Ogłoszenie z dnia 2024-05-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00381959/01 - Wynik z dnia 2024-06-25
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonywanie usługi przewozu zwłok i szczątków ludzkich na zlecenie prokuratur okręgu zamojskiego w roku 2024 i 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: PROKURATURA OKRĘGOWA W ZAMOŚCIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950221033
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Orla 2
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 846396091
1.5.8.) Numer faksu: 846393325
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro.podawcze.pozam@prokuratura.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/po-zamosc
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie usługi przewozu zwłok i szczątków ludzkich na zlecenie prokuratur okręgu zamojskiego w roku 2024 i 2025
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-834a4ad8-0eb8-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00321120
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00212400/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługi przewozu zwłok i szczątków ludzkich na zlecenie prokuratur okręgu zamojskiego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-834a4ad8-0eb8-11ef-9381-e6cc5d6d04e53.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Wyłącznie za pośrednictwem platformy https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wszelkie złożone dokumenty wchodzące w skład oferty powinny być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym zgodnie z wymogami zawartymi w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem w rozumieniu art. 4 pkt 7 RODO, danych osobowych jest Prokuratura Okręgowa w Zamościu z siedzibą przy ul. Orlej 2, 22-400 Zamość, tel. 84 639 60 91, email: biuro.podawcze.pozam@prokuratura.gov.pl .
2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować w sprawach związanych z ich przetwarzaniem, w następujący sposób: elektronicznie pod adresem email: iod.pozam@prokuratura.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.
3. Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowią przepisy art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w zw. z odpowiednimi przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą Pzp.
5. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymywania na podstawie przepisów prawa lub umowy, w szczególności osobom lub podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.
6. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń. Ponadto dane osobowe będą przechowywane przez okres archiwizacji dokumentów wynikający z przepisów prawa 1).
7. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym, określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania danych wynikają z ustawy Pzp.
8. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
9. Osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo:
9.1. dostępu do treści swoich danych osobowych, na zasadach określonych w art. 15 ust. 1-3 RODO w zw. art. 75 ustawy Pzp 2), 5);
9.2. żądania sprostowania danych osobowych, na zasadach określonych w art. 16 RODO w zw. z art. 19 ust. 2 oraz art. 76 ustawy Pzp 3), 5);
9.3. ograniczenia przetwarzania danych osobowych, na zasadach określonych w art. 18 RODO w zw. z art. 19 ust. 3 oraz 74 ust. 3 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO 4);
9.4. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy RODO.
10. Osobie, której dane są przetwarzane nie przysługuje prawo do:
10.1. usunięcia danych osobowych, w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO;
10.2. przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
10.3. wniesienia sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 RODO, gdyż podstawa przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.
11. W celu skorzystania z praw, o których mowa w pkt 9 ppkt 1-3 należy skontaktować się z administratorem lub inspektorem ochrony danych, korzystając ze wskazanych wyżej danych kontaktowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 3025-7.261.2.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przewozu i przechowywania zwłok i szczątków ludzkich na obszarze oraz poza obszarem działania Prokuratury Rejonowej w Biłgoraju: obszar właściwości: miasto Biłgoraj, gminy Aleksandrów, Biłgoraj, Biszcza, Frampol, Goraj, Józefów, Księżpol, Łukowa, Obsza, Potok Górny, Tarnogród, Tereszpol, Turobin.
4.2.6.) Główny kod CPV: 98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-07-01 do 2025-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami, którym przypisano poniższe znaczenie:
1) Kryterium I - Cena oferty
- znaczenie kryterium (waga) 60%
- sposób oceny ofert – ocena punktowa, oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalna ilość 60 pkt
- kryterium cena rozpatrywane będzie na podstawie następującego wzoru:
Xc = (Cmin : Cbad) x 60 pkt gdzie: Xc – oznacza wartość punktową oferty
Cmin - oznacza najniższą cenę wśród złożonych ofert
Cbad - oznacza cenę oferty badanej
2. Kryterium II – termin płatności faktur
- znaczenie kryterium (waga) 20%
- sposób oceny ofert:
1) Termin płatności do 14 dni – 0 punktów
2) Termin płatności od 15 do 21 dni - 10 punktów
3) Termin płatności od 22 dni i powyżej - 20 punktów
Zamawiający informuje, że w przypadku wpisania wartości większej niż 30 dni w umowie zostanie wpisana wartość równa 30 dni. Termin należy liczyć od momentu dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do jednostki prokuratury.
