Ogłoszenie z dnia 2024-05-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00369708/01 - Wynik z dnia 2024-06-17
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem układów klimatyzacyjnych w obiektach Instytutu Nafty i Gazu – Państwowego Instytutu Badawczego w Krakowie oraz w Oddziale Krosno – 2 zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Nafty i Gazu- Pań stwowy Instytut Badawczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000023136
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lubicz
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-503
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@inig.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.inig.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Prowadzenie badań naukowych i prac rozwojowych w dziedzinie nafty i gazu w ramach nauk przyrodniczych i technicznych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem układów klimatyzacyjnych w obiektach Instytutu Nafty i Gazu – Państwowego Instytutu Badawczego w Krakowie oraz w Oddziale Krosno – 2 zadania
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ede42b7-10f3-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00320849
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://inig.ezamawiajacy.pl/pn/inig/demand/158333/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://inig.ezamawiajacy.pl/pn/inig/demand/158333/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania określono w Rozdziale IX SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych określona została w Rozdziale XVIII SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZ 2710-19/24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
ZADANIE NR 1:
a) dostawa wraz z montażem i uruchomieniem dwóch (2) układów klimatyzacyjnych w osobnych halach laboratoryjnych składających się każdy z czterech (4) kompletów klimatyzatorów naściennych wraz z jednostkami zewnętrznymi na obiekcie Instytutu przy ul. Bagrowej 1;
b) dostawa i montaż klimatyzatora typu split o mocy chłodniczej 3,5 kW (jednostki wewnętrznej i zewnętrznej) bez wykonania instalacji chłodniczej i odprowadzenia skroplin oraz instalacji elektrycznej w Sali konferencyjnej nr 2 na parterze w obiekcie Instytutu przy ul. Lubicz 25A w Krakowie;
c) dostawa wraz z montażem i uruchomieniem układów klimatyzacyjnych typu multisplit w pokojach biurowych w obiekcie Instytutu przy ul. Lubicz 25A:
- pierwszy układ (I) składający się z agregatu zewnętrznego dobranego do trzech jednostek wewnętrznych, jednostki do zamontowania w trzech pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze budynku, jednostki wewnętrzne o mocy chłodniczej 2,5 kW każda;
- drugi układ (II) składający się z agregatu zewnętrznego dobranego do dwóch jednostek wewnętrznych, jednostki wewnętrzne o różnych mocach chłodniczych (1 jednostka o mocy chłodniczej 2,5kW i 2 jednostka o mocy chłodniczej 3,5 kW), jednostki do zamontowania w dwóch pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze budynku;
d) dostawa wraz z montażem i uruchomieniem układu klimatyzacyjnego typu split i mocy chłodniczej 2,5kW w pokoju biurowym na III piętrze w obiekcie Instytutu przy ul. Lubicz 25 A.
Dla Zadania nr 1 szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań stanowi SPECYFIKACJA TECHNICZNA DLA UKŁADÓW MONTOWANYCH PRZY UL. BAGROWEJ 1 WRAZ OPISEM DLA UKŁADÓW MONTOWANYCH PRZY UL. LUBICZ 25A - Załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 95
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Łączny koszt świadczenia przeglądu technicznego i serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
ZADANIE nr 2: dostawa wraz z montażem i uruchomieniem układów klimatyzacyjnych typu multisplit w pokojach biurowych w obiekcie Instytutu w Oddziale Krosno przy ul. Armii Krajowej 3 w Krośnie:
a) pierwszy układ (I) składający się z agregatu zewnętrznego dobranego do dwóch jednostek wewnętrznych, jednostki wewnętrzne zamontowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze budynku: w pokoju biurowym o kubaturze 52 m3 - moc chłodnicza 2,3 -2,7 kW, moc grzewcza 2,3 - 3,0 kW oraz pokoju biurowym o kubaturze 87 m3 - moc chłodnicza 3,3 -3,7 kW, moc grzewcza 3,3 - 4,0 kW;
b) drugi układ (II) składający się z agregatu zewnętrznego dobranego do trzech jednostek wewnętrznych, jednostki wewnętrzne zamontowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze budynku, w trzech pokojach o kubaturze ok. 52 m3 każdy (trzy identyczne jednostki wewnętrzne) - moc chłodnicza 2,3 - 2,7 kW, moc grzewcza 2,3 - 3,0 kW.
