Ogłoszenie z dnia 2023-07-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00198858/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-28
- 2023/BZP 00205525/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja oddziałów szpitalnych w budynku „C” w celu dostosowania ich do obowiązujących przepisów – Oddział Urologii” SP ZOZ MSWiA w Białymstoku im. Mariana Zyndrama-Kościałkowskiego - powtórzenie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SP ZOZ MSWiA w Białymstoku im. Mariana Zyndrama-Kościałkowskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050637922
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Fabryczna 27
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-471
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zozmswia.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozmswia.bialystok.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zozmswia_bialystok1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja oddziałów szpitalnych w budynku „C” w celu dostosowania ich do obowiązujących przepisów – Oddział Urologii” SP ZOZ MSWiA w Białymstoku im. Mariana Zyndrama-Kościałkowskiego - powtórzenie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d407475-e5ba-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00320473
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00061728/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja Oddziału Urologii
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00198858
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.2344.17.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania jest wyłonienie Wykonawcy w trybie „Zaprojektuj, Wybuduj i Wyposaż” obejmujący:
1) opracowanie dokumentacji projektowej i kosztowej;
2) realizację prac budowlanych wraz z infrastrukturą techniczną;
3) dostawę wyposażenia i urządzeń montowanych na stałe;
4) dostawę wyposażenia i mebli
5) wykonanie nowych oraz przebudowa kolidujących instalacji i sieci
2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) wykonanie dokumentacji projektowej, przedmiarów i kosztorysu, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla realizacji przedmiotowego zadania inwestycyjnego w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, wykonanie inwentaryzacji, wykonanie bilansu na zapotrzebowanie mediów dla realizacji przedmiotowego zadania inwestycyjnego w zakresie wskazanym przez Zamawiającego,
2) opracowanie dokumentacji związanej z umeblowaniem i wyposażeniem wraz ich szczegółową specyfikacją techniczną z planem rozmieszczenia wyposażenia technologicznego,
3) uzyskanie w imieniu Zamawiającego odpowiednich opinii uzgodnień i decyzji administracyjnych, niezbędnych do realizacji inwestycji,
4) wykonanie robót budowlanych, rozbiórkowych, modernizacyjnych i montażowych, instalacyjnych i wykończeniowych związanych z zakończeniem prowadzonych wcześniej prac remontowych wraz z rozruchem technologicznym i przekazaniem obiektu do użytkowania,
5) dostawę oraz montaż wbudowanych mebli, białego montażu wraz z armaturą i akcesoriami, zgodnie z projektem i technologią,
6) dostawa i uruchomienie systemu bezpieczeństwa pacjentów
7) dostawę wbudowanego sprzętu zgodnie z wymaganiami opisanymi w Arkuszach Informacji Technicznej wraz z oprogramowaniem, jeśli jest wymagane do obsługi dostarczonego sprzętu,
8) wykonanie koniecznych instrukcji i przeszkolenia personelu Zamawiającego.
2. Szczegółowy opis – PFU oraz sposób realizacji zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ wraz ze zmianą PFU wg załącznika nr 1A do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45232460-4 - Roboty sanitarne
45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
33192000-2 - Meble medyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2124579,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2460000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2124579,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BMP Maciej Ponikwicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 542 339 95 84
7.3.3) Ulica: Michała Motoszko 8/8
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-111
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2124579,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa i montaż 8 sztuk wiat przystankowych na terenie miasta Białegostoku
- Dostawa artykułów promocyjnych oraz druków informacyjno-promocyjnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Białymstoku
- "Budowa boisk (kortów) do padla w ośrodku sportowym na osiedlu Zawady w Białymstoku"
- Usługi związane z zabezpieczeniem i uprzątnięciem lokali po przejęciu przez ZMK w budynkach Wspóln. Mieszkaniowych oraz spółdzielczych z udziałem Gminy Białystok oraz lokali użytkowych wolnostojących.
- Projekt i Budowa rampy do odśnieżania samochodów ciężarowych na terenie MOP Budzisko Zachód przy drodze ekspresowej S61 woj. Podlaskie
- "Przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych dla pracowników i kandydatów na pracowników centrum usług społecznych"
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ PRZEBUDOWY DRÓG GMINNYCH (ULICE: MIODOWA, KORFANTEGO, TUWIMA, SPOKOJNA, POKOJU, DŁUGOSZA I ŻEROMSKIEGO)
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla realizacji inwestycji pn.: Budowa hali skateparku, lodowiska na terenie Ośrodka Sportu i Rekreacji Bemowo przy ul. Obrońców Tobruku 40.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
więcej: Meble medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.