Ogłoszenie z dnia 2021-12-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00229175/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i sprzedaż przez Wykonawcę Zamawiającemu (dla Oddziału Terenowego TVP S.A. w Poznaniu) miksera audio wraz z osprzętem do reżyserki studia A
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Telewizja Polska S. A.
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Poznań
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01041897300143
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Serafitek 8
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-144
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: elzbieta.kozielska@tvp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://poznan.tvp.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://tvp.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i sprzedaż przez Wykonawcę Zamawiającemu (dla Oddziału Terenowego TVP S.A. w Poznaniu) miksera audio wraz z osprzętem do reżyserki studia A2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a011bbc6-2a8b-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00321504
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00229175/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TXPP/6/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i sprzedaż przez Wykonawcę Zamawiającemu (dla Oddziału Terenowego TVP S.A. w Poznaniu) miksera audio wraz z osprzętem do reżyserki studia A, zwanych dalej „urządzeniami” albo „przedmiotem zamówienia”.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące kompatybilne i współpracujące ze sobą elementy:
• Konsoletę audio
• Stage box z 64 wejściami analogowymi
• Stage box zz 32 wejściami analogowymi
• Hybrydę telefoniczną min. 8 linii telefonicznych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego wykonania zawarty jest
w Załączniku nr 3 do SWZ.
2 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
3 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
4 Wykonawca udzieli gwarancji na oferowane urządzenia, na okres wskazany w ofercie, jednak nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru potwierdzającego wykonanie przedmiotu umowy. Jeżeli Wykonawca oferuje okres gwarancji dłuższy niż minimalny okres gwarancji wymagany w SWZ, winien odpowiednio zmienić pkt 5 Formularza oferty stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ. Zaoferowanie dłuższego okresu gwarancji niż minimalny okres wymagany w SWZ, skutkować będzie przyznaniem punktów w kryterium „okres gwarancji”, zgodnie
z zasadami określonymi w pkt 15 SWZ. Zaoferowanie krótszego okresu gwarancji niż wymagany w SWZ, równoznaczne będzie ze złożeniem oferty, której treść jest niezgodna z warunkami zamówienia i stanowić będzie podstawę do odrzucenia oferty.
6 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp, podział zamówienia na części stanowi uprawnienie Zamawiającego, nie zaś obowiązek. Poza tym podział tego zamówienia jest niecelowy oraz spowodowałby znaczne utrudnienia przy realizacji zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32342420-2 - Studyjne konsole mikserskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 249565,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 249565,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 249565,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: E.S.S.- Audio sp.z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1181792122
7.3.3) Ulica: Graniczna 17
7.3.4) Miejscowość: Łomianki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-092
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 249565,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- "Sukcesywna dostawa szybkich testów diagnostycznych"
- dostawa lasera jednomodowego do spektroskopii Brillouina
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2025 roku
- Dostawa oprogramowania dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- Świadczenie usługi w drugiej warstwie modelu architektury sieciowej ISO/OSI, wraz z centralnym dostępem do sieci Internet oraz telefonii cyfrowej VOIP dla WZDW w Poznaniu w latach 2025-2027.
- roboty instalacyjne (klimatyzacja) w Terenowej Stacji Doświadczalnej IOR-PIB w Białymstoku
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.