Ogłoszenie z dnia 2023-07-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00181243/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenu zielonego przy ul. Parterowej w Gdańsku oraz realizacja robót dla zadania pn.: „Zielona Parterowa!” Zad.2 Wykonanie ogrodzenia dla terenu zielonego przy ul. Parterowej...
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu i na rzecz Gminy Miasta Gdańska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000168372
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żaglowa 11
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-560
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 320 51 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: drmg@gdansk.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.drmg.gdansk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/drmg_gdansk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie terenu zielonego przy ul. Parterowej w Gdańsku oraz realizacja robót dla zadania pn.: „Zielona Parterowa!” Zad.2 Wykonanie ogrodzenia dla terenu zielonego przy ul. Parterowej...2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-303fb003-dcfd-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00320566
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00010422/94/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.17 Zagospodarowanie terenu zielonego przy ul. Parterowej–Zieleniec Parterowa BO 2021;„Zielona Parterowa!” w ramach BO 2022;Wykonanie ogrodzenia przy ul. Parterowej w ramach inwestycji w dzielnicach.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00181243
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 52/BZP-U.510.47.2023.MW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Pełna nazwa zamówienia, która ze względu na ograniczoną ilość znaków nie zmieściła się w Sekcji II.2.3.) ogłoszenia: Zadanie nr 1 – zakres podstawowy: „Zagospodarowanie terenu zielonego przy ul. Parterowej w Gdańsku” – Zieleniec Parterowa BO 2021 oraz realizacja robót budowlanych dla zadania pn.: „Zielona Parterowa!” w ramach BO 2022; Zadanie nr 2 – zakres opcjonalny: „Wykonanie ogrodzenia dla terenu zielonego przy ul. Parterowej w Gdańsku” w ramach inwestycji w dzielnicach zgodnie z przyjętymi uchwałami Rad Osiedli i Dzielnic - w trybie zaprojektuj i wybuduj.
2.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pod nazwą:
Zadanie nr 1 – zakres podstawowy: „Zagospodarowanie terenu zielonego przy ul. Parterowej w Gdańsku” – Zieleniec Parterowa BO 2021 oraz realizacja robót budowlanych dla zadania pn.: „Zielona Parterowa!” w ramach BO 2022;
Zadanie nr 2 – zakres opcjonalny: „Wykonanie ogrodzenia dla terenu zielonego przy ul. Parterowej w Gdańsku” w ramach inwestycji w dzielnicach zgodnie z przyjętymi uchwałami Rad Osiedli i Dzielnic - w trybie zaprojektuj i wybuduj.
3. Przedmiotowe zamówienie obejmuje dwa zadania dalej zwane zakresem podstawowym zamówienia (obejmującym I przedmiot odbioru) oraz zakresem opcjonalnym zamówienia (obejmującym II i III przedmiot odbioru).
1) Zakres podstawowy zamówienia:
I przedmiot odbioru – Wykonanie w ramach Zadania nr 1 („Zagospodarowanie terenu zielonego przy ul. Parterowej w Gdańsku” – Zieleniec Parterowa BO 2021 oraz realizacja robót budowlanych dla zadania pn.: „Zielona Parterowa!” w ramach BO 2022) wszystkich prac, czynności
i robót koniecznych dla wykonania zadania inwestycyjnego, w tym następujących elementów:
- prace rozbiórkowe i wycinka drzew i krzewów zgodnie z decyzją
DROŚ-PZ.7120.1.515.2020/2022 – zał. nr 1 do OPZ ;
- tor rolkarski;
- ciągi piesze wraz z miejscem utwardzonym pod przyszłą toaletę
przenośną;
- budowa oświetlenia;
- wykonanie ogródka edukacyjnego (przykładowymi nasadzeniami są:
rzodkiewka, cebula, marchew, pomidory koktajlowe, koperek, bazylia,
tymianek, kolendra i mięta. Sadzić zgodnie z zaleceniami producenta
nasion. Dokładny gatunek roślin do ustalenia z Zamawiającym w czasie
realizacji robót);
- dostawa i montaż elementów małej architektury (kosze na opady oraz
ławki);
- nasadzenia drzew i krzewów zgodnie z decyzją
DROŚ-PZ.7120.1.515.2020/2022 – zał. nr 1 do OPZ, lokalizacja nasadzeń:
mapa zastępcze nasadzenia - Parterowa - zał. nr 2 do OPZ, mapa
zastępcze nasadzenia Homera - zał. nr 3 do OPZ;
- dostawa i montaż tablicy informacyjnej.
