Ogłoszenie z dnia 2024-05-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00269893/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Przeprowadzenie przeglądów systemów sygnalizacji pożarowej (w skrócie SSP) wraz z usuwaniem awarii w czynnych obiektach garnizonu mazowieckiego Policji”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670897379
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 37/59
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 47 701 31 03
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.kwp@ra.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przeprowadzenie przeglądów systemów sygnalizacji pożarowej (w skrócie SSP) wraz z usuwaniem awarii w czynnych obiektach garnizonu mazowieckiego Policji”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2a3834a-f0d3-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00320914
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015659/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Przeprowadzenie przeglądów systemów sygnalizacji pożarowej (SSP) wraz z usuwaniem awarii w czynnych obiektach garnizonu mazowieckiego Policji.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00269893
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 13/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 375033,97 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 223814,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Przeprowadzenie przeglądów systemów sygnalizacji pożarowej (w skrócie SSP) wraz z usuwaniem awarii w czynnych obiektach garnizonu mazowieckiego Policji.”
Adresy, których dotyczy zamówienie: Zgodnie z Wykazem obiektów
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załącznikach do SWZ:
Projektowanych postanowieniach umowy.
Wykazie obiektów.
Wykazie central.
2. OPIS TECHNICZNY
Podstawa opracowania
- Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów ( tj. Dz.U. 2023 r. poz. 822)
- norma PKN-CEN/TS 54-14 Systemy sygnalizacji pożarowej Część 14: Wytyczne planowania, projektowania, instalowania, odbioru, eksploatacji i konserwacji.
3. ZAKRES PRZEGLĄDU:
Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie przeglądów systemów sygnalizacji pożaru w czynnych obiektach garnizonu mazowieckiego Policji zgodnie z wytycznymi określonymi w normie oraz usuwanie powstałych usterek w trakcje eksploatacji.
Prace związane z przeglądem technicznym i konserwacją SSP polegające na:
1. Wykonywaniu przeglądów elementów instalacji i urządzeń SSP zgodnie z parametrami określonymi w: Polskiej Normie -CEN/TS 54-14 Systemy sygnalizacji pożarowej Część 14:Wytyczne planowania, projektowania, instalowania, odbioru, eksploatacji i konserwacji, dokumentacji techniczno-ruchowej systemu, instrukcji użytkowania systemu, zaleceniach producenta lub wykonawcy SSP,
2. Sporządzaniu protokołów z wykonanych przeglądów i oceny stanu technicznego systemu,
3. Kontroli poprawności działania i współpracy SSP z elementami podrzędnymi,
4. Stałym utrzymywaniu instalacji w pełnej sprawności technicznej,
5. Prowadzeniu książki pracy systemu i rejestrowaniu dokonanych przeglądów i uwag o jego stanie technicznym
4. SPOSÓB WYCENY OFERTY
Podstawę do określenia całkowitej ceny stanowi zakres robót przeglądowych. Wykonawca powinien przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę oferty - Zamawiający udostępni obiekty w zakresie niezbędnym dla oględzin, pomiarów, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu. Cena określona w ofercie musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją jak również pominięte a niezbędne do wykonania zadania, wraz z wszelkimi kosztami towarzyszącymi.
5. WARUNKI GWARANCJI:
Wykonawca udzieli gwarancji:
1. W zakresie konserwacji:
1) Wykonawca udzieli na wykonaną konserwację gwarancji jakości na okres 3 miesięcy, termin gwarancji rozpocznie się w dniu podpisania protokołu odbioru z wynikiem pozytywnym,
2) W ramach gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do wykonania ponownej konserwacji na koszt własny w ciągu 24 godzin zegarowych od chwili wezwania, w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego przed upływem gwarancji wad lub usterek,
2. W zakresie usuwania awarii :
1) Na wymienione części Wykonawca zobowiązuje się udzielić gwarancji jakości na okres 12 miesięcy, liczonej od dnia podpisania protokołu odbioru z wynikiem pozytywnym,
2) W przypadku, gdy po wykonaniu dwóch napraw gwarancyjnych tego samego elementu będzie on nadal wykazywał usterki lub wady w działaniu, Wykonawca zobowiązuje się do wymiany elementu na nowy bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia.
3. Wykonawca pokrywa wszelkie koszty związane z konserwacją i usuwaniem awarii w okresie gwarancyjnym, w tym również dojazd serwisanta w celu usunięcia wad.
4. Zamawiający może dochodzić roszczeń wynikających z gwarancji także po upływie terminu gwarancyjnego, jeżeli reklamował wadliwą część przed upływem tego terminu.
5. Wykonawca odpowiada z tytułu rękojmi za wady przez okres 12 miesięcy.
6. Bieg okresu rękojmi rozpoczyna się od dnia podpisania protokołu odbioru z wynikiem pozytywnym.
7. Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu rękojmi także po terminie określonym w pkt. 5, jeżeli zgłosił Wykonawcy wadę w ww. terminie.
