eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KutnoModernizacja ewidencji gruntów i budynków w gminie Nowe Ostrowy



Ogłoszenie z dnia 2024-05-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w gminie Nowe Ostrowy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KUTNOWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016146

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki

1.5.2.) Miejscowość: Kutno

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 24 357 41 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiatkutno.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiatkutno.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bb0e8292-e84d-11ee-9c02-ce2b643d361d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w gminie Nowe Ostrowy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb0e8292-e84d-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00320887

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068648/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów: Grodno, Lipiny, Miksztal, Niechcianów, Nowe Ostrowy w gminie Nowe Ostrowy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00271675

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.12.2024.BM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pozyskanie danych dotyczących przebiegu granic działek ewidencyjnych, uzupełnienie ewidencji o dane dotyczące budynków, aktualizacja użytków gruntowych na terenach zabudowanych i zurbanizowanych oraz ponowna gleboznawcza klasyfikacja gruntów zmienionych użytków gruntowych na terenach rolnych i leśnych dla obrębów ewidencyjnych: 0003 - Grodno, 0007 - Lipiny, 0008 - Miksztal, 0009 - Niechcianów, 0010 - Nowe Ostrowy, zlokalizowanych w granicach jednostki ewidencyjnej Nowe Ostrowy - 100208_2.
2. Zamówienie będzie realizowane w trzech etapach:
1) Etap I - obejmować będzie prace wyszczególnione w rozdziale IV pkt 1-5 Projektu modernizacji ewidencji gruntów i budynków (załącznik nr 1 do Opisu przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SWZ),
2) Etap II - obejmować będzie prace wyszczególnione w rozdziale IV pkt 6-16 Projektu modernizacji ewidencji gruntów i budynków (załącznik nr 1 do Opisu przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SWZ),
3) Etap III - obejmować będzie prace wyszczególnione w rozdziale IV pkt 17-19 Projektu modernizacji ewidencji gruntów i budynków (załącznik nr 1 do Opisu przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SWZ).
3. Wykonawcy za każdy zrealizowany etap przysługiwało będzie wynagrodzenia częściowe, odpowiednio w wysokości:
1) za Etap I – 30 % całkowitego wynagrodzenia brutto za realizację przedmiotu zamówienia,
2) za Etap II – 50 % całkowitego wynagrodzenia brutto za realizację przedmiotu zamówienia,
3) za Etap III – 20 % całkowitego wynagrodzenia brutto za realizację przedmiotu zamówienia.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
1) Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - załącznik nr 1 do SWZ, wraz z załącznikami:
a) Projekt modernizacji ewidencji gruntów i budynków - załącznik nr 1 do OPZ,
b) Szkic osnowy poziomej - załącznik nr 2 do OPZ,
c) wzór Wyników analizy materiałów PZGiK oraz uzgodnień z Geodetą Powiatowym w Kutnie - załącznik nr 3 do OPZ,
d) wzór Protokołu czynności i ustaleń dotyczących gruntów, dla których ze względu na brak księgi wieczystej, zbioru dokumentów albo innych dokumentów nie można ustalić ich właściciela - załącznik nr 4 do OPZ,
e) wzór Wykazu działek ewidencyjnych, w odniesieniu do których stwierdzono niezgodności między częścią opisową a częścią geometryczną EGiB - załącznik nr 5 do OPZ,
f) wzór Wyników oględzin i oświadczeń dotyczących budynków w budowie ujawnionych w EGiB - załącznik nr 6 do OPZ.
2) Projekt umowy – załącznik nr 5 do SWZ.
5. Gwarancja i rękojmia:
Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę na wykonane prace gwarancji i rękojmi za wady na okres co najmniej 48 miesięcy od daty protokolarnego odbioru prac wykonanych w ramach Etapu III.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71355000-1 - Usługi pomiarowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72320000-4 - Usługi bazy danych

71354000-4 - Usługi sporządzania map

72312000-5 - Usługi wprowadzania danych

71354300-7 - Usługi badań katastralnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144451,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 242556,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144451,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABM Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 147108730

7.3.3) Ulica: Al. Solidarności

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-240

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144451,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Ad. 8.3.) Strony ustalają, że Przedmiot Umowy, zostanie wykonany w terminie
do 14 miesięcy od dnia zawarcia Umowy, z tym że:
1) Etap I zostanie zrealizowany (zakończony) w terminie do 3 miesięcy od dnia zawarcia Umowy;
2) Etap II zostanie zrealizowany (zakończony) w terminie do 30 listopada 2024 roku;
3) Etap III zostanie zrealizowany (zakończony) w terminie do 14 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.