Ogłoszenie z dnia 2021-12-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00016751/01 - Wynik z dnia 2022-01-13
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi z zakresu gospodarki łowieckiej (OHZ Wierzchosławice - obw. łow. nr 86), gospodarki łąkowo- rolnej, utrzymania ścieżki edukacyjnej "LASY WIERZCHOSŁAWICKIE" w roku 2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Dąbrowa Tarnowska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350545553
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szarwarska 1
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Tarnowska
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-200
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dabrowatar@krakow.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dabrowa.krakow.lasy.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi z zakresu gospodarki łowieckiej (OHZ Wierzchosławice - obw. łow. nr 86), gospodarki łąkowo- rolnej, utrzymania ścieżki edukacyjnej "LASY WIERZCHOSŁAWICKIE" w roku 2022
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38e486ea-5f3c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00321257
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_dabrowa3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_dabrowa
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy https://platformazakupowa.pl/strona/1-
regulamin, stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L
119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych
osobowychjest Nadleśnictwo Dąbrowa Tarnowska. Administrator z którym w sprawach dotyczących
przetwarzania
danych osobowych można skontaktować się telefonicznie pod numerem 668 489 563 lub za
pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: udodo@lasy.gov.pl.2. Zamawiający przetwarza dane
osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób
gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. 3. Zamawiający udostępnia
dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony
prawnej, o których mowa w dziale VI PZP, do upływu terminu do ich wniesienia. 4. Do przetwarzania
danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie osoby
posiadające upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności 5. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c
RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art.
93 ust. 1 PZP – w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także
udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.6. Odbiorcami danych
osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w
oparciu o art. 8-8a oraz 96 ust. 3-3b PZP.7. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem
niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art.
97 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SI.270.51.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie „Usług z zakresu gospodarki łąkowo-rolnej, utrzymania obiektów edukacyjnych (ścieżka edukacyjna "LASY WIERZCHOSŁAWICKIE"), utrzymania obiektów turystycznych w roku 2022” bez podziału na części.
TRANSP 1 Transport materiałów pojazdem o ładowności do 3,5 t KMTR 500,00
ŁR-ORKA Głęboka orka HA 3,92
ŁR-KULT Kultywatorowanie HA 3,92
ŁR-BRON Bronowanie HA 3,92
ŁR-TAL Talerzowanie HA 3,92
ŁR-NAWM Wysiew nawozów sztucznych HA 3,92
ŁR-WAPN Wapnowanie HA 3,92
ŁR-SADZT Sadzenie bulw topinamburu lub ziemniaków HA 1,00
ŁR-SIEWRC Siew nasion rzutem na powierzchnię otwartą HA 2,92
ŁR-KOSZR Koszenie trawy HA 20,72
Ł-POLPRZ Przygotowanie i obsługa polowania zbiorowego DN 15,00
Ł-POLTRAL Transport ludzi na polowaniu zbiorowym KMTR 1 500,00
Ł-NAGANKA Praca naganiacza DN 90,00
Ł-POLTRAN Transport naganiaczy na polowaniu zbiorowym KMTR 1 000,00
Ł-POLPSY Praca psa SZT 60,00
Ł-POLPOSI Posiłek na polowaniu zbiorowym SZT 300,00
Ł-INDTRAZ Transport zwierzyny na polowaniu indywidualnym SZT 16,00
Ł-POSPOST Poszukiwanie postrzałków SZT 15,00
Ł-PRE-JEL Preparacja poroża byka jelenia SZT 12,00
Ł-PRE-DZI Preparacja oręży dzika SZT 10,00
Ł-PRE-ROG Preparacja parostków rogacza SZT 45,00
Ł-PRE-DAN Preparacja poroża byka daniela SZT 4,00
Ł-PRE-DRA Preparacja czaszek drapieżników SZT 5,00
Ł-WKAR-SU Wykładanie karmy objętościowej suchej TONA 1,50
