Ogłoszenie z dnia 2021-12-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00190519/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-23
- 2021/BZP 00219510/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-06
- 2021/BZP 00225411/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie kompleksowego sprzątania pomieszczeń i terenów zewnętrznych Sądu Okręgowego w Siedlcach i Sądu Rejonowego w Sokołowie Podlaskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Siedlcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000571501
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sądowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 25 640-78-03
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.wnukowska@siedlce.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.siedlce.so.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie kompleksowego sprzątania pomieszczeń i terenów zewnętrznych Sądu Okręgowego w Siedlcach i Sądu Rejonowego w Sokołowie Podlaskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be9b04bd-1c59-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00321334
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00020549/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług w zakresie kompleksowego sprzątania pomieszczeń i terenów zewnętrznych Sądu Okręgowego w Siedlcach i Sądu Rejonowego w Sokołowie Podlaskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00190519/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Zpn-261-2/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 565357,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi - Kompleksowe usługi sprzątania pomieszczeń Sądu Okręgowego w Siedlcach przy ul. Sądowej 2, ul. 11-go Listopada 4 i ul. Kazimierzowskiej 31 oraz terenu zewnętrznego wokół budynku Sądu Okręgowego w Siedlcach przy ul. Kazimierzowskiej 31. Zamawiający wymaga, aby czynności objęte przedmiotem zamówienia (sprzątanie pomieszczeń wraz z terenem zewnętrznym) wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U z 2020 r., poz. 1320 ze zm.) przez cały okres realizacji przez te osoby umowy. Wymóg nie dotyczy osób, w stosunku do których Wykonawca wykaże, że czynności przez nie realizowane nie polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 ze zm.). Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy sytuacji, w której Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca osobiście wykonuje powyższe czynności (np. osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, wspólnicy spółki cywilnej). Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawierają:a) załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia,
b) załącznik nr 5 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy (wzór umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
90919100-3 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.5.) Wartość części: 344763,35 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi - Kompleksowe usługi sprzątania pomieszczeń oraz terenu zewnętrznego Sądu Rejonowego w Sokołowie Podlaskim przy ul. ks. Bosco 3. Zamawiający wymaga, aby czynności objęte przedmiotem zamówienia (sprzątanie pomieszczeń wraz z terenem zewnętrznym) wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U z 2020 r., poz. 1320 ze zm.) przez cały okres realizacji przez te osoby umowy. Wymóg nie dotyczy osób,w stosunku do których Wykonawca wykaże, że czynności przez nie realizowane nie polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 ze zm.). Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy sytuacji, w której Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca osobiście wykonuje powyższe czynności (np. osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, wspólnicy spółki cywilnej). Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawierają:
a) załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia,
b) załącznik nr 5 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy (wzór umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
90919100-3 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.5.) Wartość części: 220594,32 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 17
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 15
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 323821,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 499333,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 323821,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.U M.A.D SERVICE Mirosław Droń
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 821-214-49-20
7.3.3) Ulica: Jamielnik Kolonia 11A
7.3.4) Miejscowość: Stoczek Łukowski
7.3.5) Kod pocztowy: 21-450
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIROSŁAW DROŃ FIRMA USŁUGOWA M.A.D SERVICE
jakie przetargi wygrała firma
MIROSŁAW DROŃ FIRMA USŁUGOWA M.A.D SERVICE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 323821,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 16
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 171392,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 315358,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 171392,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Konsorcjum: 1. Borste System Sp. z o.o. - lider,
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 2. Borste Service Sp. z o.o. - konsorcjant
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 522-31-75-779, 527-26-87-516
7.3.3) Ulica: Esperanto 14/1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-049
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 171392,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego w Siedlcach
- Sukcesywna dostawa środków czystości dla obiektów Agencji Rozwoju Miasta Siedlce Sp. z o.o.
- USŁUGA KONSERWACJI, SERWISU, NAPRAW, AWARII URZĄDZEŃ BRAM I DRZWI, SZLABANÓW I BRAM WJAZDOWYCH, BRAMEK OBROTOWYCH, ZAPÓR ANTYTERRORYSTYCZNYCH, DŹWIGÓW NOŻYCOWYCH I PLATFORM PRZEŁADUNKOWYCH
- Modernizacja instalacji wodno-kanalizacyjnej oraz łazienek w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Siedlcach - etap I
- Zapewnienie możliwości drukowania, skanowania i faksowania dokumentów wraz z serwisem sprzętu w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej Termomodernizacji obiektów oświatowych na terenie Miasta Siedlce
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie budynku biurowego siedziby Nadleśnictwa oraz kompleksowe utrzymanie czystości i pielęgnacja zieleni wokół siedziby Nadleśnictwa w latach 2025-2026
- Usługa w zakresie kompleksowego utrzymania czystości w budynku Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych
- Usługi pielęgnacji zieleni w obiektach Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli
- Koszenie traw na poboczach, skarpach i rowach dróg powiatowych Powiatu Krakowskiego w roku 2025 z podziałem na 5 zadań
- Utrzymanie porządku oraz należytego stanu sanitarnego w zasobach należących do Żyrardowskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. ul.11-go Listopada 48 w Żyrardowie
- Wykonanie robót budowlanych polegających na rewitalizacji parku przy ul. Plac Chełmiński w Bydgoszczy
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.