Ogłoszenie z dnia 2022-08-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00244324/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa sprzętu drukującego: drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, skanerów i kserokopiarek dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001867
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: C.K. Norwida 25
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-375
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: robert.niedzwiecki@upwr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.upwr.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://upwr.logintrade.net/zapytania_email,90257,e75892ff9252671fc7dab407813b2ff0.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa sprzętu drukującego: drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, skanerów i kserokopiarek dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00060578-fde7-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00320740
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040063/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.31 Sukcesywna dostawa sprzętu drukującego: drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, skanerów i kserokopiarek dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00244324/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: I0CZZ000.271.32.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 232300 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem jest sukcesywna dostawa sprzętu drukującego: drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, skanerów i kserokopiarek dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu - w okresie do 6 miesięcy od daty zawarcia umowy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania techniczne znajdują się w załączniku nr 1a Arkusz kalkulacyjny i załączniku nr 1b do SWZ – Parametry techniczne przedmiotu zamówienia. Szczegółowy sposób realizacji zamówienia został określony w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załączniki nr 5 SWZ.
3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia minimum 12 miesięcy gwarancji, licząc od daty odbioru końcowego bez wad. Zaoferowany okres gwarancji na urządzenia nie może być krótszy niż 12 miesięcy. Szczegóły dotyczące gwarancji znajdują się w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
Zamawiający informuje, że gwarancja stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i może ulec wydłużeniu na warunkach określonych w Rozdziale 17 SWZ.
4. W przypadku wykrycia wad przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnej naprawy lub wymiany na wolne od wad w terminie do 14 dni roboczych od daty doręczenia reklamacji w formie pisemnej bądź za pośrednictwem poczty elektronicznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 253734,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 253734,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 253734,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MicrOne Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8951967148
7.3.3) Ulica: plac Strzelecki 20
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-224
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 253734,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku znajdującego się przy ul. Wyspiańskiego 2N w Kłodzku na potrzeby siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu Oddział w Kłodzku.
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Grupy Badawczej Syntezy Zaawansowanych Materiałów z podziałem na 5 części
- Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych, kubaturowych i torowiskach dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych
- Remont budynku przy ul. Jordanowskiej 22 we Wrocławiu w zakresie zamiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia dla przedszkoli publicznych w Dzierżoniowie w ramach projektu "SmartPrzedszkolaki w Powiecie Dzierżoniowskim" z podziałem na cztery części zamówienia.
- Zakup i dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Chodczu w ramach projektu nr FEKP.08.13-IZ.00-0011/24
- Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby UKW
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.