2) Zakres opcjonalny zamówienia:
a) II przedmiot odbioru – sporządzenie w ramach Zadania nr 2
(Wykonanie ogrodzenia dla terenu zielonego przy ul. Parterowej
w Gdańsku” w ramach inwestycji w dzielnicach zgodnie z przyjętymi uchwałami Rad Osiedli i Dzielnic - w trybie zaprojektuj i wybuduj) dokumentacji projektowej z określeniem harmonogramu prac projektowych wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych uzgodnień i pozwoleń.
b) III przedmiot odbioru – wykonanie w ramach Zadania nr 2 (Wykonanie ogrodzenia dla terenu zielonego przy ul. Parterowej w Gdańsku” w ramach inwestycji w dzielnicach zgodnie z przyjętymi uchwałami Rad Osiedli i Dzielnic - w trybie zaprojektuj i wybuduj) robót budowlano–montażowych w oparciu o zatwierdzoną dokumentację projektową.
c) pełnienie nadzoru autorskiego w okresie realizacji robót budowlanych wykonywanych na podstawie dokumentacji projektowej będącej przedmiotem umowy.
4. Termin wykonania zamówienia.
1) Zakres podstawowy zamówienia - I przedmiot odbioru:
Termin zakończenia robót: 19 tygodni od dnia zawarcia umowy.
Termin wykonania zamówienia (przewidywany termin wystąpienia o wydanie Świadectwa Przejęcia Przedmiotu Umowy): 26 tygodni od dnia zawarcia umowy.
2) Zakres opcjonalny zamówienia
a) II przedmiot odbioru (prace projektowe):
Termin wykonania zamówienia: 14 tygodni od dnia zawarcia Umowy/od dnia złożenia przez Zamawiającego polecenia rozpoczęcia realizacji zakresu opcjonalnego.
b) III przedmiot odbioru (roboty budowlano–montażowe):
Termin wykonania zamówienia: 19 tygodni od dnia zawarcia Umowy/od dnia złożenia przez Zamawiającego polecenia rozpoczęcia realizacji zakresu opcjonalnego.
c) nadzór autorski - w okresie realizacji robót budowlanych wykonywanych na podstawie dokumentacji projektowej będącej przedmiotem Umowy.
5. Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki realizacji zostały określone
w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ oraz
w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) stanowiącym załącznik nr 11 do OPZ. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone
w Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1175228,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1175228,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1175228,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FB-JELCZ Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5892021817
7.3.4) Miejscowość: Chwaszczyno
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1175228,81 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 182 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, od kradzieży z włamaniem i rabunku, sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk i odpowiedzialności cywilnej
- Przebudowa pomieszczeń parteru i I piętra budynku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku - II etap
- "Organizacja i przeprowadzenie działań informacyjno-promocyjnych upowszechniających ideę ekonomii społecznej w ramach projektu "Włączamy Pomorskie!"
- Modernizacja układu zasilania w Hali ERGO ARENA (2 postępowanie)
- Wykonanie bezpiecznego i wygodnego dojścia pieszego i dojazdu rowerowego do ulicy Narwickiej ramach zadań z Budżetu Obywatelskiego.
- Wykonanie robót budowlanych wykończeniowych w filii przy ul Łódzkiej 64/81 w Gdańsku w zakresie m.in.: robót ogólnobudowlanych, instalacji elektrycznej, sanitarnej, wentylacyjnej, logicznej.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczenia Laboratorium w budynkach nr 9 i nr RH15 zlokalizowanych na terenie nieruchomości Łukasiewicz-WIT przy ul. Duchnickiej 3 wg projektu
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego przy ul. Grunwaldzkiej 21,21A wraz ze zmianą sposobu ogrzewania na indywidualne gazowe w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Przebudowa zbiorników wodnych na terenach inwestycyjnych
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. "Budowa budynku Zakładu Medycyny Nuklearnej i Endokrynologii Onkologicznej - Oddział Terapii Izotopowej (OTI)" dla NIO - PIB Oddziału w Gliwicach
- Modernizacja sieci kanalizacyjnej i wodociągowej na terenie gminy Wysokie Mazowieckie
- Przebudowa skrzyżowania ulic: Kostrzyńskiej, Włościańskiej, Dargomyskiej i Poziomkowej w Dębnie wraz z przebudową zjazdu z ul. Włościańskiej na ul. Pileckiego.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.