Ogłoszenie z dnia 2022-08-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00271251/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa siedziby głównej Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Krzywiń
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy Krzywiń
1.3.) Oddział zamawiającego: Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy Krzywiń
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000951876
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kasztelańska 1
1.5.2.) Miejscowość: Krzywiń
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-010
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: (65) 517 06 11
1.5.8.) Numer faksu: (65) 517 06 11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biblioteka@biblioteka.krzywin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biblioteka.krzywin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/biblioteka.krzywin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa siedziby głównej Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Krzywiń2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-481d853f-08f4-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00320868
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00237836/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa siedziby głównej Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Krzywiń
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00271251/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 18/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa siedziby głównej Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Krzywiń, w zakresie
Zakres zadania:
• Wyburzenie części ścian z montażem podciągów / nadproży;
• Zamurowanie części otworów lub zmianę ich wymiarów;
• Montaż ścian z płyt gipsowo – karton (ściany działowe piętra);
• Nadlanie i / lub skucie posadzek;
• Wykonanie trybun (w Sali kinowej);
• Ocieplenie budynku od zewnątrz;
• Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej;
• Wymianę pokrycia dachu;
• Przebudowę i remont wewnątrz budynku – zgodnie z częścią rysunkową dokumentacji technicznej
• Wymianę wewnętrznych instalacji: elektrycznej, wod-kan, c.o.;
• Wykonanie instalacji teletechnicznych;
• Montaż wewnętrznej platformy pionowej dla osób niepełnosprawnych wraz z wykonaniem fundamentu;
• Wykonanie otworu pod klapę oddymiającą wraz z montażem klapy;
• Wykonanie instalacji fotowoltaicznej;
• Montaż dodatkowych dźwigarów kratowych nad garażem oraz zabezpieczenie ich przeciwpożarowo 1 x płyta GKF
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
• specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
• dokumentacja projektowa,
Ponadto Wykonawca winien uzyskać w imieniu Zamawiającego decyzję o pozwoleniu na użytkowanie obiektu lub zgłosić
zakończenie budowy wraz z uzyskaniem zaświadczenia o braku sprzeciwu od tego zgłoszenia, zgodnie z Rozdziałem 5b
ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, w tym dokonać wszelkie czynności formalne i prawne niezbędne do
zakończenia budowy.
KODY WSPÓLNEGO SŁOWNIKA ZAMÓWIEŃ CPV:
45000000-7 Roboty budowlane;
45321000-3 Izolacja cieplna
45443000-4 Roboty elewacyjne
45260000-7 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne
45421100-5 Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach
Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną (projektami budowlanymi, projektami wykonawczymi,
specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, kosztorysami ofertowymi), stanowiącymi załącznik do niniejszej
specyfikacji.
Wykonawca będzie przeprowadzał na własny koszt pomiary i badania materiałów oraz robót zgodnie z zasadami kontroli
jakości materiałów i robót określonych w ST.
Na przedmiotowe zadanie Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 3 - letniego okresu gwarancji i rękojmi - okres
gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.
Zamawiający wymaga, aby wszędzie gdzie jest to możliwe, a nie koliduje z uzyskanym pozwoleniem na budowę
zatwierdzonym projektem budowlanym i wykonawczym należy stosować takie rozwiązania materiałowe, które spełniają
wymogi dotyczące dostępności architektonicznej, o których mowa w ustawie z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu
dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45321000-3 - Izolacja cieplna
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4339533,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4339533,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4339533,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDOWNICTWO DUDKOWIAK URBANOWSKI SP.J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972170951
7.3.3) Ulica: UL. BOROWIKOWA 14
7.3.4) Miejscowość: Leszno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BUDOWNICTWO DUDKOWIAK URBANOWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BUDOWNICTWO DUDKOWIAK URBANOWSKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4339533,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-05-31INNE PRZETARGI KRZYWIŃ
- Świadczenie usług przewozowych wraz z opieką w zakresie dowożenia uczniów Gminy Krzywiń w roku 2025 do szkół nie będących jednostkami organizacyjnymi Gminy Krzywiń
- Dowóz uczniów do jednostek oświatowych na terenie Gminy Krzywiń w roku 2025 na podstawie zakupionych imiennych biletów miesięcznych
- ,,Dostawa i rozładunek lekkiego oleju opałowego do kotłowni szkolnej Szkoły Podstawowej w Krzywinie"
więcej: przetargi KRZYWIŃ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.