Maksymalna ilość punktów przyznana w tym kryterium wynosi 20.
3. Kryterium III – czas dojazdu na miejsce zdarzenia od momentu wezwania
- znaczenie kryterium (waga) 20%
- sposób oceny ofert:
1) czas dojazdu powyżej 65 min – 0 punktów
2) czas dojazdu od 45 do 64 minut – 10 punktów
3) czas dojazdu od 31 do 44 minut – 15 punktów
3) czas dojazdu do 30 minut – 20 punktów.
Zamawiający informuje, że deklarowany przez Wykonawcę w tym kryterium czas dojazdu uwzględnia dojazd na wezwanie w obrębie miasta/miejscowości będącego siedzibą danej jednostki prokuratury. Czas liczony jest od momentu pierwszego telefonicznego zawiadomienia Wykonawcy o konieczności dojazdu do wskazanego miejsca zdarzenia. Zamawiający dopuszcza czas dojazdu na miejsce wezwania poza granicami administracyjnymi miasta/miejscowości siedziby danej prokuratury powyżej 65 minut, jednak czas taki powinien każdorazowo wynikać z trudnych warunków drogowych bądź innych nieprzewidywalnych sytuacji drogowych lub pogodowych.
Zadeklarowany w tym kryterium czas dojazdu będzie przez Zamawiającego weryfikowany pod kątem realności jego osiągnięcia. Wykonawcy mogą być wzywani do składania dodatkowych wyjaśnień zadeklarowanego czasu dojazdu.
Maksymalna ilość punktów przyznana w tym kryterium wynosi 20.
4. Punktacja końcowa zostanie ustalona jako suma punktów otrzymanych za wszystkie kryteria, obliczona wg wzoru:
XC = I + II + III gdzie: XC – liczba punktów całkowitych przyznanych danej ofercie
I – liczba punktów przyznanych za I kryterium oceny
II – liczba punktów przyznanych za II kryterium oceny
III – liczba punktów przyznanych za III kryterium oceny.
5. Wykonawcy szczegółowe dane w zakresie Kryterium II – termin płatności faktur oraz Kryterium III – czas dojazdu na miejsce zdarzenia – podają poprzez uzupełnienie punktów 4 i 5 Formularza ofertowego (Załącznik nr 1 do SWZ).
6. Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która otrzyma największą sumaryczną ilość punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dojazdu na miejsce zdarzenia od momentu wezwania
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przewozu i przechowywania zwłok i szczątków ludzkich na obszarze oraz poza obszarem działania Prokuratury Rejonowej w Hrubieszowie: obszar właściwości: miasto Hrubieszów, gminy Dołhobyczów, Grabowiec, Horodło, Hrubieszów, Miączyn, Mircze, Trzeszczany, Uchanie, Werbkowice.
4.2.6.) Główny kod CPV: 98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-07-01 do 2025-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami, którym przypisano poniższe znaczenie:
1) Kryterium I - Cena oferty
- znaczenie kryterium (waga) 60%
- sposób oceny ofert – ocena punktowa, oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalna ilość 60 pkt
- kryterium cena rozpatrywane będzie na podstawie następującego wzoru:
Xc = (Cmin : Cbad) x 60 pkt gdzie: Xc – oznacza wartość punktową oferty
Cmin - oznacza najniższą cenę wśród złożonych ofert
Cbad - oznacza cenę oferty badanej
2. Kryterium II – termin płatności faktur
- znaczenie kryterium (waga) 20%
- sposób oceny ofert:
1) Termin płatności do 14 dni – 0 punktów
2) Termin płatności od 15 do 21 dni - 10 punktów
3) Termin płatności od 22 dni i powyżej - 20 punktów
Zamawiający informuje, że w przypadku wpisania wartości większej niż 30 dni w umowie zostanie wpisana wartość równa 30 dni. Termin należy liczyć od momentu dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do jednostki prokuratury.
Maksymalna ilość punktów przyznana w tym kryterium wynosi 20.
3. Kryterium III – czas dojazdu na miejsce zdarzenia od momentu wezwania
- znaczenie kryterium (waga) 20%
- sposób oceny ofert:
1) czas dojazdu powyżej 65 min – 0 punktów
2) czas dojazdu od 45 do 64 minut – 10 punktów
3) czas dojazdu od 31 do 44 minut – 15 punktów
3) czas dojazdu do 30 minut – 20 punktów.
