eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KluczewskoModernizacja infrastruktury drogowej zlokalizowanej na terenie Gminy Kluczewsko - Etap III - z podziałem na części



Ogłoszenie z dnia 2024-05-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury drogowej zlokalizowanej na terenie Gminy Kluczewsko – Etap III – z podziałem na części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kluczewsko

1.3.) Oddział zamawiającego: Kluczewsko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648050

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Spółdzielcza 12

1.5.2.) Miejscowość: Kluczewsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 29-120

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 781 42 44

1.5.8.) Numer faksu: 44 781 42 24

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@kluczewsko.gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kluczewsko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.kluczewsko.gmina.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja infrastruktury drogowej zlokalizowanej na terenie Gminy Kluczewsko – Etap III – z podziałem na części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1b11779-ecdb-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00320781

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048845/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja infrastruktury drogowej zlokalizowanej na terenie Gminy Kluczewsko - Etap III

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00263639

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IRL.271.1.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2304052,08 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Część I zamówienia, tj.: „Modernizacja dróg publicznych w miejscowościach Ciemiętniki i Jeżowiec” - obejmuje następujące zadania:
1) zadanie 1 - Przebudowa drogi publicznej w miejscowości Ciemiętniki.
2) zadanie 2 - Przebudowa drogi publicznej w miejscowości Jeżowiec.

1.2. Realizacja robót w ramach części I:
1) w odniesieniu do zadania 1 – Przebudowa drogi publicznej w miejscowości Ciemiętniki:
Przedmiot zamówienia swoim zakresem obejmuje przebudowę nawierzchni drogi o szerokości 5,00 m oraz przebudowę obustronnych poboczy utwardzonych kruszywem o szerokości 0,75 m w następującym zakresie:
a) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe,
b) roboty ziemne,
c) podbudowy,
d) elementy ulic,
e) nawierzchnia,
f) roboty wykończeniowe.
2) w odniesieniu do zadania 2 – Przebudowa drogi publicznej w miejscowości Jeżowiec:
Przedmiot zamówienia swoim zakresem obejmuje przebudowę nawierzchni drogi o szerokości 5,00 m oraz przebudowę obustronnych poboczy utwardzonych kruszywem o szerokości 0,75 m w następującym zakresie:
a) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe,
b) roboty ziemne,
c) podbudowy,
d) nawierzchnia,
e) roboty wykończeniowe.

1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne określają:
1) w odniesieniu do zadania 1 - Przebudowa drogi publicznej w miejscowości Ciemiętniki: Przedmiar robót – Załącznik Nr 8 do SWZ, Dokumentacja Techniczna – Załącznik Nr 9 do SWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – Załącznik Nr 10 do SWZ.
2) w odniesieniu do zadania 2 - Przebudowa drogi publicznej w miejscowości Jeżowiec: Przedmiar robót – Załącznik Nr 8 do SWZ, Dokumentacja Techniczna – Załącznik Nr 9 do SWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – Załącznik Nr 10 do SWZ.

Z uwagi na przyjęty charakter wynagrodzenia Wykonawcy (ryczałt) przedmiary robót pełnią wyłącznie funkcję informacyjną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 1158472,12 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Część II zamówienia, tj.: „Modernizacja dróg na odcinkach Łapczyna Wola – Bobrowska Wola, Stanowiska – Januszewice oraz w miejscowościach Pilczyca i Kluczewsko – ul. Łąkowa” - obejmuje następujące zadania:
1) zadanie 1 – Remont drogi gminnej na odcinku Łapczyna Wola – Bobrowska Wola.
2) zadanie 2 – Przebudowa drogi gminnej na odcinku Stanowiska - Januszewice.
3) zadanie 3 – Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Pilczyca.
4) zadanie 4 – Remont drogi gminnej w miejscowości Kluczewsko – ul. Łąkowa.

