eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa wraz z montażem i uruchomieniem układów klimatyzacyjnych w obiektach Instytutu Nafty i Gazu - Państwowego Instytutu Badawczego w Krakowie oraz w Oddziale Krosno - 2 zadania



Ogłoszenie z dnia 2024-05-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem układów klimatyzacyjnych w obiektach Instytutu Nafty i Gazu – Państwowego Instytutu Badawczego w Krakowie oraz w Oddziale Krosno – 2 zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Nafty i Gazu- Pań stwowy Instytut Badawczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000023136

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lubicz

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-503

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@inig.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.inig.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Prowadzenie badań naukowych i prac rozwojowych w dziedzinie nafty i gazu w ramach nauk przyrodniczych i technicznych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem układów klimatyzacyjnych w obiektach Instytutu Nafty i Gazu – Państwowego Instytutu Badawczego w Krakowie oraz w Oddziale Krosno – 2 zadania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ede42b7-10f3-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00320849

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://inig.ezamawiajacy.pl/pn/inig/demand/158333/notice/public/details

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://inig.ezamawiajacy.pl/pn/inig/demand/158333/notice/public/details

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania określono w Rozdziale IX SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych określona została w Rozdziale XVIII SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZ 2710-19/24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
ZADANIE NR 1:
a) dostawa wraz z montażem i uruchomieniem dwóch (2) układów klimatyzacyjnych w osobnych halach laboratoryjnych składających się każdy z czterech (4) kompletów klimatyzatorów naściennych wraz z jednostkami zewnętrznymi na obiekcie Instytutu przy ul. Bagrowej 1;
b) dostawa i montaż klimatyzatora typu split o mocy chłodniczej 3,5 kW (jednostki wewnętrznej i zewnętrznej) bez wykonania instalacji chłodniczej i odprowadzenia skroplin oraz instalacji elektrycznej w Sali konferencyjnej nr 2 na parterze w obiekcie Instytutu przy ul. Lubicz 25A w Krakowie;
c) dostawa wraz z montażem i uruchomieniem układów klimatyzacyjnych typu multisplit w pokojach biurowych w obiekcie Instytutu przy ul. Lubicz 25A:
- pierwszy układ (I) składający się z agregatu zewnętrznego dobranego do trzech jednostek wewnętrznych, jednostki do zamontowania w trzech pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze budynku, jednostki wewnętrzne o mocy chłodniczej 2,5 kW każda;
- drugi układ (II) składający się z agregatu zewnętrznego dobranego do dwóch jednostek wewnętrznych, jednostki wewnętrzne o różnych mocach chłodniczych (1 jednostka o mocy chłodniczej 2,5kW i 2 jednostka o mocy chłodniczej 3,5 kW), jednostki do zamontowania w dwóch pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze budynku;
d) dostawa wraz z montażem i uruchomieniem układu klimatyzacyjnego typu split i mocy chłodniczej 2,5kW w pokoju biurowym na III piętrze w obiekcie Instytutu przy ul. Lubicz 25 A.
Dla Zadania nr 1 szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań stanowi SPECYFIKACJA TECHNICZNA DLA UKŁADÓW MONTOWANYCH PRZY UL. BAGROWEJ 1 WRAZ OPISEM DLA UKŁADÓW MONTOWANYCH PRZY UL. LUBICZ 25A - Załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Łączny koszt świadczenia przeglądu technicznego i serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
ZADANIE nr 2: dostawa wraz z montażem i uruchomieniem układów klimatyzacyjnych typu multisplit w pokojach biurowych w obiekcie Instytutu w Oddziale Krosno przy ul. Armii Krajowej 3 w Krośnie:
a) pierwszy układ (I) składający się z agregatu zewnętrznego dobranego do dwóch jednostek wewnętrznych, jednostki wewnętrzne zamontowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze budynku: w pokoju biurowym o kubaturze 52 m3 - moc chłodnicza 2,3 -2,7 kW, moc grzewcza 2,3 - 3,0 kW oraz pokoju biurowym o kubaturze 87 m3 - moc chłodnicza 3,3 -3,7 kW, moc grzewcza 3,3 - 4,0 kW;
b) drugi układ (II) składający się z agregatu zewnętrznego dobranego do trzech jednostek wewnętrznych, jednostki wewnętrzne zamontowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze budynku, w trzech pokojach o kubaturze ok. 52 m3 każdy (trzy identyczne jednostki wewnętrzne) - moc chłodnicza 2,3 - 2,7 kW, moc grzewcza 2,3 - 3,0 kW.
Dla Zadania nr 2 Szczegółowy opis i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Łączny koszt świadczenia przeglądu technicznego i serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający, zgodnie z art. 112 Ustawy Pzp, określa następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności;
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek, jeżeli posiada dokument (certyfikat) wydany na podstawie art. 30 ustawy z dnia 15.05.2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2065) – certyfikat przedsiębiorcy w zakresie F-gazów;
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności;
4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek, jeżeli wykaże, że:
A) DLA ZADANIA NR 1:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej trzy (3) dostawy z montażem i uruchomieniem układów klimatyzacyjnych w pomieszczeniach laboratoryjnych o mocy chłodniczej powyżej 5 kW każdy;
ORAZ
b) na etapie realizacji zamówienia będzie dysponował następującymi osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia:
• co najmniej 1 osobą posiadającą pełne uprawnienia dozorowe do 1kV celem nadzoru nad wykonaniem zadania;
• co najmniej 1 osobą posiadającą pełne uprawnienia eksploatacyjne do 1kV;
• osobami posiadającymi dokument (certyfikat) wydany na podstawie art. 22 ustawy z dnia 15.05.2015r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2065) – certyfikat personalny dla każdego technika w zakresie F-gazów.
Zamawiający dopuszcza łączenie ww. funkcji.

