Ogłoszenie z dnia 2024-05-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00353026/01 - Wynik z dnia 2024-06-05
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oprogramowania biurowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Ensemble3
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386406355
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wólczyńska 133
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-919
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ensemble3.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ensemble3.eu
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność B + R
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oprogramowania biurowego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d46b297-111a-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00321283
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
The project has received funding from the European Union’s Horizon 2020 research and innovation programme under grant agreement No 857543; European Union's Horizon 2020 research and innovation programme under grant agreement No 857543
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/ensemble33.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ensemble3 ; https://ensemble3.eu/public-procurement
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone formie
elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/ensemble3
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna na temat uprawnień wynikających z rozporządzenia RODO została
zawarta w załączniku nr 5 do SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 6/TPBN/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa oprogramowania biurowego, typu:
1/ Microsoft 365 Business Basic lub równoważne – 100 licencji na okres 24 miesięcy
4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp w zakresieodpowiadającym zamówieniu pierwotnemu.
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)
odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej składa
dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie
otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami,
jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej
procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej zamiast: odpisu lub informacji
z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej składa dokument lub dokumenty
wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające nie otwarto jego likwidacji, nie
ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza
nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w
przepisach miejsca wszczęcia tej procedury
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiająpełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania reprezentowaniu w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Umowa może zostać zmieniona w sytuacji gdy:1) zaistnieją okoliczności związane z ogłoszeniem stanu zagrożenia epidemicznego lub
epidemii, które wpływają lub mogą wpłynąć na należyte wykonanie Umowy;
2) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym
wpływ na realizację Umowy;
3) wynikną rozbieżności lub niejasności w Umowie, których nie można usunąć w inny
sposób, a zmiana Umowy będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie
Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez Strony;
4) zaistnieje konieczność wprowadzenia zmiany terminu realizacji Umowy;
5) zaistnieje działanie siły wyższej, rozumianej jako nadzwyczajne okoliczności
niezależne od Stron, których nie można było przy dochowaniu należytej staranności
przewidzieć, jak m.in.: wojna, stany wyjątkowe, strajki generalne, blokady, embargo,
działania sił przyrody o charakterze klęsk żywiołowych jak huragany, powodzie,
trzęsienia ziemi, pożary, epidemie, pandemie itp., uniemożliwiającej realizację w części
lub w całości Umowy;
6) wystąpią uzasadnione zmiany w zakresie sposobu realizacji, w tym zmiana miejsca lub
terminu realizacji Umowy;
7) nastąpi konieczność zmiany warunków i terminów płatności.
2. Strony mają prawo do przedłużenia terminu zakończenia wykonywania Umowy o okres
trwania przyczyn, z powodu których nie było możliwe wykonanie dostawy, w
szczególności w następujących sytuacjach:
1) jeżeli przyczyny, z powodu których nie było możliwe wykonanie dostawy są
następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający,
2) wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez
właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za
które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
3) gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania
których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie
przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny
zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi
odpowiedzialność,
4) wystąpienia zdarzeń natury siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie Umowy zgodnie
z jej postanowieniami.
3. Strony są uprawnione do zmiany Umowy w zakresie materiałów, parametrów
technicznych, technologii, sposobu i zakresu wykonania Umowy, bez zmiany wysokości
wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w następujących sytuacjach:
1) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części Umowy, przy zastosowaniu
odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w opisie
przedmiotu zamówienia, a wynikających ze stwierdzonych wad opisu przedmiotu
zamówienia, zmiany stanu prawnego, w oparciu o który je przygotowano, gdyby
zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym
wykonaniem Umowy,
2) konieczności zrealizowania Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych
lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa lub zaprzestanie
produkcji przez producenta (w szczególności wycofania dotychczasowej wersji
Oprogramowania lub zaprzestanie wspierania Oprogramowania przez producenta),
przy czym nowo zaproponowane rozwiązania muszą mieć co najmniej nie gorsze
parametry od zaoferowanych pierwotnie,
3) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie Umowy zgodnie z jej
postanowieniami.
Pozostałe zapisy dotyczące zakresu zmian umowy określono w Załączniku nr 4 do SWZ, z uwagi na ograniczenia techniczne formularza ogłoszenia.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-21 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/ensemble3
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-21 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-06-19
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego na remont dachów budynków mieszkalnych, zlokalizowanych przy ul. Porębskiego 1-12 w Świnoujściu
- Wykonanie prac remontowych wraz z przebudową budynków przy ul. Jazdów 3/4, Jazdów 7/29 i Jazdów 10/6 w Warszawie
- Wykonanie dokumentacji technicznej i montaż latarni oświetleniowych (...) na podwórku pomiędzy budynkami przy ul. gen. W. Andersa 12-20A i Wałowej 7 w Warszawie (zaprojektuj i wybuduj)
- Zorganizowanie i przeprowadzenie dwóch imprez rekreacyjno-sportowych:"Powitanie wiosny przez Przedszkolaki" i "Świąteczno-wiosenne spotkanie na Woli", na terenie Dzielnicy Wola m.st. Warszawy- 5/ZP/25
- Usługa wykonywania okresowej konserwacji urządzeń i instalacji elektronicznych systemów zabezpieczeń w obiektach Straży Granicznej
- Pielęgnacja zieleni, utrzymanie czystości oraz ukwiecenie elementów małej architektury na pętlach komunikacji miejskiej na terenie m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń łączności oraz pakietów oprogramowania
- Dzierżawa i świadczenie kompleksowej obsługi serwisowej urządzeń wielofunkcyjnych wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych dla Szpitali Pomorskich Sp. z o. o.
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Piaski realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Sprzedaż i dostawa oprogramowania i licencji dla Starostwa Powiatowego w Skarżysku-Kamiennej w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizacji zadania inwestycyjnego: Zakup komputerów, drukarek i innych urządzeń na potrzeby Starostwa
- 11.2025 Przedłużenie wsparcia dla licencji oprogramowania antywirusowego ESET na potrzeby Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.