Og³oszenie z dnia 2022-08-26
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00358229/01 - Wynik z dnia 2022-09-21
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzêtu gastronomiczno-ch³odniczego
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w £asku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730097572
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: 9 - go Maja 95
1.5.2.) Miejscowo¶æ: £ask
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100
1.5.4.) Województwo: ³ódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32bltprz@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://32blt.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy Skarb Pañstwa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzêtu gastronomiczno-ch³odniczego
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e8bedb77-2457-11ed-b8b2-9a321cc30829
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00320960
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-08-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00064530/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.13 Dostawa sprzêtu gastronomiczno-ch³odniczego
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://portal.smartpzp.pl/32blt/public/lista_przetargow3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/32blt/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: [1] Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim. W zwi±zku z tym, Zamawiaj±cy nie bêdzie odpowiada³ na pytania i wnioski z³o¿one w innych jêzykach.
[2] W trakcie procedowania postêpowania komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów i o¶wiadczeñ, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez Portal e-Us³ug SmartPZP, dostêpny pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/32blt/
[3] Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich u¿yciu zosta³y opisane w Regulaminie korzystania z us³ug Systemu (Regulamin Portalu e-Us³ug) dostêpnym z poziomu modu³u E-learning dla wszystkich u¿ytkowników Systemu oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców.
[4] Do pe³nego i prawid³owego korzystania z Systemu przez U¿ytkowników Zewnêtrznych konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego U¿ytkownika Zewnêtrznego Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego s³u¿±cego do autentykacji i podpisu.
[5] U¿ycie przez Wykonawcê do kontaktu z Zamawiaj±cym ¶rodków komunikacji elektronicznej zapewnionych w Systemie jest uzale¿nione od uprzedniej akceptacji przez Wykonawcê Regulaminu korzystania z us³ug Systemu na witrynie internetowej przy zak³adaniu profilu Wykonawcy.
[6] Za po¶rednictwem posiadanego w Systemie konta U¿ytkownika Zewnêtrznego tj. u¿ytkownika Wykonawcy odbywa siê komunikacja Wykonawcy z Zamawiaj±cym w postêpowaniu, w szczególno¶ci: przekazywanie dokumentów, o¶wiadczeñ, informacji, pytañ, wniosków w ramach postêpowania.
[7] Wykonawca, poprzez formularz „Pytania do postêpowania” mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego z wnioskiem o wyja¶nienie tre¶ci SWZ.
[8] Ofertê wraz z za³±cznikami nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem zak³adki „Oferty”. Szczegó³owe wytyczne dotycz±ce sposobu przygotowania i sk³adania ofert opisuje ROZDZIA£ 11. i ROZDZIA£ 12. SWZ.
[9] Po otwarciu ofert, komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± elektronicznie za po¶rednictwem Systemu, w zak³adce „Korespondencja”, która dla Wykonawcy jest widoczna w Zak³adce „Oferty”, po zaznaczeniu numeru z³o¿onej oferty.
[10] Dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w formatach .png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg
[11] Poprzez Portal e-Us³ug SmartPZP, Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wezwania i zawiadomienia, informacje, odpowiedzi na pytania w ramach postêpowania, itp. W trakcie procedowania postêpowania Wykonawca jest zobowi±zany do utrzymywania kontaktu z Zamawiaj±cym w sprawie wyja¶nieñ w zakresie z³o¿onej oferty. Co wiêcej, Wykonawca ma obowi±zek ¶ledziæ powiadomienia w skrzynce odbiorczej swojego konta na Portalu SmartPZP.
[12] Instrukcje korzystania z platformy zakupowej dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu Portalu e-Us³ug SmartPZP znajduj± siê w zak³adce E-LEARNING, dostêpnej pod adresem internetowym: https://portal.smartpzp.pl/elearning.
[13] Korzystanie z Systemu mo¿liwe jest, pod warunkiem spe³nienia minimalnych wymagañ technicznych opisanych w SWZ.
[14] W sytuacji awarii Systemu lub niedostêpno¶ci Systemu, uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego poprzez System, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: 32bltprz@ron.mil.pl (nie dotyczy sk³adania ofert). Zaleca siê aby w korespondencji kierowanej do Zamawiaj±cego za pomoc± poczty elektronicznej Wykonawca pos³ugiwa³ siê nazw± i numerem postêpowania.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): W zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
[1] Administratorem danych osobowych jest: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w £asku, 98-100 £ask, ul. 9-go Maja 95.
