Ogłoszenie z dnia 2024-05-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00263639/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-28
- 2024/BZP 00330986/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury drogowej zlokalizowanej na terenie Gminy Kluczewsko – Etap III – z podziałem na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kluczewsko
1.3.) Oddział zamawiającego: Kluczewsko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648050
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Spółdzielcza 12
1.5.2.) Miejscowość: Kluczewsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 29-120
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 781 42 44
1.5.8.) Numer faksu: 44 781 42 24
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@kluczewsko.gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kluczewsko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.kluczewsko.gmina.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja infrastruktury drogowej zlokalizowanej na terenie Gminy Kluczewsko – Etap III – z podziałem na części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1b11779-ecdb-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00320781
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048845/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja infrastruktury drogowej zlokalizowanej na terenie Gminy Kluczewsko - Etap III
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00263639
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IRL.271.1.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2304052,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Część I zamówienia, tj.: „Modernizacja dróg publicznych w miejscowościach Ciemiętniki i Jeżowiec” - obejmuje następujące zadania:1) zadanie 1 - Przebudowa drogi publicznej w miejscowości Ciemiętniki.
2) zadanie 2 - Przebudowa drogi publicznej w miejscowości Jeżowiec.
1.2. Realizacja robót w ramach części I:
1) w odniesieniu do zadania 1 – Przebudowa drogi publicznej w miejscowości Ciemiętniki:
Przedmiot zamówienia swoim zakresem obejmuje przebudowę nawierzchni drogi o szerokości 5,00 m oraz przebudowę obustronnych poboczy utwardzonych kruszywem o szerokości 0,75 m w następującym zakresie:
a) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe,
b) roboty ziemne,
c) podbudowy,
d) elementy ulic,
e) nawierzchnia,
f) roboty wykończeniowe.
2) w odniesieniu do zadania 2 – Przebudowa drogi publicznej w miejscowości Jeżowiec:
Przedmiot zamówienia swoim zakresem obejmuje przebudowę nawierzchni drogi o szerokości 5,00 m oraz przebudowę obustronnych poboczy utwardzonych kruszywem o szerokości 0,75 m w następującym zakresie:
a) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe,
b) roboty ziemne,
c) podbudowy,
d) nawierzchnia,
e) roboty wykończeniowe.
1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne określają:
1) w odniesieniu do zadania 1 - Przebudowa drogi publicznej w miejscowości Ciemiętniki: Przedmiar robót – Załącznik Nr 8 do SWZ, Dokumentacja Techniczna – Załącznik Nr 9 do SWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – Załącznik Nr 10 do SWZ.
2) w odniesieniu do zadania 2 - Przebudowa drogi publicznej w miejscowości Jeżowiec: Przedmiar robót – Załącznik Nr 8 do SWZ, Dokumentacja Techniczna – Załącznik Nr 9 do SWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – Załącznik Nr 10 do SWZ.
Z uwagi na przyjęty charakter wynagrodzenia Wykonawcy (ryczałt) przedmiary robót pełnią wyłącznie funkcję informacyjną.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 1158472,12 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Część II zamówienia, tj.: „Modernizacja dróg na odcinkach Łapczyna Wola – Bobrowska Wola, Stanowiska – Januszewice oraz w miejscowościach Pilczyca i Kluczewsko – ul. Łąkowa” - obejmuje następujące zadania:1) zadanie 1 – Remont drogi gminnej na odcinku Łapczyna Wola – Bobrowska Wola.
2) zadanie 2 – Przebudowa drogi gminnej na odcinku Stanowiska - Januszewice.
3) zadanie 3 – Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Pilczyca.
4) zadanie 4 – Remont drogi gminnej w miejscowości Kluczewsko – ul. Łąkowa.
1.2. Realizacja robót w ramach części II:
1) w odniesieniu do zadania 1 – Remont drogi gminnej na odcinku Łapczyna Wola – Bobrowska Wola:
Przedmiot zamówienia swoim zakresem obejmuje remont nawierzchni drogi o szerokości 4,00 m oraz remont obustronnych poboczy utwardzonych kruszywem o szerokości 0,75 m w następującym zakresie:
a) roboty przygotowawcze;
b) odwodnienie;
c) nawierzchnia;
d) roboty wykończeniowe.
2) w odniesieniu do zadania 2 – Przebudowa drogi gminnej na odcinku Stanowiska - Januszewice:
Przedmiot swoim zakresem obejmuje przebudowę nawierzchni drogi o szerokości 5,00 m oraz przebudowę obustronnych poboczy utwardzonych kruszywem o szerokości 0,75 m w następującym zakresie:
a) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe;
b) roboty ziemne;
c) podbudowy;
d) nawierzchnia;
e) roboty wykończeniowe.
