Ogłoszenie z dnia 2023-07-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00128626/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-09
- 2023/BZP 00131679/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-13
- 2023/BZP 00138354/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-16
- 2023/BZP 00147767/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg gminnych w miejscowości Mironów nr 640010Z, nr 640011Z, nr 640012Z wraz z infrastrukturą techniczną. Usługa nadzoru inwestorskiego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LIPIANY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685272
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 1
1.5.2.) Miejscowość: Lipiany
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-240
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@lipiany.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipiany.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lipiany1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja dróg gminnych w miejscowości Mironów nr 640010Z, nr 640011Z, nr 640012Z wraz z infrastrukturą techniczną. Usługa nadzoru inwestorskiego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a038b02-be63-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00321203
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011149/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja dróg gminnych w miejscowości Mironów nr 640010Z, nr 640011Z,nr 640012Z wraz z infrastrukturą techniczną. Usługa nadzoru inwestorskiego.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00128626
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BUD-Z.271.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje przebudowę w ciągu dróg gminnych o nr 640010Z, nr640011Z oraz w części o nr 640012Z, oraz wlot na skrzyżowanie z drogą powiatową. Zaprojektowano następujące konstrukcje nawierzchni:
jezdnia:
-kostka betonowa z pustymi przestrzeniami wypełnionymi piaskiem humusowym/kostka betonowa, bez fazy w pasie 0,75 cm przy krawężniku
-podsypka cementowo-piaskowa
-podbudowa zasadnicza z destruktu betonowego stabilizowanego mechanicznie,
-warstwa ulepszonego podłoża z mieszanki piaskowo-żwirowej,
jezdnia:
-warstwa ścieralna z betonu asfaltowego -warstwa wiążąca z betonu asfaltowego
-podbudowa zasadnicza z destruktu betonowego stabilizowanego mechanicznie,
-warstwa ulepszonego podłoża z mieszanki piaskowo-żwirowej, pobocza gruntowe ulepszone i chodnik: podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie
Konstrukcja nawierzchni na gruntach organicznych:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego,
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego,
- podbudowa zasadnicza z destruktu betonowego stabilizowanego mechanicznie,
- poduszka z geotkaniny o wytrzymałości 120 kN/m, wypełniona destruktem betonowym - nasyp z keramzytu geotechnicznego.
W zakres zamówienia wchodzi rozbiórka istniejących nawierzchni, budowa utwardzonych nawierzchni drogowych, regulacja pionowa studzienek, instalowanie znaków drogowych.
UWAGA!!! Część nie obejmuje nasadzeń.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji stanowiącej Załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 2182923,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część druga zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu „Modernizacja dróg gminnych w miejscowości Mironów nr 640010Z, nr 640011Z, nr 640012Z wraz z infrastrukturą techniczną. Usługa nadzoru inwestorskiego”. Postępowanie na wybór wykonawców robót budowlanych stanowi część pierwszą zamówienia.Do podstawowych obowiązków i czynności Wykonawcy będzie należało:
1)pełnienie nadzoru inwestorskiego branży drogowej zgodnie z obowiązującym polskim Prawem budowlanym,
2)zapoznanie się z dokumentacją techniczną inwestycji,
3)bieżący i ciągły nadzór nad wykonywanymi robotami, obecność na terenie budowy zapewniająca skuteczny i prawidłowy nadzór,
4)organizowanie niezbędnych konsultacji technicznych oraz reprezentowanie Zamawiającego na budowie w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych przez sprawowanie kontroli realizacji zgodności wykonania z projektem, ustawą – Prawo budowlane, obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej oraz umową zawartą na wykonanie robót,
5)wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych, finansowych związanych z realizacją przedsięwzięcia,
6)bieżące informowanie Zamawiającego o postępach robót i ewentualnych trudnościach w realizacji zadania,