6. POZOSTAŁE WYMAGANIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Usunięcie awarii będzie prowadzone na podstawie odrębnego pisemnego zlecenia Zamawiającego.
2. Wykonawca powinien posiadać urządzenia które zapewnią dostęp niezbędny do poprawnego wykonywania prac naprawczych i konserwacyjnych w sposób niepowodujący uszkodzenia systemu,
3. W czasie wykonywanych przeglądów i przeprowadzanej konserwacji, w przypadku zgłoszenia awarii systemu sygnalizacji pożaru Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 24 godzin zegarowych od zgłoszenia podjąć czynności zmierzające do usunięcia awarii. W przypadku, gdy awaria będzie wymagała wymiany części lub podzespołów, Wykonawca sporządzi protokół konieczności ich wymiany wraz z kalkulacją kosztów i zwróci się do Zamawiającego o wyrażenie zgody na ich zakup oraz wymianę.
4. Po stwierdzeniu przez Zamawiającego awarii, wezwanie do usunięcia będzie przekazywane Wykonawcy pocztą elektroniczną lub telefonicznie.
5. Zamawiający wymaga, aby wszystkie naprawy były wykonywane w oparciu o materiały oryginalne producenta urządzeń i narzędzia własne Wykonawcy.
6. Części i podzespoły, które Wykonawca wykorzysta do prac konserwacyjnych i napraw muszą być fabrycznie nowe oraz zgodne z zaleceniami producenta systemów i urządzeń.
7. Łączna maksymalna wysokość wynagrodzenia, może zostać wykorzystana i podzielona na podstawie faktycznie zrealizowanych usług, z zastrzeżeniem, że w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego łącznej maksymalnej kwoty przeznaczonej na wykonanie zadania, Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna
31620000-8 - Dźwiękowa i wizualna aparatura sygnalizacyjna
31625000-3 - Alarmy przeciwpożarowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 130740,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 641986,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 130740,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VENTISS Systemy Alarmowe Jarosław Misztal
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9512025580
7.3.4) Miejscowość: Salata 12A
7.3.5) Kod pocztowy: 26-216
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Jarosław Misztal VENTISS SYSTEMY ALARMOWE
jakie przetargi wygrała firma
Jarosław Misztal VENTISS SYSTEMY ALARMOWE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 130740,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 23 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) pierwszy przegląd do dnia 31.05.2024 r.
2) drugi przegląd do dnia 31.08.2024 r.
3) trzeci przegląd do dnia 30.11.2024 r.
4) czwarty przegląd do dnia 28.02.2025 r.
5) piąty przegląd do dnia 31.05.2025 r.
6) szósty przegląd do dnia 31.08.2025 r.
7) siódmy przegląd do dnia 30.11.2025 r.
8) ósmy przegląd do dnia 28.02.2026 r.
Termin realizacji umowy w zakresie usuwania awarii SSP: 23 miesiące od dnia zawarcia umowy.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Sukcesywna dostawa mleka i jego przetworów wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w I półroczu 2025 roku.
- ZAKUP ODCZYNNIKÓW, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH, KALIBRATORÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ CYTOMETRU PRZEPŁYWOWEGO ORAZ ODCZYNNIKÓW I AKCESORIÓW DO CYTOMETRU FACSLyric-własność Zamawiającego
- ZAKUP ODCZYNNIKÓW, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH, KALIBRATORÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO WYKONYWANIA ANALIZY OGÓLNEJ MOCZU WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW
- Zakup i dostawa narzędzi i zestawów dydaktycznych w ramach projektu "Doświadczenie dla uczniów nowe poprzez staże zawodowe".
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu drukującego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego
- Świadczenie usługi wsparcia dla posiadanego oprogramowania ArcGIS
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja obecnego systemu p.poż. oraz przywrócenie sprawności układów oświetlenia awaryjno-ewakuacyjnego w SPWZOZ w Stargardzie w podziale na 3 pakiety
- Dostawa i montaż instalacji systemu sygnalizacji pożaru w budynkach B i CD na terenie Zabytkowego Parku i Domu Urodzenia Fryderyka Chopina w Żelazowej Woli
- Modernizacja instalacji przeciwpożarowej klatki schodowej w skrzydle południowym w dawnym Pałacu Karola Poznańskiego
- Usługa okresowych przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych systemu sygnalizacji pożarowej SSP - wraz z systemem ich sterowania oraz współdziałania tych systemów
- Zakup urządzeń i materiałów do wykonania instalacji SSP i oddymiania w budynkach Akademii Muzycznej im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku
- Poprawa bezpieczeństwa ppoż. w głównej siedzibie Uczelni - Pałacu Karola Poznańskiego
więcej: Sprzęt i aparatura elektryczna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.