3) w odniesieniu do zadania 3 – Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Pilczyca:
Przedmiot swoim zakresem obejmuje przebudowę elektroenergetycznej linii kablowej oświetlenia ulicznego (usunięcie kolizji) wraz z przebudową nawierzchni drogi o szerokości 4,50 m oraz przebudowę obustronnych poboczy utwardzonych kruszywem o szerokości 0,50 m w następującym zakresie:
a) przełożenie istniejących słupów oświetlenia ulicznego poza obszar kolizyjny – 2 szt.;
b) przełożenie istniejących kabli oświetlenia ulicznego o łącznej długości L=17m poza obszar kolizyjny;
c) ułożenie linii kablowej oświetlenia ulicznego typu YAKXS 2x25 – L=3(9)m;
d) wykonanie mufy kablowej – 1 szt.
e) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe;
f) roboty ziemne;
g) podbudowy;
h) nawierzchnia;
i) roboty wykończeniowe;
4) w odniesieniu do zadania 4 – Remont drogi gminnej w miejscowości Kluczewsko – ul. Łąkowa:
Przedmiot zamówienia swoim zakresem obejmuje remont nawierzchni drogi o średniej szerokości 4,30 m oraz remont obustronnego pobocza utwardzonego kruszywem o szerokości 0,50 m w następującym zakresie:
a) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe;
b) roboty ziemne;
c) podbudowy;
d) nawierzchnia;
e) roboty wykończeniowe.
1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne określają:
1) w odniesieniu do zadania 1 - Remont drogi gminnej na odcinku Łapczyna Wola – Bobrowska Wola: Przedmiar robót – Załącznik Nr 8 do SWZ, Dokumentacja Techniczna – Załącznik Nr 9 do SWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – Załącznik Nr 10 do SWZ.
2) w odniesieniu do zadania 2 – Przebudowa drogi gminnej na odcinku Stanowiska - Januszewice: Przedmiar robót – Załącznik Nr 8 do SWZ, Dokumentacja Techniczna – Załącznik Nr 9 do SWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – Załącznik Nr 10 do SWZ.
3) w odniesieniu do zadania 3 – Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Pilczyca: Przedmiar robót (oświetlenie uliczne) – Załącznik Nr 8 do SWZ, Dokumentacja Techniczna (oświetlenie uliczne) – Załącznik Nr 9 do SWZ, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (oświetlenie uliczne) – Załącznik Nr 10 do SWZ, Przedmiar robót (droga) – Załącznik Nr 8 do SWZ, Dokumentacja Techniczna (droga) – Załącznik Nr 9 do SWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (droga) – Załącznik Nr 10 do SWZ.
4) w odniesieniu do zadania 4 – Remont drogi gminnej w miejscowości Kluczewsko – ul. Łąkowa: Przedmiar robót – Załącznik Nr 8 do SWZ, Dokumentacja Techniczna – Załącznik Nr 9 do SWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – Załącznik Nr 10 do SWZ.
Z uwagi na przyjęty charakter wynagrodzenia Wykonawcy (ryczałt) przedmiary robót pełnią wyłącznie funkcję informacyjną.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.5.) Wartość części: 1145579,96 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1184278,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1794389,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1184278,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlano - Drogowy "DUKT" Sp. z o. o. spółka Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591952026
7.3.3) Ulica: ul. Przedborska 84
7.3.4) Miejscowość: Włoszczowa
7.3.5) Kod pocztowy: 29-100
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD BUDOWLANO-DROGOWY "DUKT" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD BUDOWLANO-DROGOWY "DUKT" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1184278,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1253008,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1639381,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1253008,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlano - Drogowy "DUKT" Sp. z o. o. Spółka Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591952026
7.3.3) Ulica: Przedborska 84
7.3.4) Miejscowość: Włoszczowa
7.3.5) Kod pocztowy: 29-100
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD BUDOWLANO-DROGOWY "DUKT" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD BUDOWLANO-DROGOWY "DUKT" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1253008,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI KLUCZEWSKO
więcej: przetargi KLUCZEWSKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku Żywieniowego
- NAPRAWA POSADZKI W HALI KOMPOSTOWNI ODPADÓW Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej ul. Krakowska 315 d, 43-300 Bielsko-Biała
- "Budowa oświetlenia drogowego ul. Stawowej, ul. Parkowej i ul. Kościelnej w Sadkowie na dz. nr 142/2, 142/3, 158/9, 154"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.