Ogłoszenie z dnia 2024-05-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00261724/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dobudowa zewnętrznej platformy obudowanej dla osób niepełnosprawnych na własnym fundamencie do budynku Urzędu Gminy w Osięcinach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Osięciny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866650
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 14
1.5.2.) Miejscowość: Osięciny
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-220
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 54 2650030
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@osieciny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.osieciny.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e2e36fa6-ec0d-11ee-b4e0-4ac387c144e31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dobudowa zewnętrznej platformy obudowanej dla osób niepełnosprawnych na własnym fundamencie do budynku Urzędu Gminy w Osięcinach.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2e36fa6-ec0d-11ee-b4e0-4ac387c144e3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00320726
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052089/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Dobudowa zewnętrznej platformy obudowanej dla osób niepełnosprawnych na własnym fundamencie do budynku Urzędu Gminy w Osięcinach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00261724
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.04.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 184279,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dobudowa zewnętrznej platformy obudowanej dla osób niepełnosprawnych na własnym fundamencie do budynku Urzędu Gminy w Osięcinach.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
W ramach zagospodarowania terenu projektuje się wykonanie prac budowlanych i remontowych związanych z dobudową zewnętrznej platformy obudowanej dla osób niepełnosprawnych na własnym fundamencie, do budynku Urzędu Gminy w Osięcinach, w postaci platformy obudowanej. Platforma zlokalizowana będzie od strony południowej, w bezpośrednim sąsiedztwie istniejącej kotłowni. Platforma zabudowana będzie w szybie samonośnym, na własnej konstrukcji fundamentu.
UWAGA! Projekt obejmuje usunięcie z miejsca budowy istniejący tam paczkomat. Zapis jest nieaktualny. Paczkomat został usunięty. Nie będą występowały kolizje terenowe, uniemożliwiające wykonanie zadania.
W ramach realizacji inwestycji przewiduje się wykonanie robót budowlanych i montażowych w zakresie:
W branży architektonicznej:
- Demontaż istniejących okien w elewacji południowej, we wszystkich poziomach budynku - parter, I piętro i poddasze,
- Wykończenie ścian od wewnątrz pomieszczenia, oraz elewacji na styku z nowym szybem platformy,
- Wykończenie ścian wewnętrznych na wszystkich kondygnacjach, na styku z dobudowanym szybem,
- Obrobienie ścian po zamontowaniu elementów nadprożowych na wszystkich kondygnacjach,
- Obudowa szybu platformy elementami ściennymi (płyty warstwowe, szyby),
- Docięcie krokwi dachowych celem wyrównania z obrysem nowej zabudowy.
W branży konstrukcyjnej:
- Budowy fundamentu pod szyb platformy,
- Niezbędne wykucia i przekucia otworów okiennych celem powiększenia do żądanej wielkości,
- Wykonanie elementów nośnych - nadproży nowego wejścia do szybu platformy na każdej kondygnacji.
W branży instalacji elektrycznych:
- Zasilanie platformy zewnętrznego - doprowadzenie zasilania z istniejącej wewnętrznej rozdzielnicy RG,
- Wykonanie uziomu otokowego z bednarki ocynkowanej,
- Wykonanie zabezpieczeń w postaci ochrony przeciwporażeniowej i ochrony przed dotykiem bezpośrednim oraz połączeń wyrównawczych,
- Wykonanie instalacji odgromowej na dachu szybu platformy i połączenie jej z istniejącą ochroną odgromową budynku.
W branży sanitarnej:
- Montaż rynny dachowej PCV fi 80,
- Montaż rury spustowej PCV fi 60 do wysokości dachu kotłowni.
Roboty montażowe:
- Montażu platformy dla osób niepełnosprawnych o udźwigu 400 kg,
- Rozruch i odbiór przez odpowiednie służby.
Inwestycja ma za zadanie podniesienie funkcjonalności budynku poprzez dostosowanie go do obecnych wymogów związanych z dostępnością budynków użyteczności publicznej osobom z niepełnosprawnościami. Platforma ma umożliwić korzystanie z pomieszczeń biurowych znajdujących się na wszystkich kondygnacjach budynku, ponieważ dotychczasowa infrastruktura nie jest dostosowana do obowiązujących przepisów. Elementy szybu platformy stanowią estetyczną, funkcjonalną dobudowę, korespondującą z charakterem budynku. Jak wynika z układu istniejących chodników i dojazdów do budynku - dojazd do szybu platformy możliwy będzie z bramy wjazdowej zlokalizowanej w północnej części działki, od ulicy Wojska Polskiego, wzdłuż wschodniej granicy działki inwestycyjnej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w:
1) Dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących integralną część SWZ - załącznik nr 7 do SWZ.
2) Wzorze umowy - stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42416100-6 - Windy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45313100-5 - Instalowanie wind
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 258513,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 274659,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 258513,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Artmed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7731954700
7.3.3) Ulica: św. Antoniego 18 lok.3
7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 97-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Dostawa i montaż dźwigu platformowego.
Nazwa Podwykonawcy: WT LIFT Sp. z o.o.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 258513,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.