eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TurekRemont pomieszczeń dla Zespołu Kuratorskiej Służby Sądowej Sądu Rejonowego w Turku w budynku po byłej Kancelarii Adwokackiej przy ul. Legionów Polskich 4



Ogłoszenie z dnia 2022-08-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń dla Zespołu Kuratorskiej Służby Sądowej
Sądu Rejonowego w Turku
w budynku po byłej Kancelarii Adwokackiej przy
ul. Legionów Polskich 4

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Turku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000324151

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Legionów Polskich 4

1.5.2.) Miejscowość: Turek

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-700

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 63 240 72 204

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@turek.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.turek.sr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.ms.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


sądownictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pomieszczeń dla Zespołu Kuratorskiej Służby Sądowej
Sądu Rejonowego w Turku
w budynku po byłej Kancelarii Adwokackiej przy
ul. Legionów Polskich 4

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-054b0b4c-f940-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00320688

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00070289/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont pomieszczeń dla Zespołu Kuratorskiej Służby Sądowej w budynku po byłej Kancelarii Adwokackiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00235692/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: A-232-16/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zamówienia pn. „Remont pomieszczeń dla Zespołu Kuratorskiej Służby Sądowej Sądu Rejonowego w Turku w budynku po byłej Kancelarii Adwokackiej przy ul. Legionów Polskich 4”, zgodnie z Dokumentacją techniczną, SWZ, z obowiązującymi przepisami prawa, normami, zasadami wiedzy technicznej oraz na ustalonych Umową warunkach. (dalej „Przedmiot Umowy”).
2. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń dla Zespołu Kuratorskiej Służby Sądowej Sądu Rejonowego w Turku w budynku po byłej Kancelarii Adwokackiej.
3. Prace objęte zamówieniem dotyczą:
a) Rozbiórki ścianek działowych i wykonania nowych ścianek działowych celem wydzielenia pomieszczeń zgodnie z potrzebami Sądu, wymiany tynków na ścianach istniejących i wykonanie nowych, remontu posadzek, rozebrania posadzek istniejących, wykonania niezbędnych robót posadzkowych, okładzinowych, tynkarskich i malarskich, remontu ścian i sufitów, wykonania dodatkowych otworów okiennych, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej.
b) Remontu istniejącej instalacji elektrycznej, w tym gniazd i oświetlenia (wymiana okablowania na nowe i tablicy rozdzielczej, nowe przyłącze kablowe), wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania i wentylacji, remont istniejących systemów sygnalizacji włamania i napadu, systemu sygnalizacji pożaru, wykonanie systemu monitoringu wizyjnego, a także wykonanie instalacji teleinformatycznej. Systemy zamierzamy podpiąć do istniejących centrali w pomieszczeniu ochrony, które będą obsługiwały również zaadaptowany budynek.
c) Wykonania pochylni przed wejściem głównym do remontowanego budynku.
d) Wykonania pochylni w przejściach między budynkami oraz wykonanie pochwytu lub poręczy jednostronnie.
e) Rozbiórki istniejących trzech kominów (wysokość 9 metrów) w budynku remontowanym.
f) Zakupu i montażu 1 szt. drzwi na klatce schodowej w głównym budynku Sądu. Drzwi do klatki schodowej ppoż. o odporności pożarowej EIS30, wyposażone w samozamykacz. Wykonanie niezbędnych robót posadzkowych, okładzinowych, tynkarskich i malarskich związanych z wymianą i wstawieniem stolarki drzwiowej. Montaż i uruchomienie paneli (1 szt.) do drzwi przed klatką schodowa do piwnicy, w ramach dalszego remontu instalacji Systemu Kontroli Dostępu nowej generacji w oparciu o technologię IP (Projektant Mariusz Sanewski).
3. Wycena nie obejmuje zakupu i montażu rolet nadstawnych.
4. Wycena nie obejmuje ocieplenia i malowania elewacji zewnętrznej i remontu dachu.
5. Wycena nie obejmuje usunięcia klatki schodowej, wykonania stropów pomiędzy piętrami oraz przejść między budynkiem (wykonane w I etapie)
6. Wycena nie obejmuje montażu i dostawy systemu instalacji klimatyzacji wraz z urządzeniami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45216112-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków sądowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 429700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 540700,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 429700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. 2D Dawid Dopieralski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6681381117

7.3.3) Ulica: Turecka

7.3.4) Miejscowość: Malanów

7.3.5) Kod pocztowy: 62-709

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 429700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-16

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.