Ogłoszenie z dnia 2021-12-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pomocy dydaktycznych dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Unisław
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118543
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Parkowa 20
1.5.2.) Miejscowość: Unisław
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-260
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@unislaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.unislaw.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pomocy dydaktycznych dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e38783c8-5f0f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00321164
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt współfinansowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z art. 213 ust. 1, art. 305 pkt 2 oraz art. 306 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający skierował do Wykonawcy zaproszenie do negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki.
Postępowanie jest kontynuacją wyboru Wykonawcy, unieważnionej części nr 3 postępowania.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-aea6310c-2b5e-11ec-b885-f28f91688073
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IF.ZO.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa pomocy dydaktycznych dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do zaproszenia do negocjacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu zaproszony do negocjacji Wykonawca - Moje Bambino Sp. z o.o. Sp.k., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź w przedstawionej w toku negocjacji wycenie zamówienia zaproponował cenę 20678,00 zł brutto za zrealizowanie zamówienia. Cena ta przekracza kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i nie może jej zwiększyć do proponowanej ceny. Ponadto Wykonawca w przedstawionej wycenie nie uwzględnił całego zakresu przedmiotu zamówienia - brak wyceny poz. 27, 28, 31-34, a zaoferowane w poz. 1-5, 8-13, 16-20, 24, 30, 44-45 pomoce dydaktyczne nie spełniają wymagań określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Negocjacje nie doprowadziły do uzgodnienia treści umowy.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż wyposażenia żłobka w ramach nowej instytucji - Publiczny Żłobek Myszki Miki w Drewnicy
- Przeprowadzenie szkoleń, kursów oraz zajęć dla placówek oświatowych Gminy Księżpol w ramach projektu FELU.10.03-IZ.00-0080/23 "Włączająca wysokiej jakości edukacji na terenie Gminy Księżpol"
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do budynku przedszkola w miejscowości Osiek
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu TIK, oprogramowania specjalistycznego dla szkół podstawowych w Gminie Lesko
- Dostawa sprzętu komputerowego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych w ramach projektu: "Rozwój to podstawa! - podniesienie jakości edukacji w szkołach podstawowych w gminie Jasło"
- Druk i dostarczenie broszur i ulotek do Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej w ramach WPPiRPA oraz PN Województwa Mazowieckiego na lata 2022-2025
więcej: Pomoce dydaktyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.