Ogłoszenie z dnia 2021-12-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00249630/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA ASPIRANTÓW PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000173427
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Osiedle Zgody 18
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-951
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 478359700
1.5.8.) Numer faksu: 478359709
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@sapsp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sapsp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/sapsp1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa energii elektrycznej dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-565c92dc-37d2-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00321335
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010199/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.12 Dostawa energii elektrycznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00249630/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WK-I.2370.13.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 264379,61 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie przez okres 1 roku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do SWZ jako załącznik 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 26.11.2021 r. wykonawca dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez wykonawcę Elektra S.A., ul. Skierniewicka 10A, 01-230 Warszawa i wyznaczył termin podpisania umowy na dzień 02.12.2021 r. W odpowiedzi, w dniu 29.11.2021 r. wykonawca poinformował o odstąpieniu od woli zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego, składając stosowne pismo uzasadniające swoją decyzje.Zamawiający w dniu 30.11.2021 r., na podstawie art. 263 dokonał ponownego badania i oceny ofert wykonawców spośród pozostałych w postępowaniu i wybrał ofertę wykonawcy Orange Elektra Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 160, 02-326 Warszawa. Wykonawca został zaproszony do podpisania umowy w dniu 07.12.2021 r. Z uwagi na brak odpowiedzi wykonawcy, zamawiający przesłał ponowne wezwanie do podpisania umowy w terminie 10.12.2021 r., informując, iż jest to termin ostateczny i nie podpisanie umowy w/w terminie potraktuje jako uchylanie się od podpisania umowy. Wykonawca nie odpowiedział na powyższe wezwanie. W związku z tym, iż w dniu 04.12.2021 r. minął termin związania ofertą, zamawiający zastosował art. 252 ust. 2 Ustawy Pzp i zwrócił się do kolejnego wykonawcy, tj. firmy: Tauron Sprzedaż sp. z o.o., ul. Łagiewnicka 60, 30-417 Kraków, którego oferta została najwyżej oceniona, o wyrażenie, w wyznaczonym terminie, tj. do dnia 16.12.2021 r. do godz. 09:00, pisemnej zgody na wybór jego oferty. W odpowiedzi przesłanej dnia 15.12.2021 r., wykonawca nie wyraził ww. zgody, składając stosowne pismo.
W przedmiotowym postępowaniu zamawiający nie dysponuje innymi ofertami oraz upłynął termin związania ofertą, zatem nie ma możliwości skorzystania z przesłanek art. 263 oraz art. 252 ust. 3.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 455294,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 524927,59 PLN
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont dachu - wymiana pasa podrynnowego os. Kościuszkowskie 9 w Krakowie
- Wykonanie projektu i uzyskanie pozwolenia na budowę przebudowy szybów windowych wraz z wykonaniem przebudowy os. Albertyńskie 21 i 30 w Krakowie
- Remont dachu os. Spółdzielcze 13 w Krakowie
- Renowacja elewacji os. Kolorowe 8 w Krakowie
- Usługa wykonania modernizacji zaworów rozruchowych kotła linii 1 i 2 w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie- zamówienie powtórzone
- Dostawy materiałów do biopsji medycznych
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO OBIEKTÓW POWIATOWEJ STACJI SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNEJ W M.ST. WARSZAWIE.
- "Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Pogorzela i jej jednostek organizacyjnych na okres od 01.09.2024 r. do 31.12.2025 r."
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do obiektów Domu Pomocy Społecznej w Wojszycach
- Dostawa energii elektrycznej dla budynków Nadleśnictwa Syców w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Dostawa energii elektrycznej do budynku Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Warszawie zlokalizowanego przy ul. Grójeckiej 186 w Warszawie
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY OŚWIETLENIA PRZESTRZENI PUBLICZNEJ I OBIEKTÓW GMINY POCZESNA I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH W ROKU 2025
więcej: Elektryczność »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.