B) DLA ZADANIA NR 2:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej trzy (3) dostawy z montażem i uruchomieniem układów klimatyzacyjnych w pomieszczeniach biurowych o mocy chłodniczej powyżej 3,5 kW każdy;
ORAZ
b) na etapie realizacji zamówienia będzie dysponował następującymi osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia:
• co najmniej 1 osobą posiadającą pełne uprawnienia dozorowe do 1kV celem nadzoru nad wykonaniem zadania;
• co najmniej 1 osobą posiadającą pełne uprawnienia eksploatacyjne do 1kV;
• osobami posiadającymi dokument (certyfikat) wydany na podstawie art. 22 ustawy z dnia 15.05.2015r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2065) – certyfikat personalny dla każdego technika w zakresie F-gazów.
Zamawiający dopuszcza łączenie ww. funkcji.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 Ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej– składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokumenty, o których mowa, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem;
2) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu Ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór – Załącznik nr 9 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 Ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) dokument (certyfikat) wydany na podstawie art. 30 ustawy z dnia 15.05.2015r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2065) – certyfikat przedsiębiorcy w zakresie F-gazów;
2) dla zadania nr 1: wykaz potwierdzający zdolność techniczną lub zawodową Wykonawcy - wykaz zrealizowanych zamówień, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających zakresem opisowi wskazanemu w Rozdziale IV pkt 4 A) a) SWZ, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wzór – załącznik nr 5 do SWZ;
3) dla zadania nr 1: wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami odpowiadających zakresem opisowi wskazanemu w Rozdziale IV pkt 4 A) b) SWZ. Wzór – Załącznik nr 6 do SWZ;
4) dla zadania nr 2: wykaz potwierdzający zdolność techniczną lub zawodową Wykonawcy - wykaz zrealizowanych zamówień, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających zakresem opisowi wskazanemu w Rozdziale IV pkt 4 B) a) SWZ, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wzór – załącznik nr 7 do SWZ;
5) dla zadania nr 2: wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami odpowiadających zakresem opisowi wskazanemu w Rozdziale IV pkt 4 B) b) SWZ. Wzór – Załącznik nr 8 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Przedmiotowe środki dowodowe:
a) szczegółowy opis oferowanych poszczególnych urządzeń klimatyzacyjnych (jednostek zewnętrznych i jednostek wewnętrznych dla poszczególnych układów w poszczególnych lokalizacjach) potwierdzający spełnianie wymagań Zamawiającego zawartych w załączniku nr 1 do SWZ (dla zadania nr 1);
Dopuszcza się jako opis prospekty, katalogi lub inne materiały producenta danego urządzenia w języku polskim. Zamawiający nie wyraża zgodę na złożenie dokumentów technicznych oferowanego urządzenia w języku angielskim.
b) szczegółowy opis oferowanych poszczególnych urządzeń klimatyzacyjnych (jednostek zewnętrznych, jednostek wewnętrznych) potwierdzający spełnianie wymagań Zamawiającego zawartych w załączniku nr 2 do SWZ (dla zadania nr 2);
Dopuszcza się jako opis prospekty, katalogi lub inne materiały producenta danego urządzenia w języku polskim. Zamawiający nie wyraża zgodę na złożenie dokumentów technicznych oferowanego urządzenia w języku angielskim.
c) zakres wymaganych przeglądów gwarancyjnych wraz z harmonogramem przeglądów i podziałem kosztów koniecznych do poniesienia przez zaoferowany okres gwarancji.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Przedmiotowe środki dowodowe:
a) szczegółowy opis oferowanych poszczególnych urządzeń klimatyzacyjnych (jednostek zewnętrznych i jednostek wewnętrznych dla poszczególnych układów w poszczególnych lokalizacjach) potwierdzający spełnianie wymagań Zamawiającego zawartych w załączniku nr 1 do SWZ (dla zadania nr 1);
Dopuszcza się jako opis prospekty, katalogi lub inne materiały producenta danego urządzenia w języku polskim. Zamawiający nie wyraża zgodę na złożenie dokumentów technicznych oferowanego urządzenia w języku angielskim.
b) szczegółowy opis oferowanych poszczególnych urządzeń klimatyzacyjnych (jednostek zewnętrznych, jednostek wewnętrznych) potwierdzający spełnianie wymagań Zamawiającego zawartych w załączniku nr 2 do SWZ (dla zadania nr 2);
Dopuszcza się jako opis prospekty, katalogi lub inne materiały producenta danego urządzenia w języku polskim. Zamawiający nie wyraża zgodę na złożenie dokumentów technicznych oferowanego urządzenia w języku angielskim.
c) zakres wymaganych przeglądów gwarancyjnych wraz z harmonogramem przeglądów i podziałem kosztów koniecznych do poniesienia przez zaoferowany okres gwarancji.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokumenty określone w SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Określone w SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany określone w załączniku nr 10 do SWZ- wzorze umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://inig.ezamawiajacy.pl/pn/inig/demand/158333/notice/public/details

