eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławKompleksowa usługa sprzątania terenu Stadionu Olimpijskiego przy al. I. J. Paderewskiego 35 we Wrocławiu w roku 2024



Ogłoszenie z dnia 2024-05-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa usługa sprzątania terenu Stadionu Olimpijskiego przy al. I. J. Paderewskiego 35 we Wrocławiu w roku 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Młodzieżowe Centrum Sportu Wrocław

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021757876

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. I.J. Paderewskiego 35

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 51-612

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szymon.malecki@mcs.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.mcs.wroc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/902062

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Sport

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa usługa sprzątania terenu Stadionu Olimpijskiego przy al. I. J. Paderewskiego 35 we Wrocławiu w roku 2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5356f48c-e207-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00321132

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041997/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Usługa polegająca na utrzymaniu czystości i porządku oraz usługi konserwatorskie w obiektach Młodzieżowego Centrum Sportu Wrocław

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00245597

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TPW1/10/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 298000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa sprzątania terenu Stadionu Olimpijskiego przy al. I. J. Paderewskiego 35 we Wrocławiu w roku 2024. Przedmiot zamówienia został podzielony na ZADANIA, przy czym realizacja może obejmować – łącznie (wszystkie lub tylko wybrane zadania) lub pojedynczo,tj.:
a) ZADANIE I: „Usługi sprzątania terenów wokół Stadionu Olimpijskiego – parkingów, wejść na stadion, ciągów pieszych i komunikacyjnych, przy zajętości Stadionu do 3000 widzów”
b) ZADANIE II: „Usługi sprzątania pomieszczeń znajdujących się w koronie Stadionu Olimpijskiego, przy zajętości Stadionu do 3000 widzów”
c) ZADANIE III: „Usługi sprzątania trybuny zachodniej Stadionu Olimpijskiego, przy zajętości Stadionu do 3000 widzów”,
d) ZADANIE IV: „Usługi sprzątania terenów wokół Stadionu Olimpijskiego – parkingów, wejść na stadion, ciągów pieszych i komunikacyjnych, przy zajętości Stadionu do 12850 widzów ”,
e) ZADANIE V: „Usługi sprzątania pomieszczeń znajdujących się w koronie Stadionu Olimpijskiego, przy zajętości Stadionu do 12850 widzów”,
f) ZADANIE VI: „Usługi sprzątania trybuny zachodniej Stadionu Olimpijskiego, przy zajętości Stadionu do 12850 widzów”,
g) ZADANIE VII: „Usługi sprzątania trybuny wschodniej Stadionu Olimpijskiego”,
h) ZADANIE VIII: „Usługa sprzątania przed, w trakcie i po imprezie pn. Nocny Wrocław Półmaraton (15 czerwca 2024 r.)”,
i) ZADANIE IX: „Usługi doraźnego sprzątania otwartej przestrzeni trybuny zachodniej Stadionu Olimpijskiego”,
j) ZADANIE X: „Usługi doraźnego sprzątania otwartej przestrzeni trybuny wschodniej Stadionu Olimpijskiego”,
k) ZADANIE XI: Usługi sprzątania całościowego Stadionu Olimpijskiego przygotowujące obiekt do rozpoczęcia sezonu w roku 2024 - termin realizacji sprzątania całościowego obiektu: 9 kwietnia 2024 r. godz. 12.00,
l) ZADANIE XII: Usługi sprzątania Stadionu Olimpijskiego po zakończeniu sezonu w roku 2024 - termin realizacji sprzątania końcowego obiektu: listopad/ grudzień 2024 r – nie później niż do 10 grudnia 2024 r.,
m) ZADANIE XIII: Sprzątanie w sytuacji stwierdzonej potrzeby dodatkowego uporządkowania terenu
3. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ).
4. Pozostałe warunki realizacji zamówienia, w tym sposób rozliczenia pomiędzy Stronami, zawiera Projekt Umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ.
5. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie w celu uzyskania informacji dotyczących stanu faktycznego oraz zakresu niezbędnych do wykonywania prac, które mogą być pomocne w szczególności do prawidłowego skalkulowania ceny oferty, pod rygorem odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18) Pzp.
W sprawie ustalenia terminu wizji lokalnej należy się kontaktować z Panią Agnieszką Koszelą, e-mail: agnieszka.koszela@mcs.wroc.pl; tel. 571 351 012
Ostatnia wizja lokalna może odbyć się najpóźniej na jeden dzień przed upływem terminu składania ofert. Z wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół dla celów dowodowych związanych ze spełnieniem warunków udziału w postępowaniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 358392,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 358392,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 358392,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Ekotrade Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Agopol-Ekotrade Sp. z o.o. ZPCh; Ekotrade Ochrona Sp. z o.o.; Ekotrade Security Sp. z o.o.; Silesia Services Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260207887

7.3.3) Ulica: Melomanów 4

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-712

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Podwykonawca jeszcze nie jest znany w zakresie prac na wysokościach


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 358392,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.