Ogłoszenie z dnia 2022-08-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00284448/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie stoiska informacyjno-promocyjnego podczas targów POLAGRA 2022 w Poznaniu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000063880
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wspólna 30
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-930
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@minrol.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/rolnictwo
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Rolnictwo, rybołówstwo, rozwój wsi, rynki rolne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie stoiska informacyjno-promocyjnego podczas targów POLAGRA 2022 w Poznaniu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ee0b4a7-0f2b-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00320786
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00085397/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.61 Organizacja stoiska informacyjno-promocyjnego podczas Międzynarodowych Targów Wyrobów Spożywczych Polagra w Poznaniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00284448/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BA.zp.23.1.54.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 162452,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie stoiska informacyjno-promocyjnego podczas targów POLAGRA 2022, które odbędą się w dniach 26-28 września 2022 r. w Poznaniu. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
1) wykonania zabudowy stoiska Zamawiającego, o powierzchni wystawienniczej 80 m² podczas targów POLAGRA 2022, zwanych dalej „targami”, odbywających się w dniach 26-28 września 2022 r. w Poznaniu, zgodnie z projektem załączonym przez Wykonawcę do oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy oraz zapewnienia wyposażenia tego stoiska,
2) wykonania usług technicznych,
3) wykonania relacji fotograficznych z każdego dnia targów oraz relacji audiowizualnej z targów,
4) zapewnienia kart wstępu na targi,
5) zapewnienia 2 hostess do obsługi stoiska,
6) demontażu stoiska niezwłocznie po zakończeniu targów,
7) zapewnienia ubezpieczenia OC stoiska od dnia odbioru zabudowy stoiska przez Zamawiającego do dnia zakończenia targów, na sumę nie mniejszą niż 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy (załącznik nr 1 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79956000-0 - Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 177120,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 215865,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 177120,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Międzynarodowe Targi Poznańskie Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004870933
7.3.3) Ulica: Głogowska 14
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-734
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIĘDZYNARODOWE TARGI POZNAŃSKIE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MIĘDZYNARODOWE TARGI POZNAŃSKIE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 177120,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-25 do 2022-09-298.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne" wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Wojska Polskiego w Zamościu - działka ew. 1/113
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne wraz z zagospodarowaniem terenu, naziemnymi miejscami postojowymi oraz infrastrukturą techniczną wewnętrzną i zewnętrzną w Chełmie
- Zakup samochodów służbowych dla III Oddziału ZUS w Warszawie
- Remont pomieszczeń sanitarnych i gospodarczych w budynku B Centrali Najwyższej Izby Kontroli w Warszawie, przy ul. Krzywickiego 9.
- Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Trakt Lubelski 351 m 48 i ul. Trakt Lubelski 353 m 14 w Warszawie.
- Dostawa mebli laboratoryjnych, znak sprawy AEZ/S-050/2025
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie zabudowy powierzchni wystawienniczej wraz z obsługą na potrzeby organizacji polskiego stoiska promocyjnego podczas targów Seoul Food & Hotel, odbywających się w dniach 10-13 czerwca 2025 r.
- Kompleksowa organizacja stoiska wystawienniczego na targach MAFBEX 2025
- Usługa organizacji targów ZP-09/25-USL/08
- Wykonanie zabudowy stoiska informacyjno-promocyjnego podczas Targów Summer Fancy Food Show, które odbędą się w dniach 29.06 - 01.07.2025 r. w Nowym Jorku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.