[2] Inspektorem ochrony danych osobowych w 32. Bazie Lotnictwa Taktycznego w £asku jest Pan Pawe³ Rogala, tel. 261 554 639, email: p.rogala@ron.mil.pl.
[3] Dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania.
[4] Odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710), dalej „ustawa Pzp”.
[5] Zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
[6] Obowi±zek podania danych osobowych Wykonawcy lub osób wystêpuj±cych w jego imieniu jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
[7] W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
[8] Wykonawcy przys³uguje:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
[9] Wykonawcy nie przys³uguje:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 46/TP2/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 177949,42 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i monta¿ sprzêtu s³u¿by ¿ywno¶ciowej,
z podzia³em na czê¶ci.
1.1. Czê¶æ 1 – Przemys³owy sprzêt kuchenny;
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – za³±cznik nr 6 do SWZ i formularz cenowy – za³±cznik nr 3 do SWZ, zawieraj±cy kryteria jako¶ciowe, dotycz±ce g³ównych elementów przedmiotu zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia winien byæ zgodny z OPZ - za³±cznik nr 6 do SWZ i formularzem cenowym - za³±cznik nr 3 do SWZ.
4. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego S³ownika Zamówieñ:
39314000-6 - Przemys³owy sprzêt kuchenny.
gospodarstwa domowego.
5. Z³o¿ona oferta musi obejmowaæ ca³y asortyment w ramach zadania. Oferty niezawieraj±ce kompletnej wyceny asortymentu okre¶lonego w zadaniu zostan± odrzucone, wiêc nie bêd± podlegaæ ocenie i punktacji w postêpowaniu.
6. Pozosta³e informacje:
6.1. Przedmiot zamówienia powinien byæ dostarczony w oryginalnych, bezzwrotnych opakowaniach producenta gwarantuj±cych, i¿ nie zostan± one uszkodzone w czasie transportu.
6.2. Zamawiaj±cy wymaga, aby dostawa produktów by³a zrealizowana jednorazowo.
6.3. Zamawiaj±cy wymaga by przy dostawie produktów obecny by³ przedstawiciel Wykonawcy.
6.4. W przypadku, gdy dostarczony towar nie bêdzie odpowiada³ opisowi okre¶lonemu w OPZ – Zamawiaj±cy odmówi przyjêcia sprzêtu, a Wykonawca zobowi±zany bêdzie do dostarczenia sprzêtu zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt.
6.5. Wykonawca zobowi±zany bêdzie dostarczyæ oraz roz³adowaæ materia³y na w³asny koszt i odpowiedzialno¶æ do magazynów Zamawiaj±cego znajduj±cych siê na terenie: Jednostki Wojskowej Nr 1158, Gucin 58a, 98-113 Buczek – w godzinach 08.00 – 13.00 (szczegó³y dostawy we wzorze umowy za³±cznik nr 4 do SWZ).
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 174766,08 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39314000-6 - Przemys³owy sprzêt kuchenny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
42214000-9 - Piece kuchenne, suszarki do produktów rolnych oraz urz±dzenia do gotowania lub podgrzewania
42513000-5 - Urz±dzenia ch³odnicze i mro¿±ce
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwiêksz± sumê punktów w oparciu o ustalone kryterium. Wy³±cznie kryterium ceny. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w kryterium: cena oferty przyjmuj±c zasadê, ¿e 1%=1 punkt.
1.1. Oferta z najni¿sz± cen± otrzyma maksymaln± liczbê punktów – 100. Pozosta³e oferty zostan± przeliczone wed³ug wzoru wskazanegow SWZ. Wynik bêdzie traktowany jako warto¶æ punktowa oferty w kryterium cena oferty.
1.2. Oferta, która otrzyma najwiêcej punktów w kryterium „cena oferty” zostanie uznana za najkorzystniejsz±, a pozosta³e oferty bêd± sklasyfikowane zgodnie z liczb± uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwy¿sz± liczbê punktów.
1.3. Je¿eli wybór oferty najkorzystniejszej bêdzie niemo¿liwy z uwagi na to, ¿e zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej cenie, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty do z³o¿enia ofert dodatkowych.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i monta¿ sprzêtu s³u¿by ¿ywno¶ciowej,
z podzia³em na czê¶ci.