Zamawiający informuje, że deklarowany przez Wykonawcę w tym kryterium czas dojazdu uwzględnia dojazd na wezwanie w obrębie miasta/miejscowości będącego siedzibą danej jednostki prokuratury. Czas liczony jest od momentu pierwszego telefonicznego zawiadomienia Wykonawcy o konieczności dojazdu do wskazanego miejsca zdarzenia. Zamawiający dopuszcza czas dojazdu na miejsce wezwania poza granicami administracyjnymi miasta/miejscowości siedziby danej prokuratury powyżej 65 minut, jednak czas taki powinien każdorazowo wynikać z trudnych warunków drogowych bądź innych nieprzewidywalnych sytuacji drogowych lub pogodowych.
Zadeklarowany w tym kryterium czas dojazdu będzie przez Zamawiającego weryfikowany pod kątem realności jego osiągnięcia. Wykonawcy mogą być wzywani do składania dodatkowych wyjaśnień zadeklarowanego czasu dojazdu.
Maksymalna ilość punktów przyznana w tym kryterium wynosi 20.
4. Punktacja końcowa zostanie ustalona jako suma punktów otrzymanych za wszystkie kryteria, obliczona wg wzoru:
XC = I + II + III gdzie: XC – liczba punktów całkowitych przyznanych danej ofercie
I – liczba punktów przyznanych za I kryterium oceny
II – liczba punktów przyznanych za II kryterium oceny
III – liczba punktów przyznanych za III kryterium oceny.
5. Wykonawcy szczegółowe dane w zakresie Kryterium II – termin płatności faktur oraz Kryterium III – czas dojazdu na miejsce zdarzenia – podają poprzez uzupełnienie punktów 4 i 5 Formularza ofertowego (Załącznik nr 1 do SWZ).
6. Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która otrzyma największą sumaryczną ilość punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dojazdu na miejsce zdarzenia od momentu wezwania
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przewozu i przechowywania zwłok i szczątków ludzkich na obszarze oraz poza obszarem działania Prokuratury Rejonowej i Okręgowej w Zamościu: obszar właściwości: miasto Zamość, gminy Adamów, Gorzków, Izbica, Krasnobród, Łabunie, Nielisz, Radecznica, Rudnik, Sitno, Skierbieszów, Stary Zamość, Sułów, Szczebrzeszyn, Zamość, Zwierzyniec, Żółkiewka.
4.2.6.) Główny kod CPV: 98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-08-01 do 2025-07-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami, którym przypisano poniższe znaczenie:
1) Kryterium I - Cena oferty
- znaczenie kryterium (waga) 60%
- sposób oceny ofert – ocena punktowa, oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalna ilość 60 pkt
- kryterium cena rozpatrywane będzie na podstawie następującego wzoru:
Xc = (Cmin : Cbad) x 60 pkt gdzie: Xc – oznacza wartość punktową oferty
Cmin - oznacza najniższą cenę wśród złożonych ofert
Cbad - oznacza cenę oferty badanej
2. Kryterium II – termin płatności faktur
- znaczenie kryterium (waga) 20%
- sposób oceny ofert:
1) Termin płatności do 14 dni – 0 punktów
2) Termin płatności od 15 do 21 dni - 10 punktów
3) Termin płatności od 22 dni i powyżej - 20 punktów
Zamawiający informuje, że w przypadku wpisania wartości większej niż 30 dni w umowie zostanie wpisana wartość równa 30 dni. Termin należy liczyć od momentu dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do jednostki prokuratury.
Maksymalna ilość punktów przyznana w tym kryterium wynosi 20.
3. Kryterium III – czas dojazdu na miejsce zdarzenia od momentu wezwania
- znaczenie kryterium (waga) 20%
- sposób oceny ofert:
1) czas dojazdu powyżej 65 min – 0 punktów
2) czas dojazdu od 45 do 64 minut – 10 punktów
3) czas dojazdu od 31 do 44 minut – 15 punktów
3) czas dojazdu do 30 minut – 20 punktów.
