eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnicaRemonty cz±stkowe nawierzchni bitumicznych i gruntowych ulepszonych na drogach gminnych i wewnêtrznych na terenie miasta ¦widnicy



Og³oszenie z dnia 2023-07-24


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Remonty cz±stkowe nawierzchni bitumicznych i gruntowych ulepszonych na drogach gminnych i wewnêtrznych na terenie miasta ¦widnicy

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasto ¦widnica

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Prezydent Miasta ¦widnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000579589

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 49

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 74 856 28 00

1.5.8.) Numer faksu: +48 74 856 87 21

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.swidnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.um.swidnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_swidnica

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty cz±stkowe nawierzchni bitumicznych i gruntowych ulepszonych na drogach gminnych i wewnêtrznych na terenie miasta ¦widnicy

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-42f1ebc1-0c28-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00320982

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-07-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00044490/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.16 "Remonty cz±stkowe nawierzchni bitumicznych i gruntowych ulepszonych na drogach gminnych i wewnêtrznych na terenie miasta ¦widnicy"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00263231

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: P-74/VII/23

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 1191550,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje robot budowlanych na zadaniu pn.:
„Remonty cz±stkowe nawierzchni bitumicznych i gruntowych ulepszonych na drogach gminnych i wewnêtrznych na terenie miasta ¦widnicy”
1.1 Przedmiotem zamówienia jest remont cz±stkowy nawierzchni dróg gminnych i wewnêtrznych (jezdnie, place, parkingi, chodniki, ¶cie¿ki rowerowe) w granicach administracyjnych Gminy Miasta ¦widnica.
1.1.1 remont istniej±cej nawierzchni bitumicznej wybranego elementu pasa drogowego w celu likwidacji ubytków lub
deformacji i doprowadzenie nawierzchni do stanu pierwotnego oraz usuniêcie nawierzchni na wybranych ob.- sza-rach i wykonanie nowej warstwy z mas mineralno-asfaltowych,
1.1.2 remont cz±stkowy nawierzchni gruntowych ulepszonych oraz utrwalanie powierzchniowe przy u¿yciu emulsji asfal-towej i grysów,
1.1.3 czas wykonania remontu nawierzchni zleconych w trybie awaryjnym, zg³oszonych za pomoc± fax-u, telefonu, e-mail w okresie nie d³u¿szym ni¿ wykazanym przez wykonawcê w ofercie przetargowej lub oznakowanie i zabezpieczenie tych miejsc po wcze¶niejszym uzgodnieniu z Zamawiaj±cym w przypadku:
a) niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych ( opady deszczu, ¶niegu, temperatura poni¿ej - 5 °C,) uniemo¿liwiaj±-cych wykonanie prac,
b) wskazanych w protokole typowania robót / harmonogramie robót jako miejsca niebezpieczne lub ich stan technicz-ny stanowi zagro¿enie/,
c) gdzie uszkodzenie powsta³o w sposób nag³y, w wyniku zdarzenia losowego np. wypadek drogowy, katastrofa bu-dowlana itp.
d) wskazanych przez Zamawiaj±cego, których stan techniczny stanowi zagro¿enie i jednocze¶nie jest przedmiotem protoko³u typowania,
1.2. wykonawca robót jest zobowi±zany do czasu podpisania umowy przed³o¿yæ zatwierdzony przez w³a¶ciwy organ projekt organizacji ruchu dla robót drogowych, remontów cz±stkowych nawierzchni ulicy lub chodnika dla typowych schematów ruchu.
1.3. Zakres prac wyszczególniony w pkt 1.1.3 obejmuje:
1.3.1 oznakowanie miejsc okre¶lonych w poz. 1.1.3 ppkt a-d zgodnie z projektem tymczasowej organizacji ruchu okre-¶lonym w poz. 1.2,
1.3.2 kontrolê i utrzymanie we w³a¶ciwym stanie technicznym oznakowania miejsc, o którym mowa w pkt. 1.1.3 ppkt
a-d do czas zakoñczenia tych prac,
1.3.3 przeprowadzenie w³a¶ciwej naprawy elementów infrastruktury drogowej o których mowa w pkt. 1.1.3 pkt a w
ci±gu 2 dni od daty ust±pieni niekorzystnych warunków atmosferycznych.
1.3.4 podstaw± realizacji zadañ , o których mowa w pkt. 1.1.3, ppkt c jest informacja pozyskana przez Wykonawcê od Za-mawiaj±cego lub przekazana przez Stra¿ Miejsk±, Policjê za pomoc± fax-u , telefonicznego zg³oszenia lub e-mail.
1.3.5 bie¿±ce remonty cz±stkowe nawierzchni jezdni , chodników, zatok postojowych o strukturze z mas
mineralno-asfaltowych oraz gruntowych ulepszonych mechanicznie ( z mia³u, kliñca i t³ucznia kamiennego oraz de-struktu bitumicznego).

1.4. Przedmiot zamówienia szczegó³owo zosta³ opisany w: Szczegó³owych Specyfikacjach Technicznych stanowi±cych za³±cznik do niniejszej specyfikacji znajduj± siê na stronie internetowej Zamawiaj±cego https://umswidnica.eb2b.com.pl/. w katalogu zamówienia publiczne.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 886768,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 886768,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 886768,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ¦widnickie Przedsiêbiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 891049507

7.3.3) Ulica: Czêstochowska 12

7.3.4) Miejscowo¶æ: ¦widnica

7.3.5) Kod pocztowy: 58-100

7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-17

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 886768,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.