Ogłoszenie z dnia 2021-12-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00273126/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa wsparcia producenta dla systemu monitorowania elementów infrastruktury dla Agencji Mienia Wojskowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Mienia Wojskowego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011263946
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowowiejska 26A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-911
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp.bp@amw.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://amw.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://amw.eb2b.com.pl/open-auctions.1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarzadzanie i administrowanie mieniem Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa wsparcia producenta dla systemu monitorowania elementów infrastruktury dla Agencji Mienia Wojskowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c48a6e7-479d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00321198
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001874/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.56 Usługa wsparcia producenta dla systemu monitorowania elementów infrastruktury - Biuro Prezesa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00273126/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-BP.2610.316.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest odnowienie usługi wsparcia na okres 36 miesięcy, które wygaśnie
w dniu 21.12.2021, dla posiadanych przez Zamawiającego modułów oprogramowania
SolarWinds:
a) SolarWinds – Orion Network Performance Monitor – SL250
b) SolarWinds – Orion NetFlow Traffic Analayzer – SL250
c) SolarWinds – Server & Apllication Monitor ALX
Zamawiający informuje, iż posiada ważne licencje na powyżej wskazane oprogramowanie,
umożliwiające jego użytkowanie.
Usługa wsparcia producenta oprogramowania, o której mowa w ust. 1, obejmuje:
a. aktualizację oprogramowania;
b. walidację konfiguracji oprogramowania;
c. dostęp do bazy wiedzy oprogramowania SolarWinds;
d. możliwość zgłaszania problemów z oprogramowaniem w portalu zgłoszeniowym producenta;
e. dostęp do bazy szablonów oprogramowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48219300-9 - Pakiety oprogramowania administracyjnego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147834,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 185527,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147834,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IT-INDAGO SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1231356140
7.3.3) Ulica: KONSTRUKTORSKA 12A
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 02-673
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IT-INDAGO SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
IT-INDAGO SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147834,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa skrzyń transportowych
- Utrzymanie rzeki Krzymoszyca w km 0+000-13+920
- ODNOWIENIE WSPARCIA TECHNICZNEGO DLA POSIADANYCH URZĄDZEŃ ORAZ ZAKUP SPRZĘTU TELEINFORMATYCZNEGO - 3 CZĘŚCI
- Zakup samochodu osobowego w segmencie C hatchback na potrzeby Urzędu Dzielnicy Wola m.st. Warszawy - numer postępowania: 53/ZP/24.
- Świadczenie usług logistycznych - obsługa podróży służbowych dla pracowników Spółki
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla modernizacji węzła cieplnego w budynku klinicznym oraz kotłowni gazowej budynku biurowo-administracyjnego na terenie Narodowego Instytutu Onkologii
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.