Zamawiający informuje, że deklarowany przez Wykonawcę w tym kryterium czas dojazdu uwzględnia dojazd na wezwanie w obrębie miasta/miejscowości będącego siedzibą danej jednostki prokuratury. Czas liczony jest od momentu pierwszego telefonicznego zawiadomienia Wykonawcy o konieczności dojazdu do wskazanego miejsca zdarzenia. Zamawiający dopuszcza czas dojazdu na miejsce wezwania poza granicami administracyjnymi miasta/miejscowości siedziby danej prokuratury powyżej 65 minut, jednak czas taki powinien każdorazowo wynikać z trudnych warunków drogowych bądź innych nieprzewidywalnych sytuacji drogowych lub pogodowych.
Zadeklarowany w tym kryterium czas dojazdu będzie przez Zamawiającego weryfikowany pod kątem realności jego osiągnięcia. Wykonawcy mogą być wzywani do składania dodatkowych wyjaśnień zadeklarowanego czasu dojazdu.
Maksymalna ilość punktów przyznana w tym kryterium wynosi 20.
4. Punktacja końcowa zostanie ustalona jako suma punktów otrzymanych za wszystkie kryteria, obliczona wg wzoru:
XC = I + II + III gdzie: XC – liczba punktów całkowitych przyznanych danej ofercie
I – liczba punktów przyznanych za I kryterium oceny
II – liczba punktów przyznanych za II kryterium oceny
III – liczba punktów przyznanych za III kryterium oceny.
5. Wykonawcy szczegółowe dane w zakresie Kryterium II – termin płatności faktur oraz Kryterium III – czas dojazdu na miejsce zdarzenia – podają poprzez uzupełnienie punktów 4 i 5 Formularza ofertowego (Załącznik nr 1 do SWZ).
6. Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która otrzyma największą sumaryczną ilość punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dojazdu na miejsce zdarzenia od momentu wezwania
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przewozu i przechowywania zwłok i szczątków ludzkich na obszarze oraz poza obszarem działania PR Janów Lubelski: obszar właściwości: gminy Batorz, Chrzanów, Dzwola, Godziszów, Janów Lubelski, Modliborzyce, Potok Wielki.
4.2.6.) Główny kod CPV: 98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-07-01 do 2025-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami, którym przypisano poniższe znaczenie:
1) Kryterium I - Cena oferty
- znaczenie kryterium (waga) 60%
- sposób oceny ofert – ocena punktowa, oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalna ilość 60 pkt
- kryterium cena rozpatrywane będzie na podstawie następującego wzoru:
Xc = (Cmin : Cbad) x 60 pkt gdzie: Xc – oznacza wartość punktową oferty
Cmin - oznacza najniższą cenę wśród złożonych ofert
Cbad - oznacza cenę oferty badanej
2. Kryterium II – termin płatności faktur
- znaczenie kryterium (waga) 20%
- sposób oceny ofert:
1) Termin płatności do 14 dni – 0 punktów
2) Termin płatności od 15 do 21 dni - 10 punktów
3) Termin płatności od 22 dni i powyżej - 20 punktów
Zamawiający informuje, że w przypadku wpisania wartości większej niż 30 dni w umowie zostanie wpisana wartość równa 30 dni. Termin należy liczyć od momentu dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do jednostki prokuratury.
Maksymalna ilość punktów przyznana w tym kryterium wynosi 20.
3. Kryterium III – czas dojazdu na miejsce zdarzenia od momentu wezwania
- znaczenie kryterium (waga) 20%
- sposób oceny ofert:
1) czas dojazdu powyżej 65 min – 0 punktów
2) czas dojazdu od 45 do 64 minut – 10 punktów
3) czas dojazdu od 31 do 44 minut – 15 punktów
3) czas dojazdu do 30 minut – 20 punktów.
Zamawiający informuje, że deklarowany przez Wykonawcę w tym kryterium czas dojazdu uwzględnia dojazd na wezwanie w obrębie miasta/miejscowości będącego siedzibą danej jednostki prokuratury. Czas liczony jest od momentu pierwszego telefonicznego zawiadomienia Wykonawcy o konieczności dojazdu do wskazanego miejsca zdarzenia. Zamawiający dopuszcza czas dojazdu na miejsce wezwania poza granicami administracyjnymi miasta/miejscowości siedziby danej prokuratury powyżej 65 minut, jednak czas taki powinien każdorazowo wynikać z trudnych warunków drogowych bądź innych nieprzewidywalnych sytuacji drogowych lub pogodowych.
Zadeklarowany w tym kryterium czas dojazdu będzie przez Zamawiającego weryfikowany pod kątem realności jego osiągnięcia. Wykonawcy mogą być wzywani do składania dodatkowych wyjaśnień zadeklarowanego czasu dojazdu.