1.1. Czê¶æ 2 – Elektryczny sprzêt gospodarstwa domowego.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – za³±cznik nr 6 do SWZ i formularz cenowy – za³±cznik nr 3 do SWZ, zawieraj±cy kryteria jako¶ciowe, dotycz±ce g³ównych elementów przedmiotu zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia winien byæ zgodny z OPZ - za³±cznik nr 6 do SWZ i formularzem cenowym - za³±cznik nr 3 do SWZ.
4. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego S³ownika Zamówieñ:
39710000-2 – Elektryczny sprzêt gospodarstwa domowego.
5. Z³o¿ona oferta musi obejmowaæ ca³y asortyment w ramach zadania. Oferty niezawieraj±ce kompletnej wyceny asortymentu okre¶lonego w zadaniu zostan± odrzucone, wiêc nie bêd± podlegaæ ocenie i punktacji w postêpowaniu.
6. Pozosta³e informacje:
6.1. Przedmiot zamówienia powinien byæ dostarczony w oryginalnych, bezzwrotnych opakowaniach producenta gwarantuj±cych, i¿ nie zostan± one uszkodzone w czasie transportu.
6.2. Zamawiaj±cy wymaga, aby dostawa produktów by³a zrealizowana jednorazowo.
6.3. Zamawiaj±cy wymaga by przy dostawie produktów obecny by³ przedstawiciel Wykonawcy.
6.4. W przypadku, gdy dostarczony towar nie bêdzie odpowiada³ opisowi okre¶lonemu w OPZ – Zamawiaj±cy odmówi przyjêcia sprzêtu, a Wykonawca zobowi±zany bêdzie do dostarczenia sprzêtu zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt.
6.5. Wykonawca zobowi±zany bêdzie dostarczyæ oraz roz³adowaæ materia³y na w³asny koszt i odpowiedzialno¶æ do magazynów Zamawiaj±cego znajduj±cych siê na terenie: Jednostki Wojskowej Nr 1158, Gucin 58a, 98-113 Buczek
– w godzinach 08.00 – 13.00 (szczegó³y dostawy we wzorze umowy za³±cznik
nr 4 do SWZ).
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 3183,34 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39710000-2 - Elektryczny sprzêt gospodarstwa domowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwiêksz± sumê punktów w oparciu o ustalone kryterium. Wy³±cznie kryterium ceny. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w kryterium: cena oferty przyjmuj±c zasadê, ¿e 1%=1 punkt.
1.1. Oferta z najni¿sz± cen± otrzyma maksymaln± liczbê punktów – 100. Pozosta³e oferty zostan± przeliczone wed³ug wzoru wskazanegow SWZ. Wynik bêdzie traktowany jako warto¶æ punktowa oferty w kryterium cena oferty.
1.2. Oferta, która otrzyma najwiêcej punktów w kryterium „cena oferty” zostanie uznana za najkorzystniejsz±, a pozosta³e oferty bêd± sklasyfikowane zgodnie z liczb± uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwy¿sz± liczbê punktów.
1.3. Je¿eli wybór oferty najkorzystniejszej bêdzie niemo¿liwy z uwagi na to, ¿e zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej cenie, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty do z³o¿enia ofert dodatkowych.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiaj±cy nie wymaga przedstawienia podmiotowych ¶rodków dowodowych.
2. Weryfikacja Wykonawców ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zostanie przeprowadzona wy³±cznie na podstawie o¶wiadczeñ o braku podstaw wykluczenia - stanowi±cych odpowiednio za³±cznik nr 2 i 5 do SWZ.
3. Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ, o których mowa w pkt 2, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu lub s± one niekompletne lub zawieraj± b³êdy, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê odpowiednio do ich z³o¿enia, poprawienia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie, chyba ¿e oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu bez wzglêdu na ich z³o¿enie, uzupe³nienie lub poprawienie lub zachodz± przes³anki uniewa¿nienia postêpowania.
4. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci o¶wiadczenia lub innych dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Zamawiaj±cy nie wymaga przedstawienia podmiotowych ¶rodków dowodowych.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1. Do z³o¿onej oferty nale¿y do³±czyæ katalog lub inny równowa¿ny dokument np. karta produktu, karta charakterystyki z oferowanym modelem urz±dzenia. Dokument ten ma zawieraæ informacje o wszystkich wymaganych przez zamawiaj±cego parametrach technicznych i wymagania co do monta¿u opisanego w OPZ (za³±cznik nr 6 do SWZ).2. Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y przedmiotowych ¶rodków dowodowych wraz z ofert± lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe bêd± niekompletne, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie.