Dla Zadania nr 2 Szczegółowy opis i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 95
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Łączny koszt świadczenia przeglądu technicznego i serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający, zgodnie z art. 112 Ustawy Pzp, określa następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności;
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek, jeżeli posiada dokument (certyfikat) wydany na podstawie art. 30 ustawy z dnia 15.05.2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2065) – certyfikat przedsiębiorcy w zakresie F-gazów;
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności;
4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek, jeżeli wykaże, że:
A) DLA ZADANIA NR 1:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej trzy (3) dostawy z montażem i uruchomieniem układów klimatyzacyjnych w pomieszczeniach laboratoryjnych o mocy chłodniczej powyżej 5 kW każdy;
ORAZ
b) na etapie realizacji zamówienia będzie dysponował następującymi osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia:
• co najmniej 1 osobą posiadającą pełne uprawnienia dozorowe do 1kV celem nadzoru nad wykonaniem zadania;
• co najmniej 1 osobą posiadającą pełne uprawnienia eksploatacyjne do 1kV;
• osobami posiadającymi dokument (certyfikat) wydany na podstawie art. 22 ustawy z dnia 15.05.2015r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2065) – certyfikat personalny dla każdego technika w zakresie F-gazów.
Zamawiający dopuszcza łączenie ww. funkcji.
B) DLA ZADANIA NR 2:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej trzy (3) dostawy z montażem i uruchomieniem układów klimatyzacyjnych w pomieszczeniach biurowych o mocy chłodniczej powyżej 3,5 kW każdy;
ORAZ
b) na etapie realizacji zamówienia będzie dysponował następującymi osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia:
• co najmniej 1 osobą posiadającą pełne uprawnienia dozorowe do 1kV celem nadzoru nad wykonaniem zadania;
• co najmniej 1 osobą posiadającą pełne uprawnienia eksploatacyjne do 1kV;
• osobami posiadającymi dokument (certyfikat) wydany na podstawie art. 22 ustawy z dnia 15.05.2015r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2065) – certyfikat personalny dla każdego technika w zakresie F-gazów.
Zamawiający dopuszcza łączenie ww. funkcji.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 Ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej– składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokumenty, o których mowa, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem;
2) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu Ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór – Załącznik nr 9 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 Ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) dokument (certyfikat) wydany na podstawie art. 30 ustawy z dnia 15.05.2015r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2065) – certyfikat przedsiębiorcy w zakresie F-gazów;
2) dla zadania nr 1: wykaz potwierdzający zdolność techniczną lub zawodową Wykonawcy - wykaz zrealizowanych zamówień, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających zakresem opisowi wskazanemu w Rozdziale IV pkt 4 A) a) SWZ, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wzór – załącznik nr 5 do SWZ;
3) dla zadania nr 1: wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami odpowiadających zakresem opisowi wskazanemu w Rozdziale IV pkt 4 A) b) SWZ. Wzór – Załącznik nr 6 do SWZ;
4) dla zadania nr 2: wykaz potwierdzający zdolność techniczną lub zawodową Wykonawcy - wykaz zrealizowanych zamówień, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających zakresem opisowi wskazanemu w Rozdziale IV pkt 4 B) a) SWZ, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wzór – załącznik nr 7 do SWZ;
5) dla zadania nr 2: wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami odpowiadających zakresem opisowi wskazanemu w Rozdziale IV pkt 4 B) b) SWZ. Wzór – Załącznik nr 8 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Przedmiotowe środki dowodowe:a) szczegółowy opis oferowanych poszczególnych urządzeń klimatyzacyjnych (jednostek zewnętrznych i jednostek wewnętrznych dla poszczególnych układów w poszczególnych lokalizacjach) potwierdzający spełnianie wymagań Zamawiającego zawartych w załączniku nr 1 do SWZ (dla zadania nr 1);
Dopuszcza się jako opis prospekty, katalogi lub inne materiały producenta danego urządzenia w języku polskim. Zamawiający nie wyraża zgodę na złożenie dokumentów technicznych oferowanego urządzenia w języku angielskim.
b) szczegółowy opis oferowanych poszczególnych urządzeń klimatyzacyjnych (jednostek zewnętrznych, jednostek wewnętrznych) potwierdzający spełnianie wymagań Zamawiającego zawartych w załączniku nr 2 do SWZ (dla zadania nr 2);
Dopuszcza się jako opis prospekty, katalogi lub inne materiały producenta danego urządzenia w języku polskim. Zamawiający nie wyraża zgodę na złożenie dokumentów technicznych oferowanego urządzenia w języku angielskim.
