Ogłoszenie z dnia 2022-08-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00278533/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych i weterynaryjnych dla Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wielospecjalistyczny im. dr.L udwika Błażka w Inowrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092358780
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poznańska 97
1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub2@szpitalino.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pszozino.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych i weterynaryjnych dla Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-70aa86f3-0c0f-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00321414
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00062041/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Odbiór transport unieszkodliwianie odpadów medycznych i weterynaryjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00278533/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: M-34/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia stanowi odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych i weterynaryjnych dla Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu
2. Czas trwania realizacji zamówienia określony został na 6 miesięcy
3. Miejsce realizacji zamówienia: Szpital Wielospecjalistyczny im. dr. Ludwika Błażka, ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław.
4. Wspólny Słownik Zamówień: CPV: 90524000-6, 90524200-8 usługa w zakresie odpadów medycznych
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 do SWZ,
6. Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 5 do SWZ.
7. Rękojmia
a) Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – 24 miesiące.
8. w okresie 6 miesięcy przekazywanych jest do unieszkodliwienia około 110.000 kg
odpadów o następujących kodach:
- 18 01 02 – części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty, służące do jej przechowywania (z wyłączeniem 18 01 03)
- 18 01 03 – inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt (np. zainfekowane pieluchomajtki, podpaski, podkłady) z wyłączeniem 18 01 80 i 18 01 82
- 18 01 04 – inne odpady nie wymienione w 18 01 03 (np. opatrunki z materiału lub gipsu, pościel, ubranie jednorazowe, pieluchy)
- 18 01 06 – chemikalia, w tym odczynniki chemiczne, zawierające substancje niebezpieczne
- 18 01 08 – leki cytotoksyczne i cytostatyczne
- 18 01 09 – leki inne niż wymienione w 18 01 08
- 18 02 02 - inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt
8.1. Ilość odpadów podana w punkcie 8 stanowi wielkość orientacyjną i Zamawiający zastrzega sobie prawo do przekazania mniejszej lub większej ilości odpadów do unieszkodliwienia.
8.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
8.2.1. Ważenie i załadunek odpadów u Zamawiającego
8.2.2. Transport odpadów do miejsca ich unieszkodliwienia
8.2.3. Unieszkodliwienie odpadów
8.3. Odpady będą odbierane 5 x w tygodniu (poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek), w godzinach 8.00 – 14.00
8.4. Wykonawca jest zobowiązany każdorazowo do dostarczenia czystych i zdezynfekowanych pojemników, w których będą gromadzone i transportowane wszystkie wytworzone przez zamawiającego odpady medyczne, do miejsca unieszkodliwienia.( pojemność pojemników 770 l, ilość ok. 25 sztuk )
8.5. W przypadku realizacji części zamówienia przez podwykonawcę, zarówno wykonawca jak i podwykonawca muszą przez cały okres realizacji umowy posiadać aktualne decyzje, wydane przez właściwy organ.
8.6. Wykonawca bądź podwykonawca musi posiadać instalację do termicznego unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych oraz aktualną decyzję zezwalającą na jej użytkowanie, wydaną przez uprawniony organ.
8.7. Cena jednostkowa unieszkodliwiania jednego kilograma odpadów obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją zakresu przedmiotu zamówienia.
8.8. Cena jednostkowa unieszkodliwienia jednego kilograma odpadów jest stała przez cały okres realizacji umowy.
9) Wykonawca zobowiązuje się realizować zamówienie pracownikami zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę w zakresie czynności związanych z wykonywaniem usługi będącej przedmiotem umowy, tj.
- transportu odpadów (praca kierowców)
- rozliczanie płatności
- ważenie i załadunek odpadów
- obsługa urządzeń służących do załadunku
- osoby odpowiedzialne za załadunek odpadów do środka transportu
- czynności unieszkodliwiania odpadów
4.5.3.) Główny kod CPV: 90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 653400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 653400 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 653400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Centrum Onkologii im. prof. Franciszka Łukaszczyka w Bydgoszczy z siedzibą w Bydgoszczy
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ENERIS Proeco Sp. zo.o. z siedzibą w Bydgoszczy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542217419
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM ONKOLOGII IM. PROF. FRANCISZKA ŁUKASZCZYKA W BYDGOSZCZY
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM ONKOLOGII IM. PROF. FRANCISZKA ŁUKASZCZYKA W BYDGOSZCZY
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 653400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Opracowanie pełnych dokumentacji projektowo-kosztorysowych rewitalizacji wewnętrznych podwórek w ramach projektu "Zielone Śródmieście Inowrocławia"
- Dostawa systemu do biopsji piersi - igła dla Szpitala wielospecjalistycznego im. dr Ludwika Błażka w Inowrocławiu
- Dostawa tonerów, tuszy do drukarek komputerowych laserowych i atramentowych oraz tonerów do kopiarek dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
- Wykonanie dokumentacji przebudowy ulicy Szymborskiej oraz koncepcji rozbudowy ulicy Wielkopolskiej w zakresie drogi dla pieszych i rowerów.
- Budowa oświetlenia ulic: Tadeusza Kaźmierskiego i Jana Jaskólskiego w Inowrocławiu
- Zakup i dostawa karmy dla psów i kotów przebywających w Schronisku dla Bezdomnych Zwierząt w Inowrocławiu przy ul. Toruńskiej 165
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i transport odpadów medycznych i medycznych niebezpiecznych celem ich unieszkodliwiania - powtórzenie
- Usługa w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych
- "Odbiór i utylizacja odpadów medycznych z Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łęczycy"
- Usługa w zakresie gospodarowania odpadami wytwarzanymi na terenie nieruchomości zarządzanych przez Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Drezdenku, nr sprawy: PCZSzp/TP-MN/4/2025
- Usługa odbioru, transportu oraz unieszkodliwiania odpadów medycznych
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.