Ogłoszenie z dnia 2023-07-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00265202/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-19
- 2023/BZP 00280884/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-29
- 2023/BZP 00284992/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ekspertyzy z zakresu szkód w środowisku i historycznych zanieczyszczeń powierzchni ziemi na 2023 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: REGIONALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA W KATOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241051947
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Grunwaldzki 8-10
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-127
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 42 06 801
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@katowice.rdos.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/rdos-katowice
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f2548206-09b1-11ee-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ekspertyzy z zakresu szkód w środowisku i historycznych zanieczyszczeń powierzchni ziemi na 2023 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f2548206-09b1-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00320874
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00017193/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.24 Ekspertyzy z zakresu szkód w środowisku i historycznych zanieczyszczeń powierzchni ziemi na 2023 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00265202
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WOF-I.261.45.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 143040,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Ocena zanieczyszczenia powierzchni ziemiw celu potwierdzenia występowania historycznego zanieczyszczenia powierzchni ziemi w rejonie ul. Metalowców 13 w Chorzowie.
Zadanie polegać będzie na przeprowadzeniu oceny zanieczyszczenia powierzchni ziemi w rejonie ul. Metalowców 13 w Chorzowie, w celu potwierdzenia bądź wykluczenia występowania historycznego zanieczyszczenia powierzchni ziemi. Teren objęty zadaniem to nieruchomości będące własnością Miasta Chorzów, tj. działki o nr ewidencyjnych: 699/99, 704/99, 705/99, 706/99, 707/99, 708/99, 709/99, 710/99, 711/99, 756/99, 757/99, obręb 0004, a. m. 3, o powierzchni ok. 9,17 ha.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 6a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90732600-3 - Pomiary lub monitoring skażenia gleby
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90711500-9 - Monitoring środowiska naturalnego inny niż dotyczący branży budowlanej
90720000-0 - Ochrona środowiska
4.5.5.) Wartość części: 89500 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ocena zanieczyszczenia powierzchni ziemiw celu potwierdzenia występowania historycznego zanieczyszczenia
powierzchni ziemi w rejonie ul. Szkolnej 16 w Raciborzu.
Zadanie polegać będzie na przeprowadzeniu oceny zanieczyszczenia powierzchni ziemi w rejonie ul. Szkolnej 16 w Raciborzu w celu potwierdzenia bądź wykluczenia występowania historycznego zanieczyszczenia powierzchni ziemi. Teren objęty zadaniem to nieruchomość będąca własnością osoby fizycznej, tj. działka o nr ewidencyjnym 302/27, obręb Płonia o powierzchni 0,5225 ha.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 6b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90732600-3 - Pomiary lub monitoring skażenia gleby
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90711500-9 - Monitoring środowiska naturalnego inny niż dotyczący branży budowlanej
90720000-0 - Ochrona środowiska
4.5.5.) Wartość części: 8150 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ocena zanieczyszczenia powierzchni ziemi w celu potwierdzenia występowania szkody w środowisku w Czechowicach Dziedzicach.Zadanie polegać będzie na przeprowadzeniu oceny zanieczyszczenia powierzchni ziemi na działce o nr ew. 3274/33 w Czechowicach-Dziedzicach, w celu potwierdzenia bądź wykluczenia wystąpienia szkody w środowisku. Teren objęty zadaniem to nieruchomość będąca własnością Skarbu Państwa.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 6c do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90732600-3 - Pomiary lub monitoring skażenia gleby
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90711500-9 - Monitoring środowiska naturalnego inny niż dotyczący branży budowlanej
90720000-0 - Ochrona środowiska
4.5.5.) Wartość części: 4740 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ocena wystąpienia szkody w środowisku w gatunkach chronionych oraz chronionych siedliskach przyrodniczych w wyniku urządzenia uprawy leśnej w obrębie działki nr 5338, zlokalizowanej na Hali Łyśniowskiej, na terenie Gminy Jeleśnia, w granicach Żywieckiego Parku Krajobrazowego oraz obszarów Natura 2000: Beskid Żywiecki PLH240006 oraz Beskid Żywiecki PLB240002.Zadanie polegać będzie na przeprowadzeniu oceny wystąpienia szkody w środowisku w gatunkach chronionych i ich siedlisku oraz chronionych siedliskach przyrodniczych powstałej w wyniku urządzenia uprawy leśnej w obrębie działki nr 5338, zlokalizowanej na Hali Łyśniowskiej, na terenie Gminy Jeleśnia, w granicach Żywieckiego Parku Krajobrazowego oraz obszarów Natura 2000: Beskid Żywiecki PLH240006 oraz Beskid Żywiecki PLB240002 na obszarze około 5 ha.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 6 d do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90732600-3 - Pomiary lub monitoring skażenia gleby
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90711500-9 - Monitoring środowiska naturalnego inny niż dotyczący branży budowlanej
90720000-0 - Ochrona środowiska
4.5.5.) Wartość części: 20325,20 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ocena wystąpienia szkody w środowisku w gatunkach chronionych oraz chronionych siedliskach przyrodniczych w wyniku wycinki siedlisk leśnych oraz prac ziemnych, przeprowadzonych w zachodniej i północnej części Góry Prusów, na terenie Gminy Węgierska Górka oraz Gminy Milówka, w granicach Żywieckiego ParkuKrajobrazowego oraz obszarów Natura 2000: Beskid Żywiecki PLH240006 i Beskid Żywiecki PLB240002.
