Ogłoszenie z dnia 2022-08-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00246820/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-08
- 2022/BZP 00254056/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie Gminy Cmolas
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Cmolas
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581650
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Cmolas 237b
1.5.2.) Miejscowość: Cmolas
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-105
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 172837702
1.5.8.) Numer faksu: 172272873
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cmolas@cmolas.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cmolas.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie Gminy Cmolas2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8beffcbe-feb1-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00320642
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035196/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie Gminy Cmolas
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00246820/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: L.RG.IV.271.10.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4767237,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 1 - ZADANIE NR 1: Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Hadykówce, tj.:a) Roboty rozbiórkowe – zamurowania,
b) Roboty ziemne,
c) Fundamenty, ściany piwnic,
d) Schody zewnętrzne,
e) Płyty żelbetowe,
f) Słupy parteru,
g) Rdzenie parteru,
h) Ściany murowane
i) Belki, nadproża,
j) Wieńce,
k) Konstrukcja dachowa,
l) Stolarka okienna,
m) Stolarka drzwiowa,
n) Tynki wewnętrzne, okładziny i malowanie,
o) Posadzki,
p) Elewacja,
q) Rusztowania,
r) Roboty ślusarskie,
s) Opaska płytka odbojowa przy budynku, schody terenowe,
t) Przebudowa instalacji wodociągowej, ciepłej wody i kanalizacji sanitarnej,
u) Budowa instalacji centralnego ogrzewania i wentylacji mechanicznej,
v) Przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej,
w) Przebudowa przyłącza wodociągowego,
x) Przebudowa przyłącza gazu średniego ciśnienia,
y) Geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza.
Szczegółowy zakres robót precyzują załączone przedmiary robót – Załącznik Nr 4.1 do SWZ oraz dokumentacja techniczna – Załącznik Nr 5.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45231200-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów naftowych i gazociągów
45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 1379715,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 2 - ZADANIE NR 2: Remont, przebudowa oraz budowa infrastruktury technicznej przy obiektach szkolnych w Cmolasie, tj.:a) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe,
b) Roboty ziemne,
c) Remont kanalizacji sanitarnej,
d) Remont kanalizacji deszczowej,
e) Zabezpieczenie sieci gazowej,
f) Podbudowy i nawierzchnie,
g) Ogrodzenie,
h) Zasilanie bram,
i) Modernizacja oświetlenia zewnętrznego,
j) Geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza.
Szczegółowy zakres robót precyzują załączone przedmiary robót – Załącznik Nr 4.2 do SWZ oraz dokumentacja techniczna – Załącznik Nr 5.2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45231200-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów naftowych i gazociągów
45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów
45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.5.) Wartość części: 1414867,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 3 - ZADANIE NR 3: Remont instalacji oświetlenia i gniazd wtyczkowych w Szkole Podstawowej w Cmolasie w zakresie instalacji elektrycznych, tj.:a) ETAP 1:
Demontaż istniejącej instalacji,
Zasilanie obiektu,
Instalacja elektryczna - WLZ, rozdzielnice, ppoż,
Instalacja elektryczna - okablowanie, trasy kablowe,
Instalacja elektryczna - siły i gniazd wtykowych,
Instalacja elektryczna - oświetlenie podstawowe i awaryjne,
Instalacja elektryczna - oprawy oświetleniowe,
Instalacja okablowania strukturalnego,
Instalacja połączeń wyrównawczych,
Pozostałe,
b) ETAP 2:
Demontaż istniejącej instalacji,
Instalacja elektryczna – rozdzielnice,
Instalacja elektryczna - okablowanie, trasy kablowe,
Instalacja elektryczna - siły i gniazd wtykowych,
Instalacja elektryczna - oświetlenie podstawowe i awaryjne,
Instalacja elektryczna - oprawy oświetleniowe,
Instalacja okablowania strukturalnego,
Instalacja połączeń wyrównawczych,
Pozostałe,
c) ETAP 3:
Demontaż istniejącej instalacji,
Instalacja elektryczna – rozdzielnice,
Instalacja elektryczna - okablowanie, trasy kablowe,
Instalacja elektryczna - siły i gniazd wtykowych,
Instalacja elektryczna - oświetlenie podstawowe i awaryjne,
Instalacja elektryczna - oprawy oświetleniowe,
Instalacja okablowania strukturalnego,
Instalacja połączeń wyrównawczych,
Pozostałe.
Szczegółowy zakres robót precyzują załączone przedmiary robót – Załącznik Nr 4.3 do SWZ oraz dokumentacja techniczna – Załącznik Nr 5.3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45314310-7 - Układanie kabli
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 1972655,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2119000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2176850,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2119000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana SOLID-BUD Bartłomiej Petejko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 814-168-69-66
7.3.4) Miejscowość: Cmolas 616
7.3.5) Kod pocztowy: 36-105
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SOLID-BUD Bartłomiej Petejko , AxOn Electric Bartłomiej Petejko
jakie przetargi wygrała firma
SOLID-BUD Bartłomiej Petejko , AxOn Electric Bartłomiej Petejko
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2119000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-07-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1708542,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2112596,91 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1708542,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ART – BUD Arkadiusz Nowak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 814-167-28-00
7.3.4) Miejscowość: Kolbuszowa Górna 44
7.3.5) Kod pocztowy: 36-100
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1708542,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-07-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1870000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3459092,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1870000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana SOLID-BUD Bartłomiej Petejko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 814-168-69-66
7.3.4) Miejscowość: Cmolas 616
7.3.5) Kod pocztowy: 36-105
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SOLID-BUD Bartłomiej Petejko , AxOn Electric Bartłomiej Petejko
jakie przetargi wygrała firma
SOLID-BUD Bartłomiej Petejko , AxOn Electric Bartłomiej Petejko
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1870000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-07-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kotłowni gazowej i instalacji zbiornikowej na gaz płynny w należącym do Powiatu Rybnickiego budynku byłego dworca PKP w Suminie, ul. Dworcowa 30
- SZP/243-109/2025 Remont częściowy Domu Studenckiego T-15 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Wittiga 6 we Wrocławiu
- Remont pomieszczeń 39, 59 i 62 budynku biurowego "A" w Poznaniu przy ul. Forteczna 12
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Rościszewie
- Dostosowanie Pawilonu Gruźlicy i Chorób Płuc na potrzeby pacjentów chorób zakaźnych i niezakaźnych - ETAP II
- "Remont skrzydła zachodniego i południowego budynku Muzeum przy ul. 3 Maja 19. Etap VI."
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.