Ogłoszenie z dnia 2021-12-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00181484/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Badanie sprawozdań finansowych SP ZOZ MSWiA za lata 2021 - 2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MINISTERSTWO SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012293240
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Batorego 5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-591
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp.wpp@mswia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/mswia
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia-mswia.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Badanie sprawozdań finansowych SP ZOZ MSWiA za lata 2021 - 20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb11555e-1607-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00321401
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014130/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Badanie sprawozdań finansowych za rok obrotowy: 2021, 2022 samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej, dla których podmiotem tworzącym jest minister właściwy do spraw wewnętrznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00181484/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP-WPP-2374-1-22-DZ-TP-AO/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 489090,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest badanie rocznych sprawozdań finansowych za rokobrotowy kończący się dnia 31 grudnia 2021 r. oraz za rok obrotowy kończący się dnia 31 grudnia 2022 r. dla SP ZOZ MSWiA, dla których podmiotem
tworzącym jest minister właściwy do spraw wewnętrznych.
Część 1 - Badanie sprawozdań finansowych za rok 2021 i rok 2022 następujących SP ZOZ MSWiA:
1) SP ZOZ MSWiA w Białymstoku im. Mariana Zyndrama Kościałkowskiego,
2) SP WZOZ MSWiA w Bydgoszczy,
3) SP ZOZ MSWiA w Gdańsku,
4) SP ZOZ MSWiA w Katowicach im. sierżanta Grzegorza Załogi,
5) SP ZOZ MSWiA w Kielcach im Jana Pawła II,
6) SP ZOZ MSWiA w Koszalinie,
7) SP ZOZ MSWiA w Krakowie,
8) SP ZOZ MSWiA w Lublinie,
9) SP ZOZ MSWiA w Łodzi,
10)SP ZOZ MSWiA z Warmińsko - Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie,
11)SP ZOZ MSWiA w Opolu,
12)SP ZOZ MSWiA w Poznaniu im. prof. Ludwika Bierkowskiego,
13)SP ZOZ MSWiA w Rzeszowie,
14)SP ZOZ MSWiA w Szczecinie,
15)SP ZOZ MSWiA we Wrocławiu,
16)SP ZOZ MSWiA w Zielonej Górze;
4.5.3.) Główny kod CPV: 79210000-9 - Usługi księgowe i audytorskie
4.5.5.) Wartość części: 308897,57 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest badanie rocznych sprawozdań finansowych za rokobrotowy kończący się dnia 31 grudnia 2021 r. oraz za rok obrotowy kończący się dnia 31 grudnia 2022 r. dla SP ZOZ MSWiA, dla których podmiotem
tworzącym jest minister właściwy do spraw wewnętrznych.
Część 2 - Badanie sprawozdania finansowego za rok 2021 i rok 2022 CSK MSWiA w Warszawie;
4.5.3.) Główny kod CPV: 79210000-9 - Usługi księgowe i audytorskie
4.5.5.) Wartość części: 40650,41 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest badanie rocznych sprawozdań finansowych za rokobrotowy kończący się dnia 31 grudnia 2021 r. oraz za rok obrotowy kończący się dnia 31 grudnia 2022 r. dla SP ZOZ MSWiA, dla których podmiotem
tworzącym jest minister właściwy do spraw wewnętrznych.
Część 3 – Badanie sprawozdań finansowych za rok 2021 i rok 2022 następujących SP ZOZ MSWiA:
1) SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Głuchołazach im. św. Jana
Pawła II,
2) SP ZOZ MSWiA Centrum Rehabilitacji w Górznie,
3) SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Jeleniej Górze,
4) SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Otwocku,
5) SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Złocieńcu;
4.5.3.) Główny kod CPV: 79210000-9 - Usługi księgowe i audytorskie
4.5.5.) Wartość części: 74660,16 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest badanie rocznych sprawozdań finansowych za rokobrotowy kończący się dnia 31 grudnia 2021 r. oraz za rok obrotowy kończący się dnia 31 grudnia 2022 r. dla SP ZOZ MSWiA, dla których podmiotem
tworzącym jest minister właściwy do spraw wewnętrznych.
