Ogłoszenie z dnia 2022-08-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00295108/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług transportowych na rzecz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Miękinia w roku szkolnym 2022/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samorządowe Centrum Usług Współnych w Miękini
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365726493
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kosciuszki 41
1.5.2.) Miejscowość: Miękinia
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-330
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 717359240
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oswiata@miekinia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.oswiatamiekinia.naszbip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.miekinia.pl/m,13791,postepowania-o-zamowienia-publiczne-w-roku-20221.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług transportowych na rzecz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Miękinia w roku szkolnym 2022/20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3aa79fec-08ff-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00320729
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00050754/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół z terenu gminy Miękinia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00295108/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SCUW.261.03.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 700000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia to świadczenie usług transportowych na rzecz uczniów niepełnosprawnych z gminy Miękinia w roku szkolnym 2022/2023:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu dzieci niepełnosprawnych na trasie z domu do placówek oświatowych we Wrocławiu oraz Środy Śląskiej i z powrotem do domu we wszystkie dni nauki szkolnej, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2022/2023,
ustalonym rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej
2. Nadzór nad przewożonymi uczniami niepełnosprawnymi, szczególnie pod względem zapewnienia bezpieczeństwa ( opieki nad uczniami przy wsiadaniu, wysiadaniu i podczas przejazdu ) należy do Wykonawcy. ( Zastrzeżenie): Kierowca nie może być jednocześnie opiekunem, w busie musi znajdować się kierowca i opiekun. Osoba opiekująca się dziećmi podczas przewozu musi być przeszkolona w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Osoba opiekująca się dziećmi zobowiązana jest do odprowadzania dzieci do świetlicy szkolnej i odbierania ich ze świetlicy szkolnej.
3. Dowóz uczniów odbywał się będzie pojazdami dopuszczonymi do ruchu według obowiązujących przepisów o ruchu drogowym i transporcie osób i właściwie oznakowanymi (jako pojazd do przewozu osób niepełnosprawnych), zapewniającymi niezbędne bezpieczeństwo i komfort jazdy. Muszą być utrzymane w czystości z zachowaniem estetyki wewnętrznej i zewnętrznej. Zamawiający zastrzega sobie kontrolę czystości pojazdów. Pojazdy nie muszą być wyposażone w urządzenia w postaci podnośnika lub wjazdu pochylnego, jak również w osprzęt zapewniający unieruchomienie przewożonego wózka.
4. W przypadku awarii wyznaczonego na zadanie pojazdu Wykonawca podstawi pojazd zastępczy spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym.
5. Uczniów należy dowieźć na zajęcia do placówki w takim czasie, aby mogły rozpocząć zajęcia szkolne zgodnie z planem. Czas dojazdu ucznia z domu do szkoły i z powrotem nie może przekroczyć 1 h. Przewidywany czas rozpoczęcia zajęć lekcyjnych – godz. 8:00, powrót dzieci ze szkół ok. 15:00
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 743375,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 743375,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 743375,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Taxi Osobowe - Firma Transportowo - Handlowa, Waldemar Paszek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8951185121
7.3.3) Ulica: Kraszewskiego 7/4
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-229
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WALDEMAR PASZEK "TAXI OSOBOWE" FIRMA TRANSPORTOWO-HANDLOWA
jakie przetargi wygrała firma
WALDEMAR PASZEK "TAXI OSOBOWE" FIRMA TRANSPORTOWO-HANDLOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 743375,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-08-31INNE PRZETARGI MIĘKINIA
więcej: przetargi MIĘKINIA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. M. Kopernika w Toruniu
- "Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Czechowice-Dziedzice do placówek oświatowych w 2025 r." - CZĘŚĆ nr 5
- Usługa transportu sanitarnego dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Otwocku
- Usługi transportu medycznego i niemedycznego, realizowane na rzecz szpitala i ambulatorium z Izbą Chorych Zakładu Karnego nr 1 w Łodzi
- Usługi transportu sanitarnego, nr sprawy GCR/9/ZP/2025
- Usługa transportu sanitarnego dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Otwocku
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.