Maksymalna ilość punktów przyznana w tym kryterium wynosi 20.
4. Punktacja końcowa zostanie ustalona jako suma punktów otrzymanych za wszystkie kryteria, obliczona wg wzoru:
XC = I + II + III gdzie: XC – liczba punktów całkowitych przyznanych danej ofercie
I – liczba punktów przyznanych za I kryterium oceny
II – liczba punktów przyznanych za II kryterium oceny
III – liczba punktów przyznanych za III kryterium oceny.
5. Wykonawcy szczegółowe dane w zakresie Kryterium II – termin płatności faktur oraz Kryterium III – czas dojazdu na miejsce zdarzenia – podają poprzez uzupełnienie punktów 4 i 5 Formularza ofertowego (Załącznik nr 1 do SWZ).
6. Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która otrzyma największą sumaryczną ilość punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dojazdu na miejsce zdarzenia od momentu wezwania
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przewozu i przechowywania zwłok i szczątków ludzkich na obszarze oraz poza obszarem działania PR Krasnystaw: obszar właściwości: miasto Krasnystaw i Rejowiec Fabryczny, gminy Fajsławice, Krasnystaw, Kraśniczyn, Leśniowice, Łopiennik Górny, Rejowiec, Rejowiec Fabryczny, Siennica Różana, Wojsławice.
4.2.6.) Główny kod CPV: 98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-08-01 do 2025-07-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami, którym przypisano poniższe znaczenie:
1) Kryterium I - Cena oferty
- znaczenie kryterium (waga) 60%
- sposób oceny ofert – ocena punktowa, oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalna ilość 60 pkt
- kryterium cena rozpatrywane będzie na podstawie następującego wzoru:
Xc = (Cmin : Cbad) x 60 pkt gdzie: Xc – oznacza wartość punktową oferty
Cmin - oznacza najniższą cenę wśród złożonych ofert
Cbad - oznacza cenę oferty badanej
2. Kryterium II – termin płatności faktur
- znaczenie kryterium (waga) 20%
- sposób oceny ofert:
1) Termin płatności do 14 dni – 0 punktów
2) Termin płatności od 15 do 21 dni - 10 punktów
3) Termin płatności od 22 dni i powyżej - 20 punktów
Zamawiający informuje, że w przypadku wpisania wartości większej niż 30 dni w umowie zostanie wpisana wartość równa 30 dni. Termin należy liczyć od momentu dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do jednostki prokuratury.
Maksymalna ilość punktów przyznana w tym kryterium wynosi 20.
3. Kryterium III – czas dojazdu na miejsce zdarzenia od momentu wezwania
- znaczenie kryterium (waga) 20%
- sposób oceny ofert:
1) czas dojazdu powyżej 65 min – 0 punktów
2) czas dojazdu od 45 do 64 minut – 10 punktów
3) czas dojazdu od 31 do 44 minut – 15 punktów
3) czas dojazdu do 30 minut – 20 punktów.
Zamawiający informuje, że deklarowany przez Wykonawcę w tym kryterium czas dojazdu uwzględnia dojazd na wezwanie w obrębie miasta/miejscowości będącego siedzibą danej jednostki prokuratury. Czas liczony jest od momentu pierwszego telefonicznego zawiadomienia Wykonawcy o konieczności dojazdu do wskazanego miejsca zdarzenia. Zamawiający dopuszcza czas dojazdu na miejsce wezwania poza granicami administracyjnymi miasta/miejscowości siedziby danej prokuratury powyżej 65 minut, jednak czas taki powinien każdorazowo wynikać z trudnych warunków drogowych bądź innych nieprzewidywalnych sytuacji drogowych lub pogodowych.
Zadeklarowany w tym kryterium czas dojazdu będzie przez Zamawiającego weryfikowany pod kątem realności jego osiągnięcia. Wykonawcy mogą być wzywani do składania dodatkowych wyjaśnień zadeklarowanego czasu dojazdu.
Maksymalna ilość punktów przyznana w tym kryterium wynosi 20.
4. Punktacja końcowa zostanie ustalona jako suma punktów otrzymanych za wszystkie kryteria, obliczona wg wzoru:
XC = I + II + III gdzie: XC – liczba punktów całkowitych przyznanych danej ofercie
I – liczba punktów przyznanych za I kryterium oceny
II – liczba punktów przyznanych za II kryterium oceny
III – liczba punktów przyznanych za III kryterium oceny.
