Ogłoszenie z dnia 2022-08-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00217255/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-21
- 2022/BZP 00228550/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego oraz zakup serwerów wraz z dostawą dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT GRODZISKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269108
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Daleka 11a
1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiat-grodziski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-grodziski.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiat-grodziski.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego oraz zakup serwerów wraz z dostawą dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff4d0288-f14f-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00320646
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00339813/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 „Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego oraz zakup serwerów wraz z dostawą dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00217255/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.1.11.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 227788,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Komputer Typ 1- 10 szt.Proszę o wpisanie poniżej :
Producent:…………………………………….
Model: …………………………………………
Lp. Nazwa komponentu Wymagane minimalne parametry techniczne komputerów
Oferowane parametry techniczne
TAK/NIE*
1. Typ Komputer stacjonarny. TAK/NIE*
2. Zastosowanie Komputer będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych, aplikacji edukacyjnych, aplikacji obliczeniowych, dostępu do Internetu oraz poczty elektronicznej, jako lokalna baza danych, stacja programistyczna. TAK/NIE*
3. Wydajność obliczeniowa Procesor dedykowany do pracy w komputerach stacjonarnych, osiągający w teście Passmark CPU Mark, w kategorii Average CPU Mark wynik co najmniej 12.150 punktów według wyników opublikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php - stan na dzień 06.06.2022: TAK/NIE*
UZUPEŁNIĆ: (Procesor)
Producent …………….
Model …………………..
Liczba punktów: …………
4. Pamięć RAM 8GB Możliwość rozbudowy do min 64GB. Jeden slot DIMM wolny. TAK/NIE*
5. Pamięć masowa Dysk SSD min. 256 GB TAK/NIE*
6. Wydajność grafiki Zintegrowana z procesorem TAK/NIE*
7. Wyposażenie multimedialne Karta dźwiękowa min. czterokanałowa zintegrowana z płytą główną, zgodna z High Definition, wewnętrzny głośnik w obudowie komputera. Port słuchawek i mikrofonu na przednim panelu, dopuszcza się rozwiązanie port combo, na tylnym panelu min. port audio line out.
TAK/NIE*
8. Obudowa Typu Small Form Factor z obsługą kart wyłącznie o niskim profilu. Umożliwiająca montaż 1 x dysku 3.5” lub 1 x dysku 2.5” wewnątrz obudowy. Napęd optyczny zamontowany w dedykowanej wnęce zewnętrznej 5.25” typu slim. Obudowa fabrycznie przystosowana do pracy w orientacji poziomej i pionowej. Otwory wentylacyjne usytuowane wyłącznie na przednim oraz tylnym panelu obudowy. Suma wymiarów obudowy nieprzekraczająca 700 mm.
Zasilacz o mocy min. 200W pracujący w sieci 230V 50/60Hz prądu zmiennego i efektywności min. 85% przy obciążeniu zasilacza na poziomie 50% oraz o efektywności min. 82% przy obciążeniu zasilacza na poziomie 100%, Moduł konstrukcji obudowy w jednostce centralnej komputera powinien pozwalać na demontaż kart rozszerzeń bez konieczności użycia narzędzi (wyklucza się użycia wkrętów, śrub motylkowych). Obudowa w jednostce centralnej musi być otwierana bez konieczności użycia narzędzi (wyklucza się użycie standardowych wkrętów, śrub motylkowych) oraz musi posiadać czujnik otwarcia obudowy współpracujący z oprogramowaniem zarządzająco – diagnostycznym. Obudowa musi umożliwiać zastosowanie zabezpieczenia fizycznego w postaci linki metalowej oraz kłódki (oczko w obudowie do założenia kłódki). Wbudowany wizualny system diagnostyczny oparty o sygnalizację LED np. włącznik POWER, służący do sygnalizowania i diagnozowania problemów z komputerem i jego komponentami, sygnalizacja oparta na zmianie statusów diody LED (zmiana barw oraz miganie). System usytuowany na przednim panelu. System diagnostyczny musi sygnalizować: uszkodzenie lub brak pamięci RAM, uszkodzenie płyty głównej, awarię BIOS’u, awarię procesora. Oferowany system diagnostyczny nie może wykorzystywać minimalnej ilości wolnych slotów na płycie głównej, wymaganych wnęk zewnętrznych w specyfikacji i dodatkowych oferowanych przez wykonawcę, oraz nie może być uzyskany przez konwertowanie, przerabianie innych złączy na płycie głównej nie wymienionych w specyfikacji a które nie są dedykowane dla systemu diagnostycznego. Każdy komputer powinien być oznaczony niepowtarzalnym numerem seryjnym umieszonym na obudowie, oraz musi być wpisany na stałe w BIOS.
