eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sadlinki › Wdrożenie innowacyjnego systemu zarządzania energią elektryczną oraz cieplną z wykorzystaniem OZE i systemu wentylacji mechanicznej w Szkole Podstawowej w Sadlinkach.



Ogłoszenie z dnia 2023-07-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wdrożenie innowacyjnego systemu zarządzania energią elektryczną oraz cieplną z wykorzystaniem OZE i systemu wentylacji mechanicznej w Szkole Podstawowej w Sadlinkach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sadlinki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747804

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kwidzyńska 12

1.5.2.) Miejscowość: Sadlinki

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-522

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 552757510

1.5.8.) Numer faksu: 552757580

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadgminy@sadlinki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sadlinki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-48e08c27-051d-11ee-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wdrożenie innowacyjnego systemu zarządzania energią elektryczną oraz cieplną z wykorzystaniem OZE i systemu wentylacji mechanicznej w Szkole Podstawowej w Sadlinkach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-48e08c27-051d-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00321520

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00523942/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Wdrożenie innowacyjnego systemu zarządzania energią elektryczną oraz cieplną z wykorzystaniem OZE i systemu wentylacji mechanicznej w Szkole Podstawowej w Sadlinkach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00253582

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.271.17.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres prac obejmujący zadanie:
a) branża sanitarna – instalacja wentylacji i klimatyzacji
Inwestycja zakłada wymianę instalacji wentylacji mechanicznej hali sportowej wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym dla celów prawidłowego funkcjonowania obiektu;

b) branża sanitarna – instalacja centralnego ogrzewania

W ramach modernizacji istniejącej instalacji c. o. zakłada się likwidację obecnego źródła ciepła w postaci 2 kotłów olejowych oraz wymianę istniejącego podgrzewacza c.w.u. na 2 podgrzewacze pojemnościowe.
W miejsce starych urządzeń zaprojektowano układ 13 pomp ciepła o mocy 16 kW typu powietrze-woda z montażem zew., oraz 2 podgrzewaczy c. w. u. o poj. V=300,0 dm3, a także dodatkowo kotła elektrycznego o mocy 48 kW stanowiącego rezerwę.
Ponadto w ramach inwestycji przewiduje się wymianę grzejników na obiekcie.
Modernizacja systemu grzewczego:
- demontaż 2 kotłów olejowych,
- montaż 2 podgrzewaczy wody 300 l,
- montaż 13 pomp ciepła o mocy 16kW,
- montaż instalacji c.o. z armaturą w pom. kotłowni,
- wymiana 212 grzejników,
- montaż ogrodzenia wokół jednostek zew . pomp ciepła.
c) branża elektryczna – instalacja fotowoltaiczna
Zakres prac obejmuje wdrożenie systemu zarządzania energią elektryczną za pomocą technologii EMS z wykorzystaniem instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,41 kWp oraz systemu magazynu energii
elektrycznej z wykorzystaniem baterii litowo-jonowej, w celu zwiększenia autokonsumpcji i wykorzystania pozyskanej energii do celów związanych z prowadzoną termomodernizacją budynku. Energia elektryczna związana z oświetleniem budynku będzie pochodziła wyłącznie z magazynu
energii elektrycznej i pozyskiwana będzie z instalacji fotowoltaicznej. W celu ograniczenia ilości zużywanej energii w budynku zostanie wymienione oświetlenie. . Instalacja fotowoltaiczna będzie
rozmieszczona w dwóch obszarach: na zadaszeniu trybun boiska szkoły 27,54 kW oraz na konstrukcji wbijanej w grunt 21,87 kW. Energia będzie wytwarzana na potrzeby funkcjonowania Szkoły Podstawowej w Sadlinkach.

d) branża elektryczna – budowa przyłącza kablowego SN 15 kV oraz wymiana instalacji elektrycznej i instalacji LAN w budynku
Zakres prac obejmuje:
- budowę nowego przyłącza kablowego SN 15 kV celem zasilania budynku Szkoły Podstawowej w Sadlinkach wraz z budową kontenerowej stacji transformatorowej;
- wymiana instalacji elektrycznej w budynku Szkoły Podstawowej w Sadlinkach;
- wymiana oświetlenia wewnętrznego;
- wymiana instalacji LAN;