7)niezwłoczne informowanie Zamawiającego o obecności na terenie budowy osób, niebędących pracownikami Wykonawcy lub pracownikami zgłoszonych Zamawiającemu podwykonawców,
8)kontrolowanie wykonawcy robót w zakresie zabezpieczenia warunków bhp na terenie budowy i w otoczeniu oraz utrzymywania porządku na terenie budowy,
9)rozwiązywanie bieżących problemów technicznych w trakcie realizacji zadania,
10)rzeczowe i finansowe rozliczenie robót budowlanych,
11)analizowanie na bieżąco dokumentacji projektowej wraz z częścią kosztową i zgłaszanie Zamawiającemu ewentualnych uwag oraz zgłaszanie zastrzeżeń i wad dokumentacji projektowej Projektantowi,
12)każdorazowe uzgadnianie z Zamawiającym i uzyskiwanie jego akceptacji ewentualnych zmian i odstępstw od zatwierdzonej dokumentacji projektowej w trakcie realizacji inwestycji,
13)opracowywanie przy udziale Wykonawcy robót protokołów konieczności i przekazanie ich do zatwierdzenia Zamawiającemu,
14)sprawdzanie kosztorysów dla robót wyszczególnionych w protokołach konieczności,
15)kontrola i nadzór nad zgodnością realizacji robót z odpowiednimi wymaganiami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, bezpieczeństwa przeciwpożarowego, przepisów związanych z ochroną środowiska,
16)zwoływanie, udział i protokołowanie ustaleń podczas rad budowy,
17)współpraca z kierownikami robót,
18)sprawdzanie jakości wykonywanych robót i materiałów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowania materiałów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie oraz materiałów, które nie spełniają wymagań określonych przez Zamawiającego w specyfikacji warunków zamówienia na wykonanie robót,
19)sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach instalacji,
20)kontrolowanie terminowości wykonania robót w celu dotrzymania terminów określonych w umowie z wykonawcą robót,
21)udział w komisjach w zakresie wszystkich odbiorów robót budowlanych (częściowych i końcowego), instalacji i urządzeń technicznych przeprowadzanie, protokołowanie tych odbiorów oraz zawiadamianie o tym Zamawiającego,
22)współpraca z wykonawcą robót budowlanych w zakresie planowania robót i dostaw, dla zapewnienia ciągłości technologicznej w trakcie realizacji inwestycji;
23)nadzorowanie poprawności sporządzania przez wykonawcę robót budowlanych dokumentacji powykonawczej i przedłożenie jej w pełnym obowiązującym zakresie Zamawiającemu,
24)udział w odbiorach częściowych, odbiorze końcowym robót, odbiorach gwarancyjnych i odbiorze ostatecznym oraz sporządzanie protokołów odbiorów częściowych, odbioru końcowego, odbiorów gwarancyjnych i ostatecznego,
25)opracowywanie opinii dotyczących wad wykonanych robót ujawnionych w okresie trwania gwarancji,
26)wykonywanie innych czynności w toku realizacji inwestycji niezbędnych do jej prawidłowej i zgodnej z prawem realizacji,
27)potwierdzenie zgodności wystawionych przez wykonawcę robót budowlanych faktur.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 716466,64 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2499318,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2934507,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2499318,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MKR Investment
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8581858087
7.3.3) Ulica: Kłodowo 2
7.3.4) Miejscowość: Krzywin
7.3.5) Kod pocztowy: 74-121
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MKR Investment Marek Gołębiowski
jakie przetargi wygrała firma
MKR Investment Marek Gołębiowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2499318,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 152550 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Buudownictwo Drogowe Nadzory i Konsultacje Roman Fabiś
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5971124718
7.3.3) Ulica: Szmaragdowa 1
7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29991,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2029-10-10PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi nr 393014T w msc. Kraszków na długości 885 mb
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1674K Nowy Targ (Al. Tysiąclecia) - Harklowa
- Rozbudowa drogi gminnej nr 106069 O ul. Myśliwca w Zdzieszowicach
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu drogi krajowej nr 62 na odcinku Serock - Wola Kiełpińska na terenie gm. Serock
- Budowa Miasteczka Ruchu Rowerowego
- Przebudowa drogi gminnej 340599K w km od 0+000,00 do km 0+117,20 w miejscowości Mszana Dolna, powiat limanowski
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.