5. Wykonawcy szczegółowe dane w zakresie Kryterium II – termin płatności faktur oraz Kryterium III – czas dojazdu na miejsce zdarzenia – podają poprzez uzupełnienie punktów 4 i 5 Formularza ofertowego (Załącznik nr 1 do SWZ).
6. Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która otrzyma największą sumaryczną ilość punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dojazdu na miejsce zdarzenia od momentu wezwania
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przewozu i przechowywania zwłok i szczątków ludzkich na obszarze oraz poza obszarem działania PR Tomaszów Lubelski: obszar właściwości: miasto Tomaszów Lubelski, gminy Bełżec, Jarczów, Komarów-Osada, Krynice, Lubycza Królewska, Łaszczów, Rachanie, Susiec, Tarnawatka, Telatyn, Tomaszów Lubelski, Tyszowce, Ulhówek.
4.2.6.) Główny kod CPV: 98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-07-01 do 2025-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami, którym przypisano poniższe znaczenie:
1) Kryterium I - Cena oferty
- znaczenie kryterium (waga) 60%
- sposób oceny ofert – ocena punktowa, oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalna ilość 60 pkt
- kryterium cena rozpatrywane będzie na podstawie następującego wzoru:
Xc = (Cmin : Cbad) x 60 pkt gdzie: Xc – oznacza wartość punktową oferty
Cmin - oznacza najniższą cenę wśród złożonych ofert
Cbad - oznacza cenę oferty badanej
2. Kryterium II – termin płatności faktur
- znaczenie kryterium (waga) 20%
- sposób oceny ofert:
1) Termin płatności do 14 dni – 0 punktów
2) Termin płatności od 15 do 21 dni - 10 punktów
3) Termin płatności od 22 dni i powyżej - 20 punktów
Zamawiający informuje, że w przypadku wpisania wartości większej niż 30 dni w umowie zostanie wpisana wartość równa 30 dni. Termin należy liczyć od momentu dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do jednostki prokuratury.
Maksymalna ilość punktów przyznana w tym kryterium wynosi 20.
3. Kryterium III – czas dojazdu na miejsce zdarzenia od momentu wezwania
- znaczenie kryterium (waga) 20%
- sposób oceny ofert:
1) czas dojazdu powyżej 65 min – 0 punktów
2) czas dojazdu od 45 do 64 minut – 10 punktów
3) czas dojazdu od 31 do 44 minut – 15 punktów
3) czas dojazdu do 30 minut – 20 punktów.
Zamawiający informuje, że deklarowany przez Wykonawcę w tym kryterium czas dojazdu uwzględnia dojazd na wezwanie w obrębie miasta/miejscowości będącego siedzibą danej jednostki prokuratury. Czas liczony jest od momentu pierwszego telefonicznego zawiadomienia Wykonawcy o konieczności dojazdu do wskazanego miejsca zdarzenia. Zamawiający dopuszcza czas dojazdu na miejsce wezwania poza granicami administracyjnymi miasta/miejscowości siedziby danej prokuratury powyżej 65 minut, jednak czas taki powinien każdorazowo wynikać z trudnych warunków drogowych bądź innych nieprzewidywalnych sytuacji drogowych lub pogodowych.
Zadeklarowany w tym kryterium czas dojazdu będzie przez Zamawiającego weryfikowany pod kątem realności jego osiągnięcia. Wykonawcy mogą być wzywani do składania dodatkowych wyjaśnień zadeklarowanego czasu dojazdu.
Maksymalna ilość punktów przyznana w tym kryterium wynosi 20.
4. Punktacja końcowa zostanie ustalona jako suma punktów otrzymanych za wszystkie kryteria, obliczona wg wzoru:
XC = I + II + III gdzie: XC – liczba punktów całkowitych przyznanych danej ofercie
I – liczba punktów przyznanych za I kryterium oceny
II – liczba punktów przyznanych za II kryterium oceny
III – liczba punktów przyznanych za III kryterium oceny.
5. Wykonawcy szczegółowe dane w zakresie Kryterium II – termin płatności faktur oraz Kryterium III – czas dojazdu na miejsce zdarzenia – podają poprzez uzupełnienie punktów 4 i 5 Formularza ofertowego (Załącznik nr 1 do SWZ).
6. Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która otrzyma największą sumaryczną ilość punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dojazdu na miejsce zdarzenia od momentu wezwania
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia w postaci:1) niepodleganiu wykluczeniu na zasadach określonych w § 12 SWZ.
2) posiadania uprawnień i licencji do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie przewozu zwłok i szczątków ludzkich, uzyskanych na podstawie Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 27 grudnia 2007r. w sprawie wydawania pozwoleń i zaświadczeń na przewóz zwłok i szczątków ludzkich (Dz. U. z 2007 nr 249. poz. 1866 z późn. zm.)
3) Posiadania odpowiedniego potencjału technicznego w postaci co najmniej jednego samochodu przystosowanego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 27 grudnia 2007r. w sprawie wydawania pozwoleń i zaświadczeń na przewóz zwłok i szczątków ludzkich (Dz. U. z 2007 nr 249. poz. 1866 z późn. zm.) do przewozu zwłok i szczątków ludzkich.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.
Wykaz samochodów, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
Kopia polisy OC, zgodnie z par. 16 SWZ
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Dokumenty wykazane w par. 16 SWZ.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwa lub więcej podmiotów, Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika w jakim zakresie usługi będące przedmiotem zamówienia zostaną wykonane przez poszczególnych Wykonawców.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia stosownie do art. 58 ust 2 ustawy PZP, ustanawiają swojego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ) ma obowiązek złożyć każdy z Wykonawców.
4. Warunek dotyczący prowadzenia określonej działalności gospodarczej uznaje się za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada wymagane uprawnienia.
5. W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonują te usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6. Zamawiający dopuszcza możliwość udziału podwykonawców w realizacji zamówienia.
7. Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile na etapie składania ofert będą mu znane) nazwy firm podwykonawców.
8. Jeżeli na etapie składania ofert dane podwykonawców nie są znane Wykonawcy, zobowiązany jest on je przedstawić Zamawiającemu na piśmie w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający na podstawie art. 439 ust. 2 ustawy PZP przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy w przypadku, kiedy niżej wymienione zmiany będą miały wpływ na wykonanie zamówienia:1) zmiana stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
2) zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2023r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2024r. (Dz.U. z 2023r. poz. 1893 z późn. zm.),
3) zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne,
4) zmiana zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dn. 4 października 2018r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz.U. z 2024 poz. 427 z późn. zm.),
5) zmian cen materiałów związanych z realizacją zamówienia, określana na podstawie wskaźnika ogłaszanego w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego. Przez zmianę ceny materiałów lub kosztów rozumie się wzrost odpowiednio cen i kosztów, jak i ich obniżenie, względem ceny lub kosztu zadeklarowanego przez Wykonawcę w ofercie cenowej. Zmiana w tym zakresie nie może wynieść więcej niż 7% wartości netto zamówienia, i może być dokonana po upływie 6 miesięcy trwania umowy. Łącznie w trakcie trwania umowy waloryzacja może być dokonana maksymalnie jednokrotnie.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-22 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem platformy https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-22 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Renowacja schodów budynku Ratusza w Zamościu
- Opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadania budowy, przebudowy, remontu dróg pieszych i rowerowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie miasta Zamość
- Usługa konserwacji, przeglądów oraz napraw awaryjnych w zakresie urządzeń i instalacji kotłowni gazowych, olejowych, kotłów warzelnych oraz parowych w zakresie 5 (pięciu) części.
- "Kompleksowe świadczenie usług ratownictwa wodnego w obiektach OSiR Zamość w 2025 r."
- Dostawa tablic rejestracyjnych do Urzędu Miasta Zamość w 2025 roku
- Dostawa paliwa dla GZOK - 2025 r.
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa udostępniania sali sekcyjnej wraz z wyposażeniem i obsługą technika sekcyjnego oraz miejsc do przechowywania zwłok na zlecenie Prokuratury Okręgowej w Toruniu i prokuratur rejonowych
- Wykonywanie usług pochówków osób na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Legnicy w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- USŁUGA ODBIORU, PRZEWOZU I PRZECHOWYWANIA ZWŁOK.
- Świadczenie usług przewozu i przechowywania zwłok i szczątków ludzkich na obszarze działania prokuratur okręgu płockiego i poza ich obszarem
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRZEWOZU I PRZECHOWYWANIA ZWŁOK DLA POTRZEB PROKURATURY REJONOWEJ W SARACHOWICACH
- "Świadczenie usług pogrzebowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie"
więcej: Usługi pogrzebowe i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.