eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OsięcinyDobudowa zewnętrznej platformy obudowanej dla osób niepełnosprawnych na własnym fundamencie do budynku Urzędu Gminy w Osięcinach.



Ogłoszenie z dnia 2024-05-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dobudowa zewnętrznej platformy obudowanej dla osób niepełnosprawnych na własnym fundamencie do budynku Urzędu Gminy w Osięcinach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Osięciny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866650

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 14

1.5.2.) Miejscowość: Osięciny

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-220

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 54 2650030

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@osieciny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.osieciny.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e2e36fa6-ec0d-11ee-b4e0-4ac387c144e3

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dobudowa zewnętrznej platformy obudowanej dla osób niepełnosprawnych na własnym fundamencie do budynku Urzędu Gminy w Osięcinach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2e36fa6-ec0d-11ee-b4e0-4ac387c144e3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00320726

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052089/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Dobudowa zewnętrznej platformy obudowanej dla osób niepełnosprawnych na własnym fundamencie do budynku Urzędu Gminy w Osięcinach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00261724

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.04.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 184279,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dobudowa zewnętrznej platformy obudowanej dla osób niepełnosprawnych na własnym fundamencie do budynku Urzędu Gminy w Osięcinach.

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
W ramach zagospodarowania terenu projektuje się wykonanie prac budowlanych i remontowych związanych z dobudową zewnętrznej platformy obudowanej dla osób niepełnosprawnych na własnym fundamencie, do budynku Urzędu Gminy w Osięcinach, w postaci platformy obudowanej. Platforma zlokalizowana będzie od strony południowej, w bezpośrednim sąsiedztwie istniejącej kotłowni. Platforma zabudowana będzie w szybie samonośnym, na własnej konstrukcji fundamentu.
UWAGA! Projekt obejmuje usunięcie z miejsca budowy istniejący tam paczkomat. Zapis jest nieaktualny. Paczkomat został usunięty. Nie będą występowały kolizje terenowe, uniemożliwiające wykonanie zadania.

W ramach realizacji inwestycji przewiduje się wykonanie robót budowlanych i montażowych w zakresie:
W branży architektonicznej:
- Demontaż istniejących okien w elewacji południowej, we wszystkich poziomach budynku - parter, I piętro i poddasze,
- Wykończenie ścian od wewnątrz pomieszczenia, oraz elewacji na styku z nowym szybem platformy,
- Wykończenie ścian wewnętrznych na wszystkich kondygnacjach, na styku z dobudowanym szybem,
- Obrobienie ścian po zamontowaniu elementów nadprożowych na wszystkich kondygnacjach,
- Obudowa szybu platformy elementami ściennymi (płyty warstwowe, szyby),
- Docięcie krokwi dachowych celem wyrównania z obrysem nowej zabudowy.
W branży konstrukcyjnej:
- Budowy fundamentu pod szyb platformy,
- Niezbędne wykucia i przekucia otworów okiennych celem powiększenia do żądanej wielkości,
- Wykonanie elementów nośnych - nadproży nowego wejścia do szybu platformy na każdej kondygnacji.
W branży instalacji elektrycznych:
- Zasilanie platformy zewnętrznego - doprowadzenie zasilania z istniejącej wewnętrznej rozdzielnicy RG,
- Wykonanie uziomu otokowego z bednarki ocynkowanej,
- Wykonanie zabezpieczeń w postaci ochrony przeciwporażeniowej i ochrony przed dotykiem bezpośrednim oraz połączeń wyrównawczych,
- Wykonanie instalacji odgromowej na dachu szybu platformy i połączenie jej z istniejącą ochroną odgromową budynku.
W branży sanitarnej:
- Montaż rynny dachowej PCV fi 80,
- Montaż rury spustowej PCV fi 60 do wysokości dachu kotłowni.
Roboty montażowe:
- Montażu platformy dla osób niepełnosprawnych o udźwigu 400 kg,
- Rozruch i odbiór przez odpowiednie służby.

Inwestycja ma za zadanie podniesienie funkcjonalności budynku poprzez dostosowanie go do obecnych wymogów związanych z dostępnością budynków użyteczności publicznej osobom z niepełnosprawnościami. Platforma ma umożliwić korzystanie z pomieszczeń biurowych znajdujących się na wszystkich kondygnacjach budynku, ponieważ dotychczasowa infrastruktura nie jest dostosowana do obowiązujących przepisów. Elementy szybu platformy stanowią estetyczną, funkcjonalną dobudowę, korespondującą z charakterem budynku. Jak wynika z układu istniejących chodników i dojazdów do budynku - dojazd do szybu platformy możliwy będzie z bramy wjazdowej zlokalizowanej w północnej części działki, od ulicy Wojska Polskiego, wzdłuż wschodniej granicy działki inwestycyjnej.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w:
1) Dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących integralną część SWZ - załącznik nr 7 do SWZ.
2) Wzorze umowy - stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42416100-6 - Windy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45313100-5 - Instalowanie wind

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 258513,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 274659,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 258513,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Artmed Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7731954700

7.3.3) Ulica: św. Antoniego 18 lok.3

7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki

7.3.5) Kod pocztowy: 97-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Dostawa i montaż dźwigu platformowego.
Nazwa Podwykonawcy: WT LIFT Sp. z o.o.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 258513,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.