c) zakres wymaganych przeglądów gwarancyjnych wraz z harmonogramem przeglądów i podziałem kosztów koniecznych do poniesienia przez zaoferowany okres gwarancji.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Przedmiotowe środki dowodowe:a) szczegółowy opis oferowanych poszczególnych urządzeń klimatyzacyjnych (jednostek zewnętrznych i jednostek wewnętrznych dla poszczególnych układów w poszczególnych lokalizacjach) potwierdzający spełnianie wymagań Zamawiającego zawartych w załączniku nr 1 do SWZ (dla zadania nr 1);
Dopuszcza się jako opis prospekty, katalogi lub inne materiały producenta danego urządzenia w języku polskim. Zamawiający nie wyraża zgodę na złożenie dokumentów technicznych oferowanego urządzenia w języku angielskim.
b) szczegółowy opis oferowanych poszczególnych urządzeń klimatyzacyjnych (jednostek zewnętrznych, jednostek wewnętrznych) potwierdzający spełnianie wymagań Zamawiającego zawartych w załączniku nr 2 do SWZ (dla zadania nr 2);
Dopuszcza się jako opis prospekty, katalogi lub inne materiały producenta danego urządzenia w języku polskim. Zamawiający nie wyraża zgodę na złożenie dokumentów technicznych oferowanego urządzenia w języku angielskim.
c) zakres wymaganych przeglądów gwarancyjnych wraz z harmonogramem przeglądów i podziałem kosztów koniecznych do poniesienia przez zaoferowany okres gwarancji.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Dokumenty określone w SWZ.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Określone w SWZ.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany określone w załączniku nr 10 do SWZ- wzorze umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-22 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://inig.ezamawiajacy.pl/pn/inig/demand/158333/notice/public/details
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-22 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-06-21
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
A) DLA ZADANIA NR 1: ZAMAWIAJĄCY, ZE WZGLĘDU NA PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ORAZ MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA WYMAGA OD WYKONAWCÓW PRZEPROWADZENIA WIZJI LOKALNEJTERMIN WIZJI WYZNACZA SIĘ NA DZIEŃ 15 maja 2024 r., o godz. 10:00.
Miejsce wizji: rozpoczęcie na ul. Lubicz 25A, 31-503 Kraków, a następnie przeniesie się na ul. Bagrowej 1, 30-733 Kraków.
Wykonawca jest zobowiązany przed złożeniem oferty do odbycia wizji lokalnej. Podczas wizji sporządzona zostanie lista Wykonawców w niej uczestniczących. Po otwarciu ofert lista będzie podstawą do określenia czy oferta danego Wykonawca nie podlega odrzuceniu. W przypadku nie odbycia wizji lokalnej oferta takiego Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 18 Ustawy Pzp.
B) Dla zadania nr 2 ZAMAWIAJĄCY, ZE WZGLĘDU NA PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ORAZ MIEJSCA REALIZACJI ZAMÓWIENIA ZAPRASZA WYKONAWCÓW PRZEPROWADZENIA WIZJI LOKALNEJ
Termin przeprowadzenia WIZJI wyznacza się na DZIEŃ 15 maja 2024 r. w godz. 9:00 - 11:00 przy ul. Armii Krajowej 3 w Krośnie.
W przypadku braku możliwości udziału w wizji w wyznaczonym terminie, możliwość odbycia wizji po telefonicznym uzgodnieniu z Panią Agnieszką Buczko, tel. kom. 609 630 487.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- ZP.159.2024 - Dostawa samochodów osobowych typu kombivan
- Dostawa energii elektrycznej oraz odkup nadwyżek energii wytworzonej w instalacjach OZE, dla trzech lokalizacji INiG-PIB w Krakowie, przez okres 12 miesięcy
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
- Świadczenie usługi serwisowania 15 sztuk respiratorów w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych dla KSS im. św. Jana Pawła II
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/CZD/168/24 Usługi konserwacji, napraw i przeglądów serwisowych agregatów chłodu i klimatyzatorów znajdujących się na terenie (...) - 2 pakiety
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- Wykonywanie usług elektrycznych na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM - Pabianice
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie gm. Wisznia Mała
więcej: Urządzenia klimatyzacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.