Ł-WKAR-SO Wykładanie karmy objętościowej soczystej TONA 5,00
Ł-WKAR-TR Wykładanie karmy treściwej TONA 2,00
Ł-WSOL Wykładanie soli KG 2 500,00
Ł-PORZDOK Porządkowanie i wapnowanie miejsc dokarmiania SZT 40,00
Ł-SCIEZBR Czyszczenie ścieżek podchodowych bez nakopania M 400,00
Ł-SCIEZBC Czyszczenie ścieżek podchodowych bez nakopania - ciągnik M 1 000,00
Ł-SCIEZNO Wykonanie nowej ścieżki podchodowej M 300,00
Ł-CZYSWIZ Przygotowanie i oczyszczanie wizur M 400,00
Ł-BU-AMB3 Wykonanie ambony SZT 2,00
Ł-BU-ZWYŻ Wykonanie zwyżki SZT 23,00
Ł-BU-LI Wykonanie lizawki SZT 3,00
Ł-REMURZ Konserwacja/naprawa urządzenia łowieckiego H 100,00
Ł-LIKWURZ Likwidacja urządzenia łowieckiego H 100,00
GODZ RH8 Prace godzinowe ręczne (8% VAT) H 610,00
GODZ RH23 Prace godzinowe ręczne (23% VAT) H 755,00
GODZ RU8 Prace godzinowe ręczne z urządzeniem (8% VAT) H 258,00
GODZ MH8 Prace godzinowe ciągnikowe (8% VAT) H 20,00
GODZ MH23 Prace godzinowe ciągnikowe (23% VAT) H 153,00
4.2.6.) Główny kod CPV: 77500000-5 - Usługi hodowli zwierząt
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
3.9. W stosunku do przedmiotu zamówienia Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący czynności analogiczne, jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: „Opcja”). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość do 20 % wartości przedmiotu zamówienia określonej we wzorze umowy stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, o wartości do 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu usług podobnych do usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia,
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. zdolności ekonomicznej.
3) zdolności technicznej lub zawodowej.
a) Warunek, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie): zrealizował lub realizuje (przy czym w tym przypadku będzie liczona wartość zrealizowanej części umowy) co najmniej 2 usługi lub wykonał w ramach umowy wieloletniej 1 usługę trwającą minimum 2 lata ,polegającą na wykonywaniu prac z zakresu gospodarki łowieckiej , na kwotę nie mniejszą niż 60 000 zł brutto rocznie.
b) Warunek, w zakresie potencjału technicznego, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującym sprzętem:
a) ciągnik rolniczy – minimum o mocy silnika minimum 60 KM,
b) samochód dostawczy o ładowności całkowitej do 3,5 tony
c) Warunek, w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą nadzoru z wykształceniem leśnym wyższym lub leśnym średnim oraz posiadającą podstawowe uprawnienia do wykonywania polowania;
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – Załącznik nr 3
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Wypełniony formularz ofertowy (wzór – zał. nr 1)2. Kosztorys szczegółowy (wzór – zał. nr 1A)
3. Odpis z właściwego rejestru działalności gospodarczej lub inny dokument potwierdzający dane firmy oraz dane osób uprawnionych do jej reprezentowania
4. Pełnomocnictwo /oryginał/osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów,
5. W przypadku złożenia oferty wspólnej– pełnomocnictwo udzielone liderowi,
6. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 6.2. winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. Żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-27 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_dabrowa
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-27 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY TARNOWSKIEJ
- Zakup wraz z dostawą opatrunków
- Doposażenie warsztatów szkolnych w Powiatowym Centrum Edukacji i Kompetencji Zawodowych w Szczucinie w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Dąbrowskim
- Zakup wraz z dostawą rękawic chirurgicznych, diagnostycznych i ortopedycznych
- Zakup wraz z dostawą artykułów medycznych II
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa w zakresie utrzymania pięciu akwariów słodkowodnych w pawilonie akwarium terrarium w ciągu 24 miesięcy w latach 2025-2026 wraz z dostawą żywych zwierząt w Ogrodzie Zoologicznym w Bydgoszczy
- "OPIEKA NAD BEZDOMNYMI ZWIERZĘTAMI Z TERENU GMINY KRZYMÓW"
więcej: Usługi hodowli zwierząt »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.