Ogłoszenie z dnia 2023-07-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00249618/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa półbutów wyjściowych w ilości 629 par (I część), półbutów służbowych w ilości 713 par (II część) i butów zimowych męskich
w ilości 520 par (III część) do CSM przy Areszcie Śledczym w Łodzi.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Areszt Śledczy w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000590409
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Smutna 21
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-729
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 426750000
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_lodz@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e93ae58e-0450-11ee-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa półbutów wyjściowych w ilości 629 par (I część), półbutów służbowych w ilości 713 par (II część) i butów zimowych męskichw ilości 520 par (III część) do CSM przy Areszcie Śledczym w Łodzi.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e93ae58e-0450-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00321529
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030690/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa obuwia -półbutów wyjściowych, półbutów służbowych i butów zimowych męskich do Centralnej Składnicy Magazynowej przy Areszcie Śledczym w Łodzi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00249618
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DKw.2232.10.2023.KB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 375386,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Półbuty wyjściowe ( 629 par) z cholewą typu derbowego (obłożyny naszyte na przyszwę), z systememsznurowania umieszczonym na krawędziach obłożyn – cztery otwory na stronę (sznurowadła
okrągłe w kolorze czarnym), przeznaczone do użytkowania całorocznego. Wierzch cholewki
wykonany ze skóry bydlęcej licowej, nabłyszczanej (wysoki połysk), wodoodpornej w kolorze
czarnym. Na tylną cześć obłożyn naszyty jest tylnik. Wewnętrzna strona cholewki (podszewka oraz
wyściółka) wykonana ze skóry naturalnej licowej w kolorze niebieskim (dopuszcza się również
kolor – beżowy lub czarny). Podnoski wykonane z materiału termoplastycznego. Podpodeszwy
wykonane ze skóry naturalnej podpodeszwowej. Podeszwa wykonana ze skóry podeszwowej
naturalnej oraz tworzywa sztucznego lub z gumy skóropodobnej typu „tuniskór” lub z kauczuku
termoplastycznego. Antypoślizgowa. Podeszwa o grubości 5 – 8 mm. Obcas o wysokości 22 mm ±
3 mm (bez podeszwy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 18813000-1 - Obuwie z cholewkami ze skóry
4.5.5.) Wartość części: 143832,25 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Półbuty służbowe ( 713 par) z cholewą typu derbowego (obłożyny naszyte na przyszwę), z systemem sznurowania umieszczonym na krawędziach obłożyn – trzy otwory na stronę (sznurowadła okrągłew kolorze czarnym), przeznaczone do użytkowania całorocznego. Wierzch cholewki wykonany ze skóry bydlęcej licowej, nabłyszczanej, wodoodpornej w kolorze czarnym. Brak tylnika.
Na obłożynie, pod systemem sznurowania umieszczony jest ozdobny (podwójny) ścieg. Wewnętrzna strona cholewki (podszewka oraz wyściółka) wykonana ze skóry naturalnej licowej w
kolorze białym lub dwoiny bydlęcej podszewkowej w kolorze białym. Podnoski wykonane z materiału termoplastycznego. Podpodeszwy wykonane ze skóry naturalnej podpodeszwowej.
Podeszwa wykonana z kauczuku termoplastycznego, antypoślizgowa. Podeszwa o grubości 9 – 12 mm. Obcas o wysokości 14 mm ± 3 mm (bez podeszwy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 18813000-1 - Obuwie z cholewkami ze skóry
4.5.5.) Wartość części: 121300,81 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Buty zimowe męskie ( 520 par) cholewą typu derbowego (obłożyny naszyte na przyszwę), okrywającą stopę i obejmującą kostkę, z systemem sznurowania umieszczonym na krawędziach obłożyn – pięć otworów na stronę (sznurowadła okrągłe w kolorze czarnym), oraz zapięciem na zamek błyskawiczny (kolor czarny) na wewnętrznej stronie cholewki, przeznaczone do użytkowaniaw okresie jesienno – zimowym (do umundurowania służbowego i wyjściowego). Wierzch cholewki wykonany ze skóry bydlęcej licowej, nabłyszczanej, wodoodpornej w kolorze czarnym. Na tylną cześć obłożyn naszyty jest tylnik. Wewnