Ogłoszenie z dnia 2024-05-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00238037/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja ogólnodostępnych miejsc wypoczynku w Osiecku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Osieck
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582285
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Osieck
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-445
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: +48256857026
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugosieck@gminaosieck.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.osieck.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-09e8e397-dc86-11ee-8305-7e4937eb936d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja ogólnodostępnych miejsc wypoczynku w Osiecku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09e8e397-dc86-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00320962
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Inwestycja, pn.: „Modernizacja ogólnodostępnych miejsc wypoczynku w Osiecku” dofinansowana jest ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00238037
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 202999,19 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja placu zabaw w Osiecku. Zamówienie polega na wykonaniu robót związanych z modernizacją placu zabaw znajdującym się przy ul. Rynek w Osiecku, na działce 1914/8, a w szczególności:- montaż i dostawa metalowego zestawu zabawowego- sprawnościowego o wym. 4,5x4,2x1,2m o maksymalnej wysokości upadku 0,35m z linami z rdzeniem polipropylenowym w oplocie stalowym śr. 16 i podestami wykonanymi ze sklejki wodoodpornej i płyty HDPE;
- montaż i dostawa huśtawki podwójnej metalowej;
- montaż 200 m kw. dostarczonej lanej nawierzchni placu zabaw składającej się z poliuretanowej nawierzchni bezpiecznej w dwóch warstwach
- montaż i dostawa 2 szt. ławki parkowej (zgodnie z rysunkiem poglądowym)
- montaż i dostawa kosza na śmieci (zgodnie z rysunkiem poglądowym)
4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 133439,10 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja parku przy ul. Rynek w Osiecku, zadanie obejmuje w szczególności :a) zakup, transport (dostawa na wskazane miejsce), oraz montaż wiaty przystankowej w Osiecku na terenie działki ewidencyjnej nr 1914/5. Działka zlokalizowana jest przy Rynku - centrum Osiecka, przy drodze wojewódzkiej nr 805.
Zamawiający informuje, że posiada uzgodnienie z Mazowieckim Konserwatorem Zabytków, a wiata odpowiadać ma wyglądem tej posiadającej uzgodnienie. W przypadku odstępstwa to Wykonawca będzie odpowiadał za uzgodnienie zmian z konserwatorem zabytków.
W ramach zadania należy wykonać utwardzenie z kostki brukowej granitowej o powierzchni 10 m2 pod wiatę – załącznik fotograficzny do niniejszego zamówienia.
Szczegółowe parametry – wymiary wiaty przystankowej - wizualizacja wiaty przystankowej stanowi załącznik fotograficzny do niniejszego SWZ
− wymiary 2,8 m x 1,45 m
− wiata stylizowana (ozdobne rozety, kule, kratownice)
− konstrukcja stalowa ocynkowana - malowana proszkowo wyłącznie w kolorze czarnym
− szkło hartowane 1250x1920 mm
− dach pokryty poliwęglanem litym dymionym
− ławka drewniana malowana kolor do ustalenia z zamawiającym
Zamawiający wymaga aby prawa ściana wiaty przystankowej pełniła funkcję gabloty ogłoszeniowej wewnętrznej, zamykanej o głębokości około 20 mm. Drzwi frontowe wpasowane wewnątrz profilu gabloty wraz z oświetleniem wewnętrznym LED, szyba z poliwęglanu. Wymiary gabloty: szerokość i wysokość należy dostosować do wymiarów ściany bocznej wiaty przystankowej.
b) montaż i dostawa ławki parkowej (zgodnie z rysunkiem poglądowym)
c) montaż i dostawa kosza na śmieci (zgodnie z rysunkiem poglądowym)
d) montaż i dostawa tablicy informacyjnej wraz z nadrukiem (zgodnie z rysunkiem poglądowym)
e) montaż i dostawa tablicy ogłoszeń (zgodnie z rysunkiem poglądowym)
4.5.3.) Główny kod CPV: 44212321-5 - Wiaty autobusowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 38619,06 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odnowa skweru przy ul. Warszawskiej w Osiecku, na działce 1915/3, zadanie obejmuje :− wykonanie 50 m kw. chodnika- nawierzchni z kostki brukowej granitowej wraz wykonaniem podbudowy,
- ułożenie trawników dywanowych siewem na gruncie istniejącym 40 m kw.
− nasadzenie rabaty roślinnej składającej się ze 102 szt. roślin ozdobnych zgodnie ze specyfikacją Zamawiającego, na pozostałej powierzchni działki tj. ok. 55 m kw.
- montaż i dostawa ławki parkowej (zgodnie z rysunkiem poglądowym)
− montaż i dostawa kosza na śmieci (zgodnie z rysunkiem poglądowym)
− montaż i dostawa tablicy ogłoszeń (zgodnie z rysunkiem poglądowym)
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków
4.5.5.) Wartość części: 30941,04 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 177735,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 307500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 177735 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa Magic Garden Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5562795303
7.3.3) Ulica: Dworcowa 52-54
7.3.4) Miejscowość: Inowrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 88-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 177735 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie wpłynęła oferta
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na zadanie
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46700 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Budowa pasywnego budynku Przedszkola Publicznego nr 7 wraz z zagospodarowaniem terenu, przebudową drogi dojazdowej oraz rozbiórce istniejącego budynku przedszkola i budynku gospodarczego (...)
- Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni miejskiej i parkowej na terenie miasta Gołdap - rejon nr 1
- Świadczenie usług w zakresie konserwacji zieleni wysokiej
- Utrzymanie zieleni na terenie miasta Kartuzy w 2025 roku.
- Utrzymanie zieleni wewnątrz Kompleksu Termy Maltańskie w Poznaniu w podziale na 2 części.
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.