TAK/NIE*
9. Bezpieczeństwo Ukryty w laminacie płyty głównej układ sprzętowy służący do tworzenia i zarządzania wygenerowanymi przez komputer kluczami szyfrowania. Zabezpieczenie to musi posiadać możliwość szyfrowania poufnych dokumentów przechowywanych na dysku twardym przy użyciu klucza sprzętowego. Próba usunięcia dedykowanego układu doprowadzi do uszkodzenia całej płyty głównej. System diagnostyczny z graficznym interfejsem użytkownika zaszyty w tej samej pamięci flash co BIOS, dostępny z poziomu szybkiego menu boot lub BIOS, umożliwiający przetestowanie komputera a w szczególności jego składowych. System zapewniający pełną funkcjonalność, a także zachowujący interfejs graficzny nawet w przypadku braku dysku twardego oraz jego uszkodzenia, nie wymagający stosowania zewnętrznych nośników pamięci masowej oraz dostępu do internetu i sieci lokalnej.
Procedura POST traktowana jest jako oddzielna funkcjonalność.
TAK/NIE*
10. BIOS BIOS zgodny ze specyfikacją UEFI, Pełna obsługa BIOS za pomocą klawiatury i myszy oraz samej myszy. BIOS wyposażony w automatyczną detekcję zmiany konfiguracji, automatycznie nanoszący zmiany w konfiguracji w szczególności: procesor, wielkość pamięci, pojemność dysku. Możliwość, bez uruchamiania systemu operacyjnego z dysku twardego komputera, bez dodatkowego oprogramowania (w tym również systemu diagnostycznego) i podłączonych do niego urządzeń zewnętrznych odczytania z BIOS informacji o: wersji BIOS, nr seryjnym komputera, ilości zainstalowanej pamięci RAM, prędkości zainstalowanych pamięci RAM, technologii wykonania pamięci, sposobie obsadzeniu slotów pamięci z rozbiciem na wielkości pamięci i banki, typie zainstalowanego procesora, ilości rdzeni zainstalowanego procesora, typowej prędkości zainstalowanego procesora, minimalnej i maksymalnej osiąganej prędkości zainstalowanego procesora, pojemności zainstalowanego lub zainstalowanych dysków twardych, wszystkich urządzeniach podpiętych do dostępnych na płycie głównej portów SATA, MAC adresie zintegrowanej karty sieciowej, zintegrowanym układzie graficznym, kontrolerze audio.
Do odczytu wskazanych informacji nie mogą być stosowane rozwiązania oparte o pamięć masową (wewnętrzną lub zewnętrzną), zaimplementowane poza systemem BIOS narzędzia, np. system diagnostyczny, dodatkowe oprogramowanie.
Funkcja blokowania/odblokowania BOOT-owania stacji roboczej z zewnętrznych urządzeń, możliwość ustawienia hasła użytkownika umożliwiającego uruchomienie komputera (zabezpieczenie przed nieautoryzowanym uruchomieniem) przy jednoczesnym zdefiniowanym haśle administratora. Użytkownik po wpisaniu swojego hasła jest wstanie zidentyfikować ustawienia BIOS. Możliwość ustawienia haseł użytkownika i administratora składających się z cyfr, małych liter, dużych liter oraz znaków specjalnych. Możliwość włączenia/wyłączenia kontrolera SATA (w tym w szczególności pojedynczo), Możliwość ustawienia portów USB w trybie „no BOOT” (podczas startu komputer nie wykrywa urządzeń bootujących typu USB). Możliwość wyłączania portów USB pojedynczo.
Możliwość dokonywania backup’u BIOS wraz z ustawieniami na dysku wewnętrznym.
Oferowany BIOS musi posiadać poza swoją wewnętrzną strukturą menu szybkiego boot’owania które umożliwia m.in.: uruchamianie systemu zainstalowanego na dysku twardym, uruchamianie systemu z urządzeń zewnętrznych, uruchamianie systemu z serwera za pośrednictwem zintegrowanej karty sieciowej, uruchomienie graficznego systemu diagnostycznego, wejście do BIOS, upgrade BIOS.
TAK/NIE*
11. Wirtualizacja Sprzętowe wsparcie technologi wirtualizacji realizowane łącznie w procesorze, chipsecie płyty główej oraz w BIOS systemu (możliwość włączenia/wyłączenia sprzętowego wsparcia wirtualizacji dla poszczególnych komponentów systemu).