3. Zamawiaj±cy nie wezwie Wykonawcy do z³o¿enia lub uzupe³nienia przedmiotowych ¶rodków dowodowych je¿eli oferta podlega odrzuceniu lub zajd± przes³anki uniewa¿nienia postêpowania.
4. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ wyja¶nieñ dotycz±cych z³o¿onych przedmiotowych ¶rodków dowodowych.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
1. Do z³o¿onej oferty nale¿y do³±czyæ katalog lub inny równowa¿ny dokument np. karta produktu, karta charakterystyki z oferowanym modelem urz±dzenia. Dokument ten ma zawieraæ informacje o wszystkich wymaganych przez zamawiaj±cego parametrach technicznych i wymagania co do monta¿u opisanego w OPZ (za³±cznik nr 6 do SWZ).2. Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y przedmiotowych ¶rodków dowodowych wraz z ofert± lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe bêd± niekompletne, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie.
3. Zamawiaj±cy nie wezwie Wykonawcy do z³o¿enia lub uzupe³nienia przedmiotowych ¶rodków dowodowych je¿eli oferta podlega odrzuceniu lub zajd± przes³anki uniewa¿nienia postêpowania.
4. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ wyja¶nieñ dotycz±cych z³o¿onych przedmiotowych ¶rodków dowodowych.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
2. Na ofertê sk³adaj± siê nastêpuj±ce dokumenty i za³±czniki:2.1. formularz ofertowy wype³niony i podpisany przez Wykonawcê zgodnie ze wzorem – za³±cznik nr 1 do SWZ;
2.2. o¶wiadczenie stanowi±ce potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu udzia³u w postêpowaniu przygotowany zgodnie ze wzorem – za³±cznik nr 2 do SWZ;
2.3. o¶wiadczenie Wykonawcy stanowi±ce dowód, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust.1 ustawy o s.r.z.p.w.a.U. wg wzoru - za³±cznik nr 5 do SWZ;
2.4. o¶wiadczenie, stanowi±ce za³±cznik nr 2 i nr 5 do SWZ (je¶li dotyczy) sk³adaj± tak¿e odrêbnie:
2.4.1. ka¿dy spo¶ród Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia; w takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy w postêpowaniu;
2.5. formularz cenowy sporz±dzony z wykorzystaniem wzoru – za³±cznik nr 3 do SWZ;
2.6. pe³nomocnictwo osób podpisuj±cych ofertê, o ile nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów, z³o¿one w oryginale albo w formie cyfrowego odwzorowania – tre¶æ pe³nomocnictwa powinna dok³adnie okre¶liæ zakres umocowania (je¶li dotyczy);
2.6.1. pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (je¶li dotyczy).
2.6.2. o¶wiadczenia Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – za³±cznik nr 7 do SWZ - je¶li dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku zobowi±zani s± ustanowiæ lidera/pe³nomocnika do reprezentowania ichw postêpowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku spó³ki cywilnej wspólnicy wraz z ofert± sk³adaj± upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki dla jednego ze wspólników lub umowê spó³ki lub wszyscy wspólnicy podpisuj± ofertê.
3. O¶wiadczenia potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia – za³±cznik nr 2 i nr 5 do SWZ ka¿dy z Wykonawców sk³ada osobno.
4. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie Wykonawcy obowi±zani s± tak¿e z³o¿yæ wraz z ofert± o¶wiadczenie, którego wzór stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ.
5. Je¿eli oferta Wykonawców, o których mowa w niniejszym rozdziale zostanie wybrana, Zamawiaj±cy mo¿e za¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakres zmian zosta³ okre¶lony we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-09-06 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem platformy zakupowej dostêpnej na stronie internetowej: https://portal.smartpzp.pl/32blt/ w zak³adce przedmiotowego postêpowania.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-06 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-10-05
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:
Czê¶æ 1 : Tak
Czê¶æ 2 : Tak
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
. Termin realizacji zamówienia rozpoczyna siê z dniem podpisania umowy w sprawie udzielenia zamówienia (dla ka¿dej z czê¶ci).2. Okres realizacji zamówienia:
2.1. dla czê¶ci od 1do 2 - do 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
3. Zamawiaj±cy nie nak³ada obowi±zku osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia.
4. Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom.
5. Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania wykonawców, wobec których zachodz± podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.
6. Dodatkowo Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
7. Zamawiaj±cy dzia³aj±c na podstawie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835) zw. dalej s.r.z.p.w.a.U. wykluczy z postêpowania Wykonawców, wobec których zachodz± podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 7 ust. 1 tej ustawy. Na potwierdzenie braku opisanych w art. 7 ustawy podstaw wykluczenia Wykonawca obowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert± o¶wiadczenie odpowiadaj±ce tre¶ci± za³±cznikowi nr 5 do SWZ.