Zadanie polegać będzie na przeprowadzeniu oceny wystąpienia szkody w środowisku w gatunkach chronionych i ich siedlisku oraz chronionych siedliskach przyrodniczych w wyniku wycinki siedlisk leśnych oraz prac ziemnych, przeprowadzonych w zachodniej i północnej części Góry Prusów, na terenie Gminy Węgierska Górka oraz Gminy Milówka, w granicach Żywieckiego Parku Krajobrazowego oraz obszarów Natura 2000: Beskid Żywiecki PLH240006 i Beskid Żywiecki PLB240002 na obszarze około 24 ha.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 6e do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90732600-3 - Pomiary lub monitoring skażenia gleby
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90711500-9 - Monitoring środowiska naturalnego inny niż dotyczący branży budowlanej
90720000-0 - Ochrona środowiska
4.5.5.) Wartość części: 20325,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71217,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113406,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71217,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROTE-TECHNOLOGIE DLA ŚRODOWISKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300023799
7.3.3) Ulica: ul. Franciszka Firlika 26
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-692
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Akredytowane pobory próbek oraz analizy laboratoryjne
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PROTE-TECHNOLOGIE DLA ŚRODOWISKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PROTE-TECHNOLOGIE DLA ŚRODOWISKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71217,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9963,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9963,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hydrogeotechnika Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290526131
7.3.3) Ulica: Ściegiennego 262A
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-116
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
badania laboratoryjne, Przedsiębiorstwo Geologiczne Sp. z o. o.
ul. Hauke Bosaka 3A, 25-214 Kielce
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"HYDROGEOTECHNIKA SP. Z O.O.".
jakie przetargi wygrała firma
"HYDROGEOTECHNIKA SP. Z O.O.".
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9963,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5676,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15916,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5676,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hydrogeotechnika Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290526131
7.3.3) Ulica: Ściegiennego 262A
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-116
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
badania laboratoryjne, Przedsiębiorstwo Geologiczne Sp. z o. o.
ul. Hauke Bosaka 3A, 25-214 Kielce
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"HYDROGEOTECHNIKA SP. Z O.O.".
jakie przetargi wygrała firma
"HYDROGEOTECHNIKA SP. Z O.O.".
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5676,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Kamil Kulpiński
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Anna Tyc
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6411928480
7.3.3) Ulica: Słomiana 11/31
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-316
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawcy Kamil Kulpiński i Anna Tyc planują powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy w zakresie udziału w pracach eksperta ZOOLOGA, Tomasz Biwo, ul. Wieczorka 6B/4, 44-120 Pyskowice, PESEL 83121814154
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił ww. postępowanie, ponieważ do części nr 5 postępowania nie złożono żadnej oferty
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- ROPS.DO.3321.33.2024 - Dostawa i montaż wyposażenia na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej Województwa Śląskiego w ramach projektu pn.: DI i wsparcie wojewódzkiej pieczy zastępczej
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ZUŻYWALNYCH DO BADAŃ LABORATORYJNYCH
- Dostawa używanego pojazdu przeznaczonego do przeprowadzania egzaminów w zakresie kat. D prawa jazdy na potrzeby WORD Katowice
- "UTRZYMANIE CZYSTOŚCI WEWNĄTRZ BUDYNKU BIUROWO - LABORATORYJNEGO ZNAJDUJĄCEGO SIĘ W KATOWICACH PRZY UL. GRABOWEJ 1A W ROKU 2025"
- Zakup usługi asysty technicznej i serwisu dla oprogramowania ArcGIS na 2 lata
- Zakup i dostawa projektorów
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.