eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzciel"Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej na terenie gminy Trzciel - Etap III."



Ogłoszenie z dnia 2023-07-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej na terenie gminy Trzciel – Etap III.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzciel

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966898

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poznańska 22

1.5.2.) Miejscowość: Trzciel

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-320

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 957431400

1.5.8.) Numer faksu: 957431400

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@trzciel.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.trzciel.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-99add4b1-fec2-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej na terenie gminy Trzciel – Etap III.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-99add4b1-fec2-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00321164

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00029601/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej na terenie Gminy Trzciel – Etap III, a w tym: Budowa sieci wodociągowej w Lutolu Mokrym - etap II i Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Świdwowcu.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

EFRROW w ramach operacji typu: ”Gospodarka wodno – ściekowa” w ramach poddziałania: „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii.” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014- 2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00240795

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GI.271.07.2023.R.J.

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa sieci wodociągowej w gminie Trzciel w miejscowości Lutol Mokry wraz z przyłączami do granicy działek zgodnie z
zakresem określonym w dokumentacji projektowej (poza zakresem już wykonanym tj: sieć: W1-K1 i K1-W77 i dalej do
hydrantu HP14 przed W123 i przyłącza: GR5 i GR6), a w tym:
a) Wykonanie sieci wodociągowej z rur polietylenowych o średnicy 160 mm: 38,62 m,
b) Wykonanie sieci wodociągowej z rur polietylenowych o średnicy 110 mm: 3 599,92 m,
c) Wykonanie sieci wodociągowej z rur polietylenowych o średnicy 90 mm: 1 613,20 m,
d) Wykonanie sieci wodociągowej z rur polietylenowych o średnicy 40 mm: 2,84 m,
e) Wykonanie przyłączy wodociągowych z rur polietylenowych o średnicy 32 mm: 531,44 m,
f) Ilość przyłączy wodociągowych - 78 szt.
Pełny i szczegółowy zakres i sposób wykonania przedmiotu zamówienia został wskazany dla w takich dokumentach jak:
dokumentacja projektowa – projekt budowlany (stanowiąca załącznik do specyfikacji), specyfikacja techniczna wykonania i
odbioru robót (stanowiąca załącznik do specyfikacji) oraz przedmiar robót (stanowiący załączniki do specyfikacji), w oparciu
o które należy wykonać przedmiot zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

4.5.5.) Wartość części: 2515743,58 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami do granicy działek wraz z pompownią ścieków w miejscowości
Świdwowiec w zakresie:
a) Wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej z rur PE o średnicy 110 mm: 249,5 m,
b) Wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC o średnicy 200 mm: 421,0 m,
c) Wykonanie przyłączy kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC o średnicy 160 mm: 45,5 m,
d) Pompownia ścieków – 1 szt.
e) Ilość przyłączy kanalizacji sanitarnej - 13 szt.
Pełny i szczegółowy zakres i sposób wykonania przedmiotu zamówienia został wskazany dla w takich dokumentach jak:
dokumentacja projektowa – projekt budowlany (stanowiąca załącznik do specyfikacji), specyfikacja techniczna wykonania i
odbioru robót (stanowiąca załącznik do specyfikacji) oraz przedmiar robót (stanowiący załączniki do specyfikacji), w oparciu
o które należy wykonać przedmiot zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

4.5.5.) Wartość części: 466545,81 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2226300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2726934,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2226300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Eko – Budowa Grzegorz Oniszczuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5961264748

7.3.3) Ulica: Święty Wojciech 31c

7.3.4) Miejscowość: Międzyrzecz

7.3.5) Kod pocztowy: 66-300

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2226300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 547158,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 744162,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 547158,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Kanwod Karol Witkiewicz

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Hydrowit Romuald Witkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7881960317

7.3.3) Ulica: ul. Przysiółki 2b

7.3.4) Miejscowość: Zbąszyń

7.3.5) Kod pocztowy: 64-360

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 547158,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.