Ogłoszenie z dnia 2023-07-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00376069/01 - Wynik z dnia 2023-08-31
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Obsługa laboratoryjna na zadaniu „Budowa drogi leśnej w leśnictwie Kozia
Góra, Nadleśnictwo Dobrzany”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SKŁADNIC LASÓW PAŃSTWOWYCH W STARGARDZIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810539491
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 119
1.5.2.) Miejscowość: Stargard
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-110
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Zsstargard@szczecin.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zslpstargard.szczecin.lasy.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Obsługa laboratoryjna na zadaniu „Budowa drogi leśnej w leśnictwie Kozia
Góra, Nadleśnictwo Dobrzany”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-32487b06-29ee-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00321057
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/zsstargard3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/zsstargard
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne dotyczące korzystania z Platformy:
18 | S t r o n a
a) przesyłane dokumenty powinny być załączone w formie plików w formacie
odpowiednio . png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods,
.odp, .odf, .pdf, .zip, .rar, .7zip, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml,
.msg,
b) wymagania techniczne umożliwiające pracę na platformie Portalu e-Usług
SMARTPZP tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej
niż 1 Mb/s;
b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB
RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux
Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 - lub ich nowsze wersje,
c) przeglądarki internetowe:
Mozzilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i
późniejsze lub Opera ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver. 18 i
późniejsze, Internet Explorer 11.
Lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla
Firefox, Opera. Zalecane jest używanie najnowszych przeglądarek
internetowych;
d) dodatkowe oprogramowanie:
Zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8. (jre);
W przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy
doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web;
Oprogramowanie SzafirHost w systemie operacyjnym.
Pozostałe wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania
dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz
informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie
korzystania z Platformy, dostępnym pod adresem internetowym:
https://portal.smartpzp.pl/zsstargard/elearning
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZ.270.2.19.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest obsługa laboratoryjna na zadaniu „Budowa drogi
leśnej w leśnictwie Kozia Góra, Nadleśnictwo Dobrzany”.
4.2.6.) Główny kod CPV: 73111000-3 - Laboratoryjne usługi badawcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
W stosunku do przedmiotu zamówienia Zamawiający jest uprawniony zlecićWykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy ( czynnosci analogiczne), jak opisane w
SWZ i Formularzu oferty, stanowiacym załącznik nr 1 do SWZ oraz wycenione
przez Wykonawcę w formularzu Oferty sporządzonym wg załącznika nr 1 do SWZ
(dalej: „Opcja”).
3.17. Przedmiotem Opcji będzie wykonanie zadań analogiczne, jak opisane w SWZ (i
wycenione przez Wykonawcę w Ofercie). W ramach Opcji, wedle wyboru
Zamawiającego, mogą zostać uruchomione dodatkowe wykonania badań
wskazanych w Formularzu oferty (i wycenionych przez Wykonawcę w Ofercie).
Skorzystanie z Opcji może nastąpić przez cały okres realizacji Umowy.
Zamawiający nie jest zobowiązany do uruchomienia usług objętych przedmiotem
Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich uruchomienie. Uslugi będące
przedmiotem Opcji mogą zostać uruchomione w ilości stanowiącej równowartość
do 20 % wartości Przedmiotu Umowy określonej zgodnie z § 5 ust 1 wzoru umowy
stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ. Podstawą określenia wartości usług
uruchomionych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny
jednostkowe poszczególnych badań zawarte w Formularzu Oferty. , stanowiacym
załącznik nr 1 do SWZ.
3.18. Zlecanie wykonania badań będących przedmiotem Opcji, ich odbiór, ustalenie
wartości tych dostaw, uiszczanie zapłaty oraz odpowiedzialność za ich
niewykonanie lub nienależyte wykonanie, w tym odpowiedzialność w postaci kar
umownych, jak również realizacja uprawnień Zamawiającego wynikających z
Umowy, w tym realizacja prawa do odstąpienia od Umowy następować będzie na
analogicznych zasadach, jak w przypadku dostaw będących Przedmiotem Umowy.
Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji w przypadku:
a) wystąpienia konieczności zwiększenia ilości badań stanowiących przedmiot
zamówienia w następstwie przyczyn przyrodniczych, warunków glebowoterenowych,
atmosferycznych bądź związanych z pradowłowym wykonaniem
zadań, z których wykonaniem są powiązane,
b) zwiększenia zapotrzebowania, gdy stan naprawianych dróg leśnych będzie
wymagał dodatkowych ilości badań, albo w celu prawidłowego wykonania
budowy drogi leśnej ,
c) wykorzystania wartości Umowy, określonej w § 5 ust. 1 wzoru umowy
stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ, przed upływem terminu obowiązywania
Umowy, o którym mowa pkt 4.1. SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji jednorazowej uslugi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
zdolności technicznej lub zawodowej.Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia
w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie) zrealizował lub realizuje (przy czym
w tym przypadku będzie liczona wartość zrealizowanej części przedmiotu
umowy) co najmniej 1 usługę polegającą na obsłudze laboratoryjnej robót
budowlanych zrealizowanych na obiektach drogowych o łącznej wartości
tych usług nie mniejszej niż 10.000,00 zł brutto.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:300,00 zł (trzysta złotych),
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać
nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o
których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.
11.2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku
następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5
pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji
Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2023 r. poz. 462).
11.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy
Zamawiającego w banku BNP PARIBAS S.A. O/Stargard nr rachunku: 50 2030
0045 1110 0000 0232 4780 z dopiskiem: „Obsługa laboratoryjna na zadaniu
„Budowa drogi leśnej w leśnictwie Kozia Góra, Nadleśnictwo Dobrzany”.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
jak w dokumentach zamówienia7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-02 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/zsstargard
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-02 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI STARGARD
- Dostawa artykułów spożywczych do Kuchni Głównej SPWZOZ w Stargardzie w podziale na 9 pakietów
- Odbiór i zagospodarowanie ścieków bytowych i technologicznych ze zbiorników bezodpływowych na terenie Instalacji Komunalnej w Łęczycy, gm. Stara Dąbrowa.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej rozbudowy i przebudowy ul. Dworcowej w Stargardzie
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Przedszkola Miejskiego nr 2 "Mali Artyści" w Stargardzie w roku 2025
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Stargard
- Usługa utrzymania czystości w pomieszczeniach budynku MPK Sp. z o.o. w Stargardzie przy ul. Składowej 1 oraz w terminalu obsługi pasażerów w ZCP w Stargardzie przy ul. Towarowej 2.
więcej: przetargi STARGARD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa wykonywania badań mikrobiologicznych leczniczych produktów radiofarmaceutycznych
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Rozbudowa DW 989 polegająca na budowie mostu na rz. Stobnica wraz z rozbudową dojazdów oraz rozbiórką, budową i przebudową w m. Lutcza
- Badanie próbek gazu skroplonego (LPG) w ramach systemu monitorowania i kontrolowania jakości paliw
- prowadzenie państwowych badań jakości produktów leczniczych.
więcej: Laboratoryjne usługi badawcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.