zmiany osób reprezentujących Zamawiającego lub Wykonawcę;
3) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, np. dotyczących podatku od towaru i usług;
4) w sytuacji gdy w stosunku do Wykonawcy zajdą zmiany mające charakter sukcesji generalnej;
5) w zakresie zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w następujących przypadkach:
a) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie zamówienia,
b) w przypadku, gdy nastąpi zmiana stanu prawnego lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa, mająca wpływ na terminy realizacji przedmiotu umowy;
6) konieczności zmiany terminu wykonania umowy określonego w § 8 ust. 1, programu studiów, planu studiów lub terminów zjazdów szkoleniowych w § 8 ust. 2, pod warunkiem że zmiany te nie będą zagrażały prawidłowej realizacji przedmiotu umowy i będą zgodne z ustawą Pzp (w szczególności w zakresie zmiany programu studiów);
7) konieczności zmiany osób wskazanych w planie studiów, o ile Wykonawca zapewni w jej miejsce nową osobę i wykaże, że jej kwalifikacje lub doświadczenie wymagane do prawidłowej realizacji umowy są co najmniej równe posiadanym przez osobę podlegającą zmianie.
3. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2, jest złożenie wniosku przez Stronę inicjującą zmianę, zawierającego:
1) opis propozycji i uzasadnienie zmiany;
2) ocenę wpływu zmiany na termin wykonania przedmiotu umowy;
3) ocenę wpływu zmiany na wynagrodzenie Wykonawcy.
4. Zamawiający przewiduje również możliwość zmiany terminów realizacji przedmiotu umowy. Zmiana umowy, o której mowa w zdaniu pierwszym, może zostać dokonana w sytuacji, gdy na termin(y) realizacji przedmiotu umowy wpłyną lub będą mogły mieć wpływ okoliczności związane z wystąpieniem wirusa SARS-CoV-2 lub choroby wywołanej tym wirusem (COVID-19), dotyczące w szczególności:
1) nieobecności pracowników lub osób świadczących pracę za wynagrodzeniem na innej podstawie niż stosunek pracy, które uczestniczą lub mogłyby uczestniczyć w realizacji przedmiotu umowy;
2) decyzji wydanych przez Głównego Inspektora Sanitarnego lub działającego z jego upoważnienia państwowego wojewódzkiego inspektora sanitarnego, w związku z przeciwdziałaniem COVID-19, nakładających na Wykonawcę obowiązek podjęcia określonych czynności zapobiegawczych lub kontrolnych;
3) poleceń lub decyzji wydanych przez wojewodów, ministra właściwego do spraw zdrowia lub Prezesa Rady Ministrów, związanych z przeciwdziałaniem COVID-19;
4) innych okoliczności, które uniemożliwiają bądź w istotnym stopniu ograniczają możliwość wykonania umowy zgodnie z jej treścią.
5. Wprowadzenie zmian, o których mowa w ust. 4, wymaga przedłożenia przez Wykonawcę informacji o wpływie okoliczności związanych z wystąpieniem wirusa SARS-CoV-2 lub choroby wywołanej tym wirusem (COVID-19) na należyte wykonanie umowy oraz potwierdzenia okoliczności, na które powołuje się Wykonawca, poprzez stosowne oświadczenia lub dokumenty.

Po zmianie:
W związku z modyfikacją nr 2 SWZ , Zamawiający dodaje kolejne postanowienia w załączniku nr 5 do SWZ (projekt umowy), w jego § 13 dotyczącym zmian umowy. Zmiana polega na wprowadzeniu po ust. 6 kolejnych.

Rozszerzenie treści § 13 wynika z fakt, że w dniu 8 sierpnia 2022 r. Zamawiający zmienił termin zakończenia studiów z 31 lipca 2023 r. na 31 stycznia 2024 r., tym samym umowa zostanie zawarta na okres dłuższy niż 12 miesięcy i musi ona uwzględniać aspekt waloryzacji wynagrodzenia.

Zamawiający nie jest w stanie wprowadzić do tego pola treści zmian wprowadzonych modyfikacją nr 2 SWZ , z powodu ograniczenia ilości znaków do 4000.

Przed modyfikacją nr 2 załącznik nr 5 do SWZ (projekt umowy), w jego § 13 dotyczącym zmian umowy miał 493 wyrazy (3160 znaków bez spacji).
Po modyfikacji nr 2 jest 1600 wyrazów (10 013 znaków bez spacji).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.