8. Dzia³aj±c na podstawie art. 110 ust. 2 ustawy Pzp, Wykonawca mo¿e zastosowaæ tzw. „procedurê samooczyszczenia”. Pomimo wyst±pienia podstaw wykluczenia, Wykonawca mo¿e wykazaæ swoj± rzetelno¶æ poprzez udowodnienie Zamawiaj±cemu, i¿ zosta³y przez niego podjête czynno¶ci naprawcze. Przedstawienie ¶rodków dowodowych powinno odbyæ siê najpó¼niej na etapie sk³adania ofert. W przeciwnym razie Zamawiaj±cy wykluczy Wykonawcê z postêpowania.
9 Postanowienia w sprawie dokumentów zastrze¿onych:
9.1. Wszystkie dokumenty z³o¿one w prowadzonym postêpowaniu s± jawne, za wyj±tkiem informacji zastrze¿onych na podstawie art. 18 ust. 3 ustawy Pzp przez sk³adaj±cego ofertê.
9.2. Dokumenty zastrze¿one Wykonawca wydziela (umieszczaj±c je w osobnym pliku) i oznacza jako „TAJEMNICA PRZEDSIÊBIORSTWA”. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa oznacza, ¿e wszelkie sk³adane o¶wiadczenia i przed³o¿one dokumenty s± jawne bez zastrze¿eñ.
9.3. Wykonawca zastrzegaj±cy informacje zawarte w swojej ofercie musi za³±czyæ uzasadnienie, dlaczego nie mog± byæ one udostêpnione innym podmiotom.
9.4. Zastrze¿enie dokumentów dokonane bez uzasadnienia, bêdzie traktowane jako bezskuteczne.
9.5. Wykonawca nie mo¿e zastrzec informacji i dokumentów, których jawno¶æ wynika
z obowi±zuj±cych aktów prawnych, m.in. zapisy art. 222 ust. 5 ustawy Pzp.
10. Dokumenty ofertowe przesy³a siê w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym pod rygorem niewa¿no¶ci.
11. Zamawiaj±cy zawrze umowê z wybranym Wykonawc± na pi¶mie w terminie nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty drog± elektroniczn±.
12.Zamawiaj±cy wymaga, aby wybrany Wykonawca zawar³ z nim umowê na warunkach okre¶lonych w projekcie umowy stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SWZ.
13. ¦rodki ochrony prawnej przys³uguj± Wykonawcy, je¿eli ma lub mia³ interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniós³ lub mo¿e ponie¶æ szkodê w wyniku naruszenia przez Zamawiaj±cego przepisów ustawy Pzp.
14. Dodatkowe informacje, niezamieszczone w niniejszym og³oszeniu o zamówieniu dotycz±ce postêpowania znajduj± siê w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz za³±cznikach do niej.
INNE PRZETARGI Z £ASKA
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrêbu ewidencyjnego £opatki gmina £ask
- Przebudowa ulicy Torowej i ulicy £anowej w £asku
- Dostawa kabli i sprzêtu zwi±zanego z komputerami
- Przebudowa ulicy S³owiczej i ulicy Kanarkowej we Wronowicach
wiêcej: przetargi w £asku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja i wyposa¿enie pomieszczeñ w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Dynowie" - zakup sprzêtu, wyposa¿enia i pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajêæ dydaktycznych.
- Zakup wyposa¿enia konferencyjnego, gospodarczego, kuchennego i sanitarnego w ramach realizacji projektu "Centrum us³ug turystycznych i promocji produktów regionalnych Kowary - Gmina Le¶na"
- "Budowa Kompleksu Kulturalno-O¶wiatowego z przedszkolem, ¿³obkiem wraz z Gminn± Bibliotek± Publiczn± w miejscowo¶ci Staro¼reby"
- Zakup z dostaw± i monta¿em sprzêtu gastronomicznego do Kuchni Cateringowych w Kielcach przy: ul. Ko³³±taja 4, Krzy¿anowskiej 8, Jagielloñska 76
- Dostawa sprzêtu AGD dla WIMiC - DE-dzp.272-101/25
- Zakup i dostawa sprzêtu oraz wyposa¿enia dla ¿³obka w Kocku
wiêcej: Przemys³owy sprzêt kuchenny »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.