1.2. Realizacja robót w ramach części II:
1) w odniesieniu do zadania 1 – Remont drogi gminnej na odcinku Łapczyna Wola – Bobrowska Wola:
Przedmiot zamówienia swoim zakresem obejmuje remont nawierzchni drogi o szerokości 4,00 m oraz remont obustronnych poboczy utwardzonych kruszywem o szerokości 0,75 m w następującym zakresie:
a) roboty przygotowawcze;
b) odwodnienie;
c) nawierzchnia;
d) roboty wykończeniowe.
2) w odniesieniu do zadania 2 – Przebudowa drogi gminnej na odcinku Stanowiska - Januszewice:
Przedmiot swoim zakresem obejmuje przebudowę nawierzchni drogi o szerokości 5,00 m oraz przebudowę obustronnych poboczy utwardzonych kruszywem o szerokości 0,75 m w następującym zakresie:
a) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe;
b) roboty ziemne;
c) podbudowy;
d) nawierzchnia;
e) roboty wykończeniowe.
3) w odniesieniu do zadania 3 – Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Pilczyca:
Przedmiot swoim zakresem obejmuje przebudowę elektroenergetycznej linii kablowej oświetlenia ulicznego (usunięcie kolizji) wraz z przebudową nawierzchni drogi o szerokości 4,50 m oraz przebudowę obustronnych poboczy utwardzonych kruszywem o szerokości 0,50 m w następującym zakresie:
a) przełożenie istniejących słupów oświetlenia ulicznego poza obszar kolizyjny – 2 szt.;
b) przełożenie istniejących kabli oświetlenia ulicznego o łącznej długości L=17m poza obszar kolizyjny;
c) ułożenie linii kablowej oświetlenia ulicznego typu YAKXS 2x25 – L=3(9)m;
d) wykonanie mufy kablowej – 1 szt.
e) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe;
f) roboty ziemne;
g) podbudowy;
h) nawierzchnia;
i) roboty wykończeniowe;
4) w odniesieniu do zadania 4 – Remont drogi gminnej w miejscowości Kluczewsko – ul. Łąkowa:
Przedmiot zamówienia swoim zakresem obejmuje remont nawierzchni drogi o średniej szerokości 4,30 m oraz remont obustronnego pobocza utwardzonego kruszywem o szerokości 0,50 m w następującym zakresie:
a) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe;
b) roboty ziemne;
c) podbudowy;
d) nawierzchnia;
e) roboty wykończeniowe.
1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne określają:
1) w odniesieniu do zadania 1 - Remont drogi gminnej na odcinku Łapczyna Wola – Bobrowska Wola: Przedmiar robót – Załącznik Nr 8 do SWZ, Dokumentacja Techniczna – Załącznik Nr 9 do SWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – Załącznik Nr 10 do SWZ.
2) w odniesieniu do zadania 2 – Przebudowa drogi gminnej na odcinku Stanowiska - Januszewice: Przedmiar robót – Załącznik Nr 8 do SWZ, Dokumentacja Techniczna – Załącznik Nr 9 do SWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – Załącznik Nr 10 do SWZ.
3) w odniesieniu do zadania 3 – Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Pilczyca: Przedmiar robót (oświetlenie uliczne) – Załącznik Nr 8 do SWZ, Dokumentacja Techniczna (oświetlenie uliczne) – Załącznik Nr 9 do SWZ, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (oświetlenie uliczne) – Załącznik Nr 10 do SWZ, Przedmiar robót (droga) – Załącznik Nr 8 do SWZ, Dokumentacja Techniczna (droga) – Załącznik Nr 9 do SWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (droga) – Załącznik Nr 10 do SWZ.
4) w odniesieniu do zadania 4 – Remont drogi gminnej w miejscowości Kluczewsko – ul. Łąkowa: Przedmiar robót – Załącznik Nr 8 do SWZ, Dokumentacja Techniczna – Załącznik Nr 9 do SWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – Załącznik Nr 10 do SWZ.

Z uwagi na przyjęty charakter wynagrodzenia Wykonawcy (ryczałt) przedmiary robót pełnią wyłącznie funkcję informacyjną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 1145579,96 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1184278,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1794389,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1184278,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlano - Drogowy "DUKT" Sp. z o. o. spółka Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591952026

7.3.3) Ulica: ul. Przedborska 84

7.3.4) Miejscowość: Włoszczowa

7.3.5) Kod pocztowy: 29-100

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1184278,17 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1253008,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1639381,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1253008,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlano - Drogowy "DUKT" Sp. z o. o. Spółka Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591952026

7.3.3) Ulica: Przedborska 84

7.3.4) Miejscowość: Włoszczowa

7.3.5) Kod pocztowy: 29-100

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1253008,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.