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-22 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-06-21

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

A) DLA ZADANIA NR 1: ZAMAWIAJĄCY, ZE WZGLĘDU NA PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ORAZ MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA WYMAGA OD WYKONAWCÓW PRZEPROWADZENIA WIZJI LOKALNEJ
TERMIN WIZJI WYZNACZA SIĘ NA DZIEŃ 15 maja 2024 r., o godz. 10:00.
Miejsce wizji: rozpoczęcie na ul. Lubicz 25A, 31-503 Kraków, a następnie przeniesie się na ul. Bagrowej 1, 30-733 Kraków.
Wykonawca jest zobowiązany przed złożeniem oferty do odbycia wizji lokalnej. Podczas wizji sporządzona zostanie lista Wykonawców w niej uczestniczących. Po otwarciu ofert lista będzie podstawą do określenia czy oferta danego Wykonawca nie podlega odrzuceniu. W przypadku nie odbycia wizji lokalnej oferta takiego Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 18 Ustawy Pzp.
B) Dla zadania nr 2 ZAMAWIAJĄCY, ZE WZGLĘDU NA PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ORAZ MIEJSCA REALIZACJI ZAMÓWIENIA ZAPRASZA WYKONAWCÓW PRZEPROWADZENIA WIZJI LOKALNEJ
Termin przeprowadzenia WIZJI wyznacza się na DZIEŃ 15 maja 2024 r. w godz. 9:00 - 11:00 przy ul. Armii Krajowej 3 w Krośnie.
W przypadku braku możliwości udziału w wizji w wyznaczonym terminie, możliwość odbycia wizji po telefonicznym uzgodnieniu z Panią Agnieszką Buczko, tel. kom. 609 630 487.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.