eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługa mycia okien w poszczególnych budynkach jednostek oraz wydziałach Uniwersytetu Warszawskiego, znajdujących się w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2023-07-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa mycia okien w poszczególnych budynkach jednostek oraz wydziałach Uniwersytetu Warszawskiego, znajdujących się w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Warszawski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001258

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowskie Przedmieście 26/28

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-927

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@adm.uw.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dzp.uw.edu.pl/postepowania-przetargowe/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5e6deea8-d46d-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa mycia okien w poszczególnych budynkach jednostek oraz wydziałach Uniwersytetu Warszawskiego, znajdujących się w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e6deea8-d46d-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00320585

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00244801/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.51 Mycie okien

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00168449

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: POUZ-361/334/2022/DZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 315000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres usługi w części 1 obejmuje:
1) mycie okien (zamówienie podstawowe) o całkowitej powierzchni 11301,74 m2 w następujących nieruchomościach Uniwersytetu Warszawskiego:
a) Instytut Studiów Społecznych UW, IV piętro, Ul. Stawki 5/7, Warszawa – etap wiosenny. Całkowita powierzchnia do mycia wynosi 93,50 m2 ,
b) Wydział Socjologii UW, Ul. Karowa 18, Warszawa – etap wiosenny oraz jesienny. Całkowita powierzchnia do mycia wynosi 563,34 m2,
c) Wydział Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii UW. Ul. Bednarska 2/4, Warszawa – etap wiosenny. Całkowita powierzchnia do mycia wynosi 1016,76 m2,
d) Wydział Nauk Ekonomicznych UW, Ul. Długa 44/50, Warszawa – etap jesienny. Całkowita powierzchnia do mycia wynosi 715,08 m2,
e) Wydział Filozofii UW, Ul. Krakowskie Przedmieście 3, Warszawa – etap wiosenny oraz jesienny. Całkowita powierzchnia do mycia wynosi 820,98 m2,
f) Wydział Archeologii UW, Budynek Szkoły Głównej, Ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, Warszawa – etap jesienny. Całkowita powierzchnia do mycia wynosi 532,80 m2 ,
g) Gmach Polonistyki UW, Ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, Warszawa – etap wiosenny oraz jesienny. Całkowita powierzchnia do mycia wynosi 293,10 m2 ,
h) Budynek IKP (część budynku św. Rocha), Ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, Warszawa – etap wiosenny oraz jesienny. Całkowita powierzchnia do mycia wynosi 260,70 m2,
i) Budynek ISZiP, Ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, Warszawa – etap wiosenny oraz jesienny. Całkowita powierzchnia do mycia wynosi 100,24 m2,
j) Mały Belwederek, Ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, Warszawa – etap wiosenny oraz jesienny. Całkowita powierzchnia do mycia wynosi 33,44 m2 ,
k) Wydział Matematyki, Informatyki i Mechaniki UW, Ul. Banacha 2, Warszawa - etap jesienny. Całkowita powierzchnia do mycia wynosi 4800,00 m2.
2) Zamawiający przewiduje w ramach zamówienia na część 1 możliwość skorzystania z prawa opcji, określonego w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp. W ramach prawa opcji Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia usługi mycia okien w budynku Wydziału Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii UW przy ul. Bednarskiej 2/4 w Warszawie w etapie jesiennym. Całkowita powierzchnia mycia okien wynosi 1016,76 m2 (prawo opcji). Podstawowe warunki skorzystania z prawa opcji:
a) z prawa opcji Zamawiający może skorzystać po zakończeniu remontu w budynku, o którym mowa w pkt. 2 powyżej;
b) Zamawiający zastrzega możliwość korzystania z prawa opcji w odniesieniu do wybranych części powierzchni okien przeznaczonych do mycia;
c) Podstawą skorzystania z prawa opcji będzie jednostronne oświadczenie woli Zamawiającego. Opcjonalny zakres wynikający z prawa opcji będzie realizowany wyłącznie po uprzednim otrzymaniu przez Wykonawcę w trakcie realizacji umowy odrębnego pisemnego powiadomienia o decyzji skorzystania z prawa opcji z określeniem terminu rozpoczęcia realizacji opcjonalnego zakresu wynikającego z prawa opcji, obiektu oraz pomieszczeń/powierzchni, w jakim Zamawiający będzie z prawa opcji korzystał.
d) Zamawiający nie ma obowiązku skorzystania z prawa opcji. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres usługi dla części 1 określa dokumentacja stanowiąca załącznik nr 2 do SWZ oraz wzór umowy - projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 7 do SWZ.
3. Zamawiający zaleca przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej przed przygotowaniem oferty. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku należytego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. Termin wizji lokalnej należy ustalić z panem Adamem Zabadałą lub Panem Pawłem Morawskim, tel. 22 55 20 595.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

4.5.5.) Wartość części: 151800,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres usługi w części 2 obejmuje mycie elewacji kamienno-metalowo-szklanej, o całkowitej powierzchnia elewacji do mycia 13600,00 m2 w nieruchomości Wydziału Zarządzania, ul. Szturmowa 1/3, Warszawa (budynki oznaczone A, B i C) – etap wiosenny.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres usługi dla części 2, określa dokumentacja stanowiąca załącznik nr 2 do SWZ oraz wzór umowy - projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 7 do SWZ.
3. Zamawiający zaleca przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej przed przygotowaniem oferty. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku należytego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. Termin wizji lokalnej należy ustalić z panem Adamem Zabadałą lub Panem Pawłem Morawskim, tel. 22 55 20 595.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

4.5.5.) Wartość części: 163200,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104547,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 151517,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104547,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EVEREST Poland Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793235869

7.3.3) Ulica: Myśliwska

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-718

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104547,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-15

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115423,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 217464,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115423,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EVEREST Poland Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793235869

7.3.3) Ulica: Myśliwska

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-718

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115423,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.