e) branża budowlana
Zakres prac obejmuje:
• montaż sufitów podwieszanych z płyt kasetonowych białych laminowanych o wymiarach 60x60 cm, na korytarzach wszystkich kondygnacji;
• roboty malarskie oraz docieplenie poddasza:
- Zabezpieczenie podłóg folią ochronną w całym budynku szkoły,
- Wykonanie zmatowienia, zeszlifowania istniejącej lamperii olejnej w całej szkole,
- Zeskrobanie i zmycie starej farby na ścianach oraz sufitach w całej szkole (nie dotyczy istniejących i projektowanych sufitów kasetonowych),
- Gruntowanie ścian i sufitów,
- Obicie w ilości 50m2 tynków na których wystąpiło wysolenie w pomieszczeniach piwnicy,
- Przygotowanie z oczyszczeniem oraz wykuciem spoin pod tynki WTA Krzemianowe w pomieszczeniach piwnicy,
- Wykonanie gruntowania ścian pod tynki krzemianowe,
- Wykonanie obrzutki systemowej tynków krzemianowych,
- Wykonanie tynku krzemianowego,
- Wykonanie gładzi systemowej krzemianowej,
- Malowanie farbą krzemianową,
- Wykonanie dwuwarstwowych gładzi na ścianach i sufitach (nie dotyczy istniejących i projektowanych sufitów kasetonowych),
- Malowanie ścian i sufitów powyżej lamperii farba emulsyjna sufity, farba lateksową ściany,
- Wykonanie lamperii na klatkach schodowych oraz ciągach komunikacyjnych z żywicy na wysokości 130cm,
- Wykonanie lamperii lakierowanej w pozostałych pomieszczeniach na wysokość 130cm – dwukrotne lakierowanie ścian,
- Przygotowanie pod malowanie i malowanie farba olejną elementów stalowych konstrukcji balustrady schodów,
- Przygotowanie pod malowanie oraz lakierowanie elementów drewnianych balustrad na klatkach schodowych,
-Przygotowanie pod malowanie i malowanie farba olejną elementów drewnianych zabudów grzejników,
-Przygotowanie pod malowanie i malowanie kraty stalowej przy wejściu głównym do budynku,
- Przygotowanie pod malowanie i dwukrotne malowanie całej stolarki drewnianej w szkole,
- Wymiana we wszystkich drzwiach drewnianych klamek z szyldem długim ze stali nierdzewnej w wykończeniu szczotkowanym matowym,
- Wymiana drzwi drewnianych wejścia głównego do budynku na drzwi Aluminiowe zgodnie z zestawieniem stolarki,
- Montaż narożników PCV 35x35mm na wysokości 130cm – należy zabezpieczyć wszystkie narożniki w szkole oprócz narożników tam gdzie jest żywica na lamperii,
- Docieplenie stropu nad poddaszem wełna mineralną o współczynniku przewodzenia ciepła 0.033 W/mK o gr. 30 cm (20cm+10cm),
- Docieplenie skosów poddasza wełna mineralną o współczynniku przewodzenia ciepła 0.033 W/mK o gr. 20 cm;

• remont łazienek na parterze pom. P12, P13, P14, P16, P17, P18 oraz na piętrze pom. P18, P19:
- Rozbiórka istniejących ścianek wydzielających ustępy,
- Zbicie płytek i tynków do wysokości 200cm,
- Skucie posadzki z płytek terakotowych,
- Wykonanie nowych tynków do wysokości 200cm,
- Wykonanie warstwy wyrównawczej pod płytki terakotowe,
- Gruntowanie ścian i sufitów,
- Wykonanie licowania ścian do wysokości 200cm płytkami 30x50cm,
- Wykonanie posadzki z płytek terakotowych 30x30cm,
- Wykonanie sufitów podwieszanych z płyt GK na stelażu,
- Wykonanie zabudowy rur z płyt GK na stelażu,
- Wykonanie dwukrotnych gładzi gipsowych na ścianach i sufitach,
- Malowanie farbą ścian i sufitów,
- Montaż kabin systemowych z HPL na wysokość 200cm zgodnie z rys.
- Wykonanie przeróbka podejść wod-kan,
- Montaż armatury w łazienkach zgodnie z rys. i przedmiarem,
- Montaż luster wtopionych,
- Montaż wentylatorów wywiewnych w łazienkach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45410000-4 - Tynkowanie

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45442100-8 - Roboty malarskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45321000-3 - Izolacja cieplna

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6197700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7302510,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6197700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOTEC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520385820

7.3.3) Ulica: 9A

7.3.4) Miejscowość: Baldram

7.3.5) Kod pocztowy: 82-500

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6197700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.