TAK/NIE*
12. Zgodność z systemami operacyjnymi i standardami Oferowane modele komputerów muszą poprawnie współpracować z zamawianymi systemami operacyjnymi
TAK/NIE*
13. System operacyjny Microsoft Windows 10 Pro 64 bit lub system operacyjny klasy PC, który spełnia następujące wymagania poprzez wbudowane mechanizmy, bez użycia dodatkowych aplikacji:
1.Dostępne dwa rodzaje graficznego interfejsu użytkownika:
a. Klasyczny, umożliwiający obsługę przy pomocy klawiatury i myszy,
b. Dotykowy umożliwiający sterowanie dotykiem na urządzeniach typu tablet lub monitorach dotykowych
2.Funkcje związane z obsługą komputerów typu tablet, z wbudowanym modułem „uczenia się” pisma użytkownika – obsługa języka polskiego
3.Interfejs użytkownika dostępny w wielu językach do wyboru – w tym polskim i angielskim
4.Możliwość tworzenia pulpitów wirtualnych, przenoszenia aplikacji pomiędzy pulpitami i przełączanie się pomiędzy pulpitami za pomocą skrótów klawiaturowych lub GUI.
5.Wbudowane w system operacyjny minimum dwie przeglądarki Internetowe
6.Zintegrowany z systemem moduł wyszukiwania informacji (plików różnego typu, tekstów, metadanych) dostępny z kilku poziomów: poziom menu, poziom otwartego okna systemu operacyjnego; system wyszukiwania oparty na konfigurowalnym przez użytkownika module indeksacji zasobów lokalnych,
7.Zlokalizowane w języku polskim, co najmniej następujące elementy: menu, pomoc, komunikaty systemowe, menedżer plików.
8.Graficzne środowisko instalacji i konfiguracji dostępne w języku polskim
9.Wbudowany system pomocy w języku polskim.
10.Możliwość przystosowania stanowiska dla osób niepełnosprawnych (np. słabo widzących).
11.Możliwość dokonywania aktualizacji i poprawek systemu poprzez mechanizm zarządzany przez administratora systemu Zamawiającego.
12.Możliwość dostarczania poprawek do systemu operacyjnego w modelu peer-to-peer.
13.Możliwość sterowania czasem dostarczania nowych wersji systemu
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30231300-0 - Monitory ekranowe
30216110-0 - Skanery komputerowe
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
30234200-0 - Dyski optyczne
30234100-9 - Dysk magnetyczny
30213200-7 - Komputer tablet
4.5.5.) Wartość części: 129414,64 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Serwer Typ 1 - 1 szt.Proszę o wpisanie poniżej :
Producent:…………………………………….
Model: …………………………………………
L.p. Nazwa komponentu Opis wymagań technicznych Oferowane parametry techniczne
TAK/NIE*
1 Obudowa Typu Rack, o wysokości maks. 2U, pozwalająca na zainstalowanie min. 12 dysków twardych 3,5” bez konieczności dokupowania/doposażania serwera o dodatkowe komponenty, wraz z dołączonymi szynami montażowymi umożliwiającymi wysuwanie serwera w celach serwisowych. TAK/NIE*
2 Płyta główna Umożliwiająca zamontowanie 2 procesorów po 22 rdzenie fizyczne każdy, posiadająca min. 12 slotów przeznaczonych na pamięć RAM TAK/NIE*
3 Procesor 1 Procesor 8 rdzeniowy/16 wątkowy, o bazowej szybkości taktowania min. 2,1GHz, wyposażony w min, 11MB pamięci Cache, osiągający w konfiguracji 2 procesorowej w teście SPEC CPU®2017 dla oferowanego serwera wynik SPECspeed2017_int_base minimum 7,80
Wynik testu musi być opublikowany na stronie https://www.spec.org/cpu2017/results/cint2017.html z datą nie późniejszą niż na dzień składania przetargu TAK/NIE*
UZUPEŁNIĆ: (Procesor)
Producent …………….
Model …………………..
Liczba punktów: …………
4 Pamięć RAM Zainstalowane min. 128GB DDR4 2933MHz (2Rx4 1.2V) RDIMM. Minimum 2 sloty dedykowane dla ww. procesora muszą pozostawać nieobsadzone. TAK/NIE*
5 Kontroler RAID Wyposażony w co najmniej 2GB pamięci Cache z zabezpieczeniem typu Flash przed utratą danych, obsługujący poziomy RAID 0/1/10/5/50/6/60 oraz JBOD, obsługujący co najmniej 12 dysków twardych z interfejsami SAS oraz SATA typu HDD, SSD oraz SED. TAK/NIE*
6 Dyski twarde Serwer musi być wyposażony w minimum:
- 2x dysk SSD 480GB Hot Swap Read Intensive SATA 6Gb HS SSD
- 2x dysk SSD 960GB Mixed Use SATA 6Gb HS SSD
- 2x dysk 8TB 7.2K SATA 6Gb Hot Swap 512e HDD 3,5”
6 miejsc przeznaczonych na dyski 3,5” musi pozostawać wolnych.