Część 4 - Badanie sprawozdania finansowego za rok 2021 i rok 2022 SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA „ORION” w Ciechocinku
4.5.3.) Główny kod CPV: 79210000-9 - Usługi księgowe i audytorskie
4.5.5.) Wartość części: 11382,11 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest badanie rocznych sprawozdań finansowych za rokobrotowy kończący się dnia 31 grudnia 2021 r. oraz za rok obrotowy kończący się dnia 31 grudnia 2022 r. dla SP ZOZ MSWiA, dla których podmiotem
tworzącym jest minister właściwy do spraw wewnętrznych.
Część 5 - Badanie sprawozdania finansowego za rok 2021 i rok 2022 SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Kołobrzegu
4.5.3.) Główny kod CPV: 79210000-9 - Usługi księgowe i audytorskie
4.5.5.) Wartość części: 24000,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest badanie rocznych sprawozdań finansowych za rokobrotowy kończący się dnia 31 grudnia 2021 r. oraz za rok obrotowy kończący się dnia 31 grudnia 2022 r. dla SP ZOZ MSWiA, dla których podmiotem
tworzącym jest minister właściwy do spraw wewnętrznych.
Część 6 - Badanie sprawozdania finansowego za rok 2021 i rok 2022 SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Kudowie – Zdroju
4.5.3.) Główny kod CPV: 79210000-9 - Usługi księgowe i audytorskie
4.5.5.) Wartość części: 13500,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest badanie rocznych sprawozdań finansowych za rokobrotowy kończący się dnia 31 grudnia 2021 r. oraz za rok obrotowy kończący się dnia 31 grudnia 2022 r. dla SP ZOZ MSWiA, dla których podmiotem
tworzącym jest minister właściwy do spraw wewnętrznych.
Część 7 - Badanie sprawozdania finansowego za rok 2021 i rok 2022 SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie
4.5.3.) Główny kod CPV: 79210000-9 - Usługi księgowe i audytorskie
4.5.5.) Wartość części: 16000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 313035,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 372896,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 313035,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Audytorskie Prowizja Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 678-27-99-545
7.3.3) Ulica: Fatimska 41A
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-831
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO AUDYTORSKIE PROWIZJA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO AUDYTORSKIE PROWIZJA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 313035,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-13Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33825,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33825,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Audytorskie Prowizja Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 678-27-99-545
7.3.3) Ulica: Fatimska 41A
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-831
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO AUDYTORSKIE PROWIZJA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO AUDYTORSKIE PROWIZJA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33825,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-13Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83148,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189912,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83148,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Audytorskie Prowizja Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 678-27-99-545
7.3.3) Ulica: Fatimska 41A
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-831
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO AUDYTORSKIE PROWIZJA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO AUDYTORSKIE PROWIZJA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83148,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-13Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26814,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUDYT PARTNER DORADZTWO I WIARYGODNOŚĆ BEATA KUCIŃSKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 947-118-72-09
7.3.3) Ulica: SANOCKA 39 LOK. 15
7.3.4) Miejscowość: ŁÓDŹ
7.3.5) Kod pocztowy: 93-010
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AUDYT PARTNER DORADZTWO I WIARYGODNOŚĆ BEATA KUCIŃSKA
jakie przetargi wygrała firma
AUDYT PARTNER DORADZTWO I WIARYGODNOŚĆ BEATA KUCIŃSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-13Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16728,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31488,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16728,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Audytorskie Prowizja Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 678-27-99-545
7.3.3) Ulica: Fatimska 41A
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-831
