Ogłoszenie z dnia 2024-05-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00296339/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi konserwacji archiwalnego zbioru bibliotecznego będącego własnością Zamawiającego - z podziałem zbioru na kategorie (1-7), w zależności od formy i stanu zachowania poszczególnych egzemplarzy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Muzyczna im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie
1.3.) Oddział zamawiającego: Biuro Kanclerza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275719
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. św. Tomasza 43
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-027
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 423-20-78
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@amuz.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.amuz.krakow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://amkp.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi konserwacji archiwalnego zbioru bibliotecznego będącego własnością Zamawiającego - z podziałem zbioru na kategorie (1-7), w zależności od formy i stanu zachowania poszczególnych egzemplarzy.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f75d00f-00e8-11ef-885b-8267c0608453
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00320877
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00296339
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Nr sprawy: ZP.264.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 152358 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie wykonawcy usługi konserwacji archiwalnego zbioru bibliotecznego będącego własnością Zamawiającego - z podziałem zbioru na kategorie (1-7), w zależności od formy i stanu zachowania poszczególnych egzemplarzy.
2. Zamówienie obejmuje wszelkie czynności związane z wykonaniem usługi, w tym:
a. konserwację zachowawcza materiałów bibliotecznych w oryginalnych, historycznych oprawach – kategorie 1-7,
b. konserwację poszytów wtórnie oprawionych,
c. konserwację poszytów w miękkich oprawach,
d. usługę dezynfekcji całego zbioru w komorze z użyciem tlenku etylenu,
e. dostarczenie opakowań ochronnych (obwolut/teczek/pudeł),
f. transport zbiorów,
g. wykonanie dokumentacji konserwatorskiej.
3. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 24-miesięcznej gwarancji na poczet realizowanej usługi.
4. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1A do SWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79995100-6 - Usługi archiwizacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym przez Zamawiającego Postępowaniu nie została złożona żadna oferta. Mając na uwadze powyższe Zamawiający zobligowany był do unieważnienia Postępowania, stosownie do art. 255 pkt. 1 Ustawy prawo zamówień publicznych.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- "Dostawa jednorazowych, pediatrycznych zestawów angiograficznych"
- Usługi PPOŻ w obiektach Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum w Krakowie.
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 10 PAKIETÓW
- Prace interwencyjne związane ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
- 490.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy pojazdu typu pick-up wraz z akcesoriami na potrzeby Uniwersytetu Jagiellońskiego
- "Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego w Pawilonie "B", "C", "E" na terenie kampusu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 27"
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.