Możliwość instalacji dwóch dysków M.2 SATA niezajmujące miejsc na dyski 3,5” oraz możliwość konfiguracji w RAID 0 lub 1. TAK/NIE*
7 Sloty rozszerzeń Serwer musi być wyposażony w min. 3 aktywne sloty PCI-E x8, z czego co najmniej 2 z nich muszą pozostawać nieobsadzone kartami PCI-E TAK/NIE*
8 Karty sieciowe Serwer musi być wyposażony w co najmniej 4 porty 1Gb/s Eth (RJ-45)
Dodatkowo serwer musi być wyposażony w co najmniej 1 port 1Gb/s dedykowany dla systemu zarządzania serwerem TAK/NIE*
9 Bezpieczeństwo Wbudowany moduł TPM 2.0 TAK/NIE*
10 Zasilanie 2x zasilacz hot swap o mocy min. 750W klasy Platinium w celu zapewnienia redundancji zasilania TAK/NIE*
11 Porty Serwer musi posiadać:
Minimum 3 porty USB 3.0 (jeden z przodu, dwa z tyłu serwera)
Minimum 2 porty VGA (jeden z przodu, drugi z tyłu serwera) TAK/NIE*
12 System zarządzania Serwer musi być wyposażony w niezależny od systemu operacyjnego system zarządzania wraz z dedykowanym do tego celu portem 1GbE pozwalający na minimum:
- Zbieranie i przeglądanie informacji o systemie i inwentaryzacji
- Monitorowanie stanu i kondycji systemu
- obsługę alertów i powiadomień
- Rejestrowanie zdarzeń
- Konfigurowanie łączności sieciowej
- Konfigurowanie zabezpieczeń
- Aktualizację oprogramowania firmware
- Monitorowanie zużycia energii w czasie rzeczywistym
- Zdalne sterowanie zasilaniem serwera (włączanie, wyłączanie, ponowne uruchamianie)
- Przekierowanie konsoli szeregowej przez IPMI
- Przechwytywanie zawartości ekranu wideo po wykryciu stanu zawieszenia systemu operacyjnego
- Zdalne przeglądanie wideo w następujących rozdzielczościach graficznych:
Do 1600x1200 w 23 bit;
lub
Do 1920x1200 w 15 bit
- Zdalny dostęp do serwera za pomocą klawiatury i myszy ze zdalnego klienta
- Zdalne wdrażanie systemu operacyjnego
- Przekierowanie konsoli szeregowej przez SSH
- Wyświetlanie grafiki w czasie rzeczywistym i historycznych danych dotyczących zużycia energii i temperatury
- (power capping) Ograniczanie zużycia energii
- Mapowanie plików ISO i plików obrazów znajdujących się na lokalnym kliencie jako dysków wirtualnych do użytku przez serwer
- Montowanie zdalnych plików ISO i obrazów przez HTTPS, SFTP, CIFS i NFS
- komunikację poprzez: Intelligent Platform Management Interface (IPMI); Simple Network Management Protocol (SNMP);
Redfish REpresentational State Transfer (REST) API
Przeglądarkę www z HTML5
Command-line interface (CLI) TAK/NIE*
13 Gwarancja/wsparcie Serwer musi być objęty min. 7 letnią gwarancją producenta realizowaną w miejscu użytkowania sprzętu, z obsługą zgłoszeń serwisowych w trybie 24 x7 i gwarantowanym czasem naprawy w ciągu 24 godzin.
Uszkodzone dyski twarde pozostają u właściciela. TAK/NIE*
14 Certyfikaty i standardy Serwer musi posiadać deklarację zgodności z CE,
Producent serwera musi posiadać wdrożony system ISO 9001:2015 lub równoważny TAK/NIE*
4.5.3.) Główny kod CPV: 48823000-3 - Serwery plików
4.5.5.) Wartość części: 98373,96 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135295,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135295,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135295,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: E-TECH S.C. M.DUDA, P.KAPUSTA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7272511190
7.3.3) Ulica: Maratońska
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 94-102
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135295,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88203,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 138731,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88203,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ECLIPSO Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5223154903
7.3.3) Ulica: Aleje Jerozolimskie 181B
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-222
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88203,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zestawów komputerowych
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- DOSTAWA 7 SZTUK KOMPUTERÓW ALL IN ONE WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM NA POTRZEBY SPÓŁKI MEDYCZNE CENTRUM INNOWACJI WROCŁAW SP. Z O.O.
- Zakup i dostawa wyposażenia szkół w ramach projektu "Wsparcie Edukacji Włączającej w Gminie Woźniki"
- Dostawa sprzętu projekcyjnego dla jednostek organizacyjnych Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
- Doposażenie warsztatów szkolnych w Powiatowym Centrum Edukacji i Kompetencji Zawodowych w Szczucinie w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Dąbrowskim
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.