Ogłoszenie z dnia 2021-12-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00286275/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi dozorowania i ochrony siedziby Archiwum Narodowego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 22e
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ARCHIWUM NARODOWE W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001100
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sienna 16
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-960
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 422 40 94
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ank.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ank.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-45926834-4e91-11ec-8c2d-66c2f1230e9c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
działalność archiwalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi dozorowania i ochrony siedziby Archiwum Narodowego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 22e2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45926834-4e91-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00320806
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016042/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usługi dozorowania i ochrony obiektu Archiwum Narodowego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 22e.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00286275/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NZP.26.14.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 291056,91 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest
a) świadczenie usług w zakresie dozorowania i ochrony obiektu Archiwum Narodowego w Krakowie, Kraków, ul. Rakowicka 22e oraz ochrona osób i minia w ww. obiekcie. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca sprawował stałą, bezpośrednią ochronę fizyczną mienia składającą się z budynku Archiwum Narodowego w Krakowie przy ul Rakowickiej 22e, a także pomieszczeń, rzeczy znajdujących się w pomieszczeniach oraz ochronę fizyczną pracowników i interesantów znajdujących się w obiekcie.
b) świadczenie usług w zakresie transportu i ochrony podczas transportu materiałów archiwalnych na rzecz Archiwum Narodowego w Krakowie.
c) zapewnienie wzmocnionej ochrony w czasie obowiązywania stopni alarmowych wprowadzonych na podstawie ustawy o działaniach antyterrorystycznych.
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia (terenów, obiektów, urządzeń, mienia ruchomego) w obiekcie Archiwum Narodowego w Krakowie, Kraków, ul. Rakowicka 22e w systemie całodobowym, dwuzmianowym (zmiany 12-godzinne), polegających na bezpośredniej ochronie fizycznej, stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych systemach.
Zamawiający powierza a Wykonawca przyjmuje na siebie obowiązek ochrony mienia i osób (pracowników, obiektu) Zamawiającego na terenie obiektu przy ul. Rakowickiej 22e w Krakowie przed kradzieżą z włamaniem powodującym zniszczenie mienia Zamawiającego. Przez włamanie rozumie się bezprawne wtargnięcie do strzeżonego obiektu osób nieupoważnionych, pozostawiając ślady zaboru mienia, materiałów lub urządzeń będących przedmiotem strzeżenia. Poza faktem stwierdzenia zaboru mienia musi być stwierdzone, że sprawca działał z zewnątrz a nie był pracownikiem Zamawiającego. Stwierdzenie czy sprawca działał z zewnątrz ustala się w porozumieniu z Zamawiającym.
Ilość osób wykonująca jednocześnie ochronę dla Zamawiającego.
Wykonawca zapewni fizyczną obecność ochroniarzy na terenie Archiwum w dniach, godzinach i liczbie jak poniżej:
a) dni robocze (poniedziałek – piątek) w godz.: 8.00-16.00 – 2 osoby;
b) dni robocze (poniedziałek – piątek) w godz.: 16:00-8.00 dnia następnego – 1osoba;
c) Soboty, Niedziele i każde święto: całodobowo –1 osoba.
Zakres obowiązków w przedmiocie ochrony
W ramach wykonywania przedmiotu zamówienia, w zakresie o którym mowa w pkt 1 szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, Wykonawca zapewni:
a) ochronę fizyczną obiektu, osób i mienia Archiwum Narodowego w Krakowie w godzinach wskazanych w pkt. 2;
b) ochronę terenu przyległego do obiektu w wyznaczonych ogrodzeniem granicach i znajdującego się na tym terenie sprzętu, taboru samochodowego w godzinach 0.00 - 24.00 (całodobowo),
monitorowanie Archiwum przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały okres trwania umowy, podłączenie istniejącego systemu alarmowego Zamawiającego do stacji monitorowania Wykonawcy, z zapewnieniem dojazdu grupy interwencyjno-patrolowej Wykonawcy w czasie maksymalnie w dzień (od 6:30 do 18:30) do 10 minut, w nocy (od18:30 do 6:F30) do 5 minut od momentu otrzymania sygnału o uruchomieniu alarmu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje maksymalnie 10 776 godzin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 345670,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 362641,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 345670,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Agencja Ochrony Kowalczyk Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Agencja Ochrony MK Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 711684413
7.3.3) Ulica: ul. Chmielna 34
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-020
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA OCHRONY KOWALCZYK SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA OCHRONY KOWALCZYK SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 345670,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa akcesoriów i czujników w systemie Masimo SET
- Opracowanie dok.proj. Budowa przejścia dla pieszych przy ul. Marcowej na wysokości bloku przy ul. Gromady Grudziąż 21 wraz z dostosowaniem infrastruktury drogowej i budową dedykowanego oświetlenia.
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych polegających na budowie placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 61 przy ul. Popławskiego 17, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie
- Wykonanie układu kaskady ciśnień dla pomieszczeń Centralnej Sterylizatorni w pawilonie M-5A na terenie Krakowskiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jana Pawła II w Krakowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Stare Miasto zrywa z betonem" zadanie BO.D1.3/24
- Dostawa wyposażenia i specjalistycznego sprzętu gastronomicznego do pomieszczeń budynku Kuchni szpitalnej - ZP-6/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony osób i mienia oraz elektronicznego dozoru obiektów Krajowej Administracji Skarbowej województwa kujawsko-pomorskiego
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach administracyjnych Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy Wola - numer postępowania: 28/ZP/25.
- Wykonywanie usług ochrony na rzecz Muzeum Etnograficznego w Zielonej Górze-Ochli
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia w nieruchomościach Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku
- Usługi ochrony osób i mienia oraz obsługa systemu zabezpieczenia technicznego na terenie Sinfonii Varsovii
- Ochrona osób i mienia w Urzędzie Dzielnicy Włochy przy al. Krakowskiej 257
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.