Ogłoszenie z dnia 2021-12-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00227799/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Urządzenie terenu rekreacyjnego - plaży w Wapnicy, w ramach rozwoju ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury turystyczno-rekreacyjnej w gminie Międzyzdroje
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIĘDZYZDROJE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685591
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Książąt Pomorskich 5
1.5.2.) Miejscowość: Międzyzdroje
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-500
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 913275631
1.5.8.) Numer faksu: 913275630
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@miedzyzdroje.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.miedzyzdroje.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Urządzenie terenu rekreacyjnego - plaży w Wapnicy, w ramach rozwoju ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury turystyczno-rekreacyjnej w gminie Międzyzdroje2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5863642a-2a7d-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00320486
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001454/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Urządzenie terenu rekreacyjnego- plaży w Wapnicy w ramach rozwoju ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury turystyczno-rekreacyjnej w Gminie Międzyzdroje
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Wsparcie na wdrożenie operacji w ramch strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność, z wyłączeniem projektów grantowych oraz operacji w zakresie podejmowania działalności gospodarczej, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 20214-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00227799/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.ZP.271.23.2021.AR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 163237,86 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwestycji pn. "Urządzenie terenu rekreacyjnego - plaży w Wapnicy, w ramach rozwoju ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury turystyczno-rekreacyjnej w gminie Międzyzdroje" , zgodnie z Projektem Budowlano-Wykonawczym, sporządzonym przez Maple sp. z o. o., Al. Korfantego 76, 40-161 Katowice i Decyzją Dyrektora Urzędu Morskiego w Szczecinie z dnia 10.12.2020 r. znak:OW.5100.94.20 EP (7), na którą Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie wydał Zaświadczenie o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu, znak AP-1.7843.1.211.2021.GZ, z dnia 09.06.2021r.
Przedmiotowa inwestycja znajduje się w Wapnicy na części działki nr 268/3, nr 268/4 i 229, obręb Wapnica.
Łączna powierzchnia terenu objęta opracowaniem około 2800 m2
Powierzchnia plaży około 1400 m2
Długość linii brzegowej około 130 m
Ilość ławek 4
Ilość hamaków 2
Ilość koszy na śmieci 1
Ilość leżaków 7
Ilość elementów placu zabaw 2
Ilość pergoli z leżankami 3
Stojaki rowerowe 7
Na obszarze objętym inwestycją należy przeprowadzić prace rozbiórkowe i demontaże następujących elementów:
- demontaż elementów małej architektury,
- materiał związany z naprawą nawierzchni szutrowe.
Na terenie inwestycji nie znajdują się obiekty kubaturowe.
Zakres prac obejmuje między innymi:
- w ramach przygotowania i wykonania inwestycji Wykonawca ma obowiązek naprawy nawierzchni istniejącej drogi dojazdowej do plaży oraz pozostawienia jej w stanie przeznaczonym do użytkowania. Droga zlokalizowana na działce nr 229,
- oczyszczenie i zasilenie plaży,
- lokalizację elementów małej architektury,
- renowacji terenów zielonych - zieleń niska i średnia - zlokalizowanych w bezpośrednim sąsiedztwie plaży.
Założenia funkcjonalne i kompozycyjne
Głównym założeniem funkcjonalnym jest poprawa jakości istniejących terenów rekreacyjnych w nawiązaniu do jego walorów kulturowych i przyrodniczych.
W celu dostosowania terenu do potrzeb współczesnych użytkowników, zaprojektowano nowe funkcje rekreacyjno-wypoczynkowe zawierające m.in.: place zabaw dla dzieci, strefę relaksu i strefę rekreacji.
Zieleń
Realizacja niniejszej inwestycji nie przewiduje zmian dotyczących zieleni. W ramach planowanych prac należy teren oczyścić, zasilić plażę i w miarę możliwości oraz konieczności przeprowadzić zabiegi mające na celu uporządkowanie istniejącej zieleni.
PLAŻA
W ramach niniejszej inwestycji przewiduje się sztuczne zasilenie plaży - na długości około 130 metrów.
PLAC ZABAW
Nawierzchnia wokół elementów placu zabaw dla dzieci - piasek.
DROGA DOJAZDOWA
Projekt zakłada zachowanie istniejącego układu komunikacyjnego. W ramach przygotowania i wykona-nia inwestycji Wykonawca ma obowiązek naprawy nawierzchni istniejącej drogi dojazdowej do plaży oraz pozostawienia jej, po zakończeniu robót, w dobrym stanie, przeznaczonym do dalszego użytkowania. Droga zlokalizowana na działce nr 229. Wykończenie nawierzchni - kruszywo łamane zagęszczone [ szczegóły wg technologii wykonawcy].
Inne informacje:
Rodzaje urządzeń, wymiary i parametry techniczne wg Projektu budowlano-wykonawczego.
Mocowanie urządzeń do podłoża wg wytycznych wybranego producenta.
Zachowanie stref bezpieczeństwa - zgodnie z wytycznymi producenta.
W ramach przedmiotowej inwestycji zaplanowano tzw. strefy rekreacyjne.
W przestrzeni zaprojektowano ławki, hamaki, leżaki, kosze na śmieci oraz system pergoli z leżakami.
Kolorystyka wszystkich elementów ujednolicona. Szczegóły zgodnie z kartami katalogowymi.
W ramach przedmiotowego zagospodarowania terenu przewiduje się zapewnienie dostępności dla osób z niepełnosprawnościami poprzez lokalizację platformy - bezpośrednio przy wejściu - drewniane lub kompozytowe podesty łączone w platformę o wymiarach ok.3*10m. Przewiduje się demontaż w okresie zimowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45242000-5 - Budowa infrastruktury wypoczynkowej na terenach nadwodnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 528900 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 270600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GORBUD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 321485090
7.3.3) Ulica: Kołobrzeska 8c
7.3.4) Miejscowość: Świdwin
7.3.5) Kod pocztowy: 78-300
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 270600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-02 do 2022-05-31INNE PRZETARGI MIĘDZYZDROJE
więcej: przetargi MIĘDZYZDROJE »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.