Ogłoszenie z dnia 2024-05-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00259628/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa drogi gminnej ul. Średniej w Białej Podlaskiej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA BIAŁA PODLASKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237380
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Biała Podlaska
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 833416865
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@bialapodlaska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bialapodlaska.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bialapodlaska.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa drogi gminnej ul. Średniej w Białej Podlaskiej”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3cb2dc2-eaa7-11ee-b4e0-4ac387c144e3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00320800
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00259628
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.9.2024.JW2
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2428787,26 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamierzenia budowlanego jest rozbudowa ulicy Średniej) w Białej Podlaskiej na odcinku o długości ok. 0,408 km, w zakresie obejmującym układ drogowy tj, jezdni oraz chodnika, system odwodnienia drogi, budowę wydzielonej linii oświetlenia drogowego wraz z doświetleniem przejść dla pieszych, przebudowę sieci w zakresie usunięcia kolizji z projektowanym układem drogowym (sieć wodociągowej).
2. Przedmiotowa inwestycja zaliczona jest do obiektów liniowych, pod pojęciem których należy rozumieć obiekt budowlany, którego charakterystycznym parametrem jest długość,
w szczególności droga wraz ze zjazdami i obiektami znajdującymi się w jej ciągu.
3. Zadanie będzie realizowane przy udziale środków zewnętrznych pochodzących z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg, edycja 2024 r. W/w środki powinny zostać wykorzystane w latach 2024/2025.
4. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ryczałtowe w częściach płatnych na następujących zasadach:
po wykonaniu i pozytywnym odbiorze części robót Wykonawcy przysługuje część wynagrodzenia określona zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym,
z zastrzeżeniem, że łączna kwota wynagrodzenia wypłacona z tytułu odbiorów części robót budowlanych, nie może przekroczyć 80 % kwoty wynagrodzenia brutto;
po wykonaniu i pozytywnym odbiorze całości robót Wykonawcy przysługuje pozostała część wynagrodzenia określona zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym;
planowany podział zaangażowania finansowego to około 62% wartości umowy na roboty na 2024 r. i około 38% wartości umowy na roboty na 2025 r. Szczegółowy plan płatności zostanie uzgodniony po podpisaniu umowy na roboty.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:
1) dokumentacja techniczna;
2) przedmiar robót; (UWAGA: Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu przewiduje ryczałtową formę wynagrodzenia. Przy ryczałtowej formie wynagrodzenia, dołączony
do dokumentacji projektowej przedmiar pełni jedynie funkcję pomocniczą i orientacyjną,
a wykonawca zobowiązany jest do realizacji całokształtu prac wynikających z dokumentów zamówienia oraz dokumentacji projektowej za zaoferowaną w ofercie cenę ryczałtową wyliczoną na podstawie kalkulacji własnej).
6. Zakres zamówienia:
• przebudowa drogi gminnej nr 100647L, ul. Średniej w zakresie: jezdni, drogi dla pieszych, poboczy;
• przebudowa zjazdów z drogi na posesje przyległe (w granicach pasa drogowego);
• budowa systemu odwodnienia - system szczelnej kanalizacji deszczowej;
• usunięcie kolizji z przebudowywaną drogą polegające na przebudowie sieci infrastruktury nie drogowej (wodociągu) i rozbiórce infrastruktury nieprzeznaczonej do dalszego użytkowania (w szczególności w zakresie sieci infrastrukturalnych i nawierzchni elementów drogi);
• budowa wydzielonej linii oświetlenia drogowego,
• budowie monitoringu przystanków przy skrzyżowaniu Al. Tysiąclecia z ul. Średnią.
• wprowadzenie oznakowania poziomego i pionowego wg zatwierdzonego projektu stałej organizacji ruchu.
7. Zakres obszarowy zamierzenia budowlanego: Przedmiotowa inwestycja ze względu na swój charakter zlokalizowana będzie w terenie zabudowanym, w istniejących pasach dróg publicznych objętych dokumentacją, na terenie miasta Biała Podlaska, województwo lubelskie.
8. W ramach wykonania przedmiotu umowy Wykonawca w szczególności:
1) wykona roboty budowlane zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową;
2) wykona dokumentację powykonawczą;
3) przeniesie na Zamawiającego majątkowe prawa autorskie do dokumentacji powykonawczej;
4) zawrze umowę ubezpieczeniową z tytułu odpowiedzialności cywilnej związanej
z wykonywaniem przedmiotu umowy na warunkach określonych w niniejszej Umowie;
5) udzieli gwarancji na roboty budowlane na warunkach określonych w niniejszej Umowie;
6) udzieli gwarancji na infrastrukturę towarzyszącą na warunkach określonych przez producenta;
7) Wykonawca będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługę wycinki i usuwania drzew z terenu inwestycji.
8) dokona rozbiórek wszystkich elementów kolidujących z projektowanym zagospodarowaniem terenu;
9) zasili plac budowy w niezbędne przyłącza (elektryczne, wodociągowe, kanalizacyjne, inne własnym staraniem i na własny koszt;
10) zagwarantuje wykonanie wszystkich robót budowlanych w sposób zapewniający możliwie najmniejsze uciążliwości dla sąsiadujących ulic;
11) wykona niezbędne badania laboratoryjne poszczególnych etapów realizacji robót;
12) wykona i umieści dwustronną tablicą informacyjną o wymiarach min. 120 x 80 cm
w momencie rozpoczęcia prac budowlanych lub innych działań zmierzających bezpośrednio do realizacji zadania, zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub
z państwowych funduszy celowych (Dz. U. 2021r. poz. 953). Zgodnie z ww. Rozporządzeniem:
a) tablicę wykonuje się z płyty kompozytowej, tworzywa sztucznego pleksi lub PCV
o grubości minimum 3 mm albo umieszcza na podkładzie metalowym z podwójnie zawiniętą krawędzią;
b) wzorów tablic nie można modyfikować, dodawać własnych znaków i informacji, poza uzupełnianiem treści we wskazanych polach;
c) tablica informacyjna może zawierać informację o wartościach finansowania lub dofinansowania zadania, zamieszczaną w polu „dofinansowanie” i o całkowitej wartości zadania;
d) tablica informacyjna nie może zawierać innych dodatkowych informacji
i elementów graficznych, takich jak logo beneficjenta, partnera lub wykonawcy prac;
e) tablicę informacyjną umieszcza się w miejscu realizacji zadania w momencie rozpoczęcia prac budowlanych lub innych działań zmierzających bezpośrednio do realizacji zadania. Ostateczny wzór tablicy powinien zostać zaakceptowany przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45000000-7 - Roboty budowlane
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2679735,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2679735,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2679735,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Drogi Mosty Bogdan Szewczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5371060571
7.3.3) Ulica: ul. Karłowicza 22
7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska
7.3.5) Kod pocztowy: 21-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Zakład Usług Elektro Instalacyjnych Andrzej Karpiński - branża elektryczna;
Zakład Instalatorstwa Sanitarnego Zenon Śledź - branża sanitarna;
Usługi Geodezyjno-Projektowo-Budowlane „GEOINVEST” Władysław Fiedoruk - branża teletechniczna
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2679735,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- "Budowa kancelarii Leśnictwa Konstantynów"
- MODERNIZACJA POKRYCIA DACHOWEGO BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH PRZY UL. KRASZEWSKIEGO 1
- Dostawa mebli w ramach inwestycji pod nazwą "Rozbudowa bazy dydaktycznej Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego" Akademii Bialskiej w Międzyrzecu Podlaskim
- Wynajem pojazdów z kierowcą przeznaczonych do transportu osób na terenie Polski w roku 2025
- Wykonanie sukcesywnej korekty językowej tekstów w języku angielskim przez native speakera języka angielskiego
- Budowa toru rowerowego Dirt Park oraz boiska do koszykówki do gry 3x3 przy ul.Świerkowej w Białej Podlaskiej
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja sali wiejskiej
- Remont łazienek w budynku internatu Zespołu Szkół im A. Mickiewicza w Objezierzu
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj inwestycji pn. "Dobudowa dźwigu towarowo-osobowego do elewacji budynku "A" CBMiM PAN"
- "Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy"
- Budowa ulicy Kawaleryjskiej w Ostrowi Mazowieckiej wraz z niezbędną infrastrukturą oraz rozbiórką i budową sieci wodociągowej - bez chodnika
- Budowa ulicy Cichej w Budzisławiu Kościelnym
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.