Ogłoszenie z dnia 2023-07-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00168449/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa mycia okien w poszczególnych budynkach jednostek oraz wydziałach Uniwersytetu Warszawskiego, znajdujących się w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Warszawski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001258
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowskie Przedmieście 26/28
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-927
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@adm.uw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dzp.uw.edu.pl/postepowania-przetargowe/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5e6deea8-d46d-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa mycia okien w poszczególnych budynkach jednostek oraz wydziałach Uniwersytetu Warszawskiego, znajdujących się w Warszawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e6deea8-d46d-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00320585
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00244801/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.51 Mycie okien
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00168449
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: POUZ-361/334/2022/DZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 315000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres usługi w części 1 obejmuje:1) mycie okien (zamówienie podstawowe) o całkowitej powierzchni 11301,74 m2 w następujących nieruchomościach Uniwersytetu Warszawskiego:
a) Instytut Studiów Społecznych UW, IV piętro, Ul. Stawki 5/7, Warszawa – etap wiosenny. Całkowita powierzchnia do mycia wynosi 93,50 m2 ,
b) Wydział Socjologii UW, Ul. Karowa 18, Warszawa – etap wiosenny oraz jesienny. Całkowita powierzchnia do mycia wynosi 563,34 m2,
c) Wydział Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii UW. Ul. Bednarska 2/4, Warszawa – etap wiosenny. Całkowita powierzchnia do mycia wynosi 1016,76 m2,
d) Wydział Nauk Ekonomicznych UW, Ul. Długa 44/50, Warszawa – etap jesienny. Całkowita powierzchnia do mycia wynosi 715,08 m2,
e) Wydział Filozofii UW, Ul. Krakowskie Przedmieście 3, Warszawa – etap wiosenny oraz jesienny. Całkowita powierzchnia do mycia wynosi 820,98 m2,
f) Wydział Archeologii UW, Budynek Szkoły Głównej, Ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, Warszawa – etap jesienny. Całkowita powierzchnia do mycia wynosi 532,80 m2 ,
g) Gmach Polonistyki UW, Ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, Warszawa – etap wiosenny oraz jesienny. Całkowita powierzchnia do mycia wynosi 293,10 m2 ,
h) Budynek IKP (część budynku św. Rocha), Ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, Warszawa – etap wiosenny oraz jesienny. Całkowita powierzchnia do mycia wynosi 260,70 m2,
i) Budynek ISZiP, Ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, Warszawa – etap wiosenny oraz jesienny. Całkowita powierzchnia do mycia wynosi 100,24 m2,
j) Mały Belwederek, Ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, Warszawa – etap wiosenny oraz jesienny. Całkowita powierzchnia do mycia wynosi 33,44 m2 ,
k) Wydział Matematyki, Informatyki i Mechaniki UW, Ul. Banacha 2, Warszawa - etap jesienny. Całkowita powierzchnia do mycia wynosi 4800,00 m2.
2) Zamawiający przewiduje w ramach zamówienia na część 1 możliwość skorzystania z prawa opcji, określonego w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp. W ramach prawa opcji Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia usługi mycia okien w budynku Wydziału Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii UW przy ul. Bednarskiej 2/4 w Warszawie w etapie jesiennym. Całkowita powierzchnia mycia okien wynosi 1016,76 m2 (prawo opcji). Podstawowe warunki skorzystania z prawa opcji:
a) z prawa opcji Zamawiający może skorzystać po zakończeniu remontu w budynku, o którym mowa w pkt. 2 powyżej;
b) Zamawiający zastrzega możliwość korzystania z prawa opcji w odniesieniu do wybranych części powierzchni okien przeznaczonych do mycia;
c) Podstawą skorzystania z prawa opcji będzie jednostronne oświadczenie woli Zamawiającego. Opcjonalny zakres wynikający z prawa opcji będzie realizowany wyłącznie po uprzednim otrzymaniu przez Wykonawcę w trakcie realizacji umowy odrębnego pisemnego powiadomienia o decyzji skorzystania z prawa opcji z określeniem terminu rozpoczęcia realizacji opcjonalnego zakresu wynikającego z prawa opcji, obiektu oraz pomieszczeń/powierzchni, w jakim Zamawiający będzie z prawa opcji korzystał.
d) Zamawiający nie ma obowiązku skorzystania z prawa opcji. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres usługi dla części 1 określa dokumentacja stanowiąca załącznik nr 2 do SWZ oraz wzór umowy - projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 7 do SWZ.
3. Zamawiający zaleca przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej przed przygotowaniem oferty. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku należytego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. Termin wizji lokalnej należy ustalić z panem Adamem Zabadałą lub Panem Pawłem Morawskim, tel. 22 55 20 595.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
4.5.5.) Wartość części: 151800,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres usługi w części 2 obejmuje mycie elewacji kamienno-metalowo-szklanej, o całkowitej powierzchnia elewacji do mycia 13600,00 m2 w nieruchomości Wydziału Zarządzania, ul. Szturmowa 1/3, Warszawa (budynki oznaczone A, B i C) – etap wiosenny.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres usługi dla części 2, określa dokumentacja stanowiąca załącznik nr 2 do SWZ oraz wzór umowy - projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 7 do SWZ.
3. Zamawiający zaleca przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej przed przygotowaniem oferty. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku należytego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. Termin wizji lokalnej należy ustalić z panem Adamem Zabadałą lub Panem Pawłem Morawskim, tel. 22 55 20 595.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
4.5.5.) Wartość części: 163200,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104547,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 151517,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104547,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EVEREST Poland Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793235869
7.3.3) Ulica: Myśliwska
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-718
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104547,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115423,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 217464,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115423,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EVEREST Poland Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793235869
7.3.3) Ulica: Myśliwska
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-718
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115423,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja suwnicy o udźwigu Q=4,5 T
- Prowadzenie ochrony mostu na rz. Wisła w m. Warszawa w ciągu drogi ekspresowej S2
- "Rozbudowa DW 805 polegająca na rozbiórce istniejącego przepustu w miejscowości Pogorzel w km 8+641 i budowie nowego obiektu przepustu wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 279/24
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- Usługa prania bielizny pościelowej, ręczników, ścierek, obrusów, narzut, koców, kołder, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie
- Usługa dzierżawy dystrybutorów wody dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 24-ch miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe sprzątanie Sądu Rejonowego w Raciborzu ul. Nowa 29 oraz ul. Wojska Polskiego 24.
- Usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w Ośrodku Edukacji Przyrodniczo Leśnej Dziewicza Góra oraz na parkingach leśnych Biedrusko i Morasko w 2025 roku
- Świadczenie usług sprzątania obiektów Spółki
- Usługa sprzątania pomieszczeń placówki wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży w Tomaszowie Mazowieckim w ramach projektu Miasto dla rodziny
- Usługa sprzątania pomieszczeń Dziennych Domów Pomocy oraz Klubu Seniora w Tomaszowie Mazowieckim w ramach projektu TCUŚ
- Wykonywanie kompleksowej usługi sprzątania, wraz z myciem okien, polegającej na stałym utrzymaniu czystości i realizowaniu prac porządkowych w budynku Zespołu Szkół nr 7 im. Szczepana Bońkowskiego.
więcej: Usługi czyszczenia okien »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.