Ogłoszenie z dnia 2024-05-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00037710/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Projekt przebudowy ul. Usługowej i Śniadeckiego
w Starej Gadce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RZGÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057827
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac 500-lecia 22
1.5.2.) Miejscowość: Rzgów
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-030
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 42 214 12 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rzgow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.rzgow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://rzgow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Projekt przebudowy ul. Usługowej i Śniadeckiegow Starej Gadce
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-889ccf54-8e06-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00321185
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00078494/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Projekt przebudowy ul. Usługowej i Śniadeckiego w Starej Gadce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00037710
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP 271/1/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 250631,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy ul. Usługowej i Śniadeckiego w Starej Gadce wraz z rozbudową infrastruktury, w tym: projektu budowlanego wraz z tymczasową organizacją ruchu, stałą organizacją ruchu, przedmiarem robót, kosztorysem inwestorskim, informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych umożliwiającego realizację inwestycji, zawierającego niezbędne do wykonania zadania dokumentacje branżowe, uzgodnienia, decyzje oraz zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych wraz z zaświadczeniem o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu przez organ lub pozwolenie na budowę wraz z walorem ostateczności oraz sprawowanie nadzoru autorskiego nad zgodnością realizowanej inwestycji z dokumentacją projektową, w podziale na zadania:
Zadanie 1: Projekt przebudowy ul. Usługowej w Starej Gadce
Zadanie 2: Projekt przebudowy ul. Śniadeckiego w Starej Gadce.
Szczegółowo zakres zadania został określony w dokumentacji stanowiącej Załącznik nr 1 do SWZ – OPZ, w skład której wchodzą opis przedmiotu zamówienia z załącznikami oraz projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184992,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184992,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184992,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MODUS BIURO PROJEKTOWO-WYKONAWCZE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7252206934
7.3.3) Ulica: Piotrkowska 249/251 lok. C 21
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-456
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MODUS BIURO PROJEKTOWO-WYKONAWCZE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MODUS BIURO PROJEKTOWO-WYKONAWCZE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184992,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 miesiące
INNE PRZETARGI RZGÓW
więcej: przetargi RZGÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.