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO AUDYTORSKIE PROWIZJA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO AUDYTORSKIE PROWIZJA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16728,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-13Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16482,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35670,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16482,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Audytorskie Prowizja Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 678-27-99-545
7.3.3) Ulica: Fatimska 41A
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-831
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO AUDYTORSKIE PROWIZJA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO AUDYTORSKIE PROWIZJA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16482,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-13Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16728,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19434,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16728,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 678-27-99-545
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 678-27-99-545
7.3.3) Ulica: Fatimska 41A
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-831
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO AUDYTORSKIE PROWIZJA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO AUDYTORSKIE PROWIZJA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16728,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-13SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
daty zawarcia poszczególnych umów w zakresie części 1 i części 3 oraz wartości tych umów:
Część 1 -
1) SP ZOZ MSWiA w Białymstoku im. Mariana Zyndrama Kościałkowskiego, data zawarcia umowy: 26.11.2021 r., wartość umowy: 20 664,00 zł;
2) SP WZOZ MSWiA w Bydgoszczy, data zawarcia umowy: 22.11.2021 r., wartość umowy: 17 220,00 zł;
3) SP ZOZ MSWiA w Gdańsku, data zawarcia umowy: 25.11.2021 r., wartość umowy: 18 573,00 zł;
4) SP ZOZ MSWiA w Katowicach im. sierżanta Grzegorza Załogi, data zawarcia umowy: 22.11.2021 r., wartość umowy: 19 926,00 zł;
5) SP ZOZ MSWiA w Kielcach im Jana Pawła II, data zawarcia umowy: 22.11.2021 r., wartość umowy: 19 188,00 zł;
6) SP ZOZ MSWiA w Koszalinie, data zawarcia umowy: 20.11.2021 r., wartość umowy: 17 220,00 zł;
7) SP ZOZ MSWiA w Krakowie, data zawarcia umowy: 25.11.2021 r., wartość umowy: 17 835,00 zł;
8) SP ZOZ MSWiA w Lublinie, data zawarcia umowy: 23.11.2021 r., wartość umowy: data zawarcia umowy: 26.11.2021 r., wartość umowy: 19 188,00 zł;
9) SP ZOZ MSWiA w Łodzi, data zawarcia umowy: 23.11.2021 r., wartość umowy: 24 108,00 zł;
10)SP ZOZ MSWiA z Warmińsko - Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie, data zawarcia umowy: 23.11.2021 r., wartość umowy: 27 552,00 zł;
11)SP ZOZ MSWiA w Opolu, data zawarcia umowy: 25.11.2021 r., wartość umowy: 17 220,00 zł;
12)SP ZOZ MSWiA w Poznaniu im. prof. Ludwika Bierkowskiego, data zawarcia umowy: 23.11.2021 r., wartość umowy: 20 664,00 zł;
13)SP ZOZ MSWiA w Rzeszowie, data zawarcia umowy: 23.11.2021 r., wartość umowy: 20 664,00 zł;
14)SP ZOZ MSWiA w Szczecinie, data zawarcia umowy: 25.11.2021 r., wartość umowy: 18 573,00 zł;
15)SP ZOZ MSWiA we Wrocławiu, data zawarcia umowy: 24.11.2021 r., wartość umowy: 17 220,00 zł;
16)SP ZOZ MSWiA w Zielonej Górze; data zawarcia umowy: 23.11.2021 r., wartość umowy: 17 220,00 zł;
Część 3 –
1) SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Głuchołazach im. św. Jana Pawła II, data zawarcia umowy: 25.11.2021 r., wartość umowy: 17 220,00 zł;
2) SP ZOZ MSWiA Centrum Rehabilitacji w Górznie, data zawarcia umowy: 23.11.2021 r., wartość umowy: 16 113,00 zł;
3) SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Jeleniej Górze, data zawarcia umowy: 24.11.2021 r., wartość umowy: 16 113,00 zł;
4) SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Otwocku, data zawarcia umowy: 03.12.2021 r., wartość umowy: 17 220,00 zł;
5) SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Złocieńcu; data zawarcia umowy: 26.11.2021 r., wartość umowy: 16 482,00 zł
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne" wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Wojska Polskiego w Zamościu - działka ew. 1/113
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne wraz z zagospodarowaniem terenu, naziemnymi miejscami postojowymi oraz infrastrukturą techniczną wewnętrzną i zewnętrzną w Chełmie
- Zakup samochodów służbowych dla III Oddziału ZUS w Warszawie
- Remont pomieszczeń sanitarnych i gospodarczych w budynku B Centrali Najwyższej Izby Kontroli w Warszawie, przy ul. Krzywickiego 9.
- Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Trakt Lubelski 351 m 48 i ul. Trakt Lubelski 353 m 14 w Warszawie.
- Dostawa mebli laboratoryjnych, znak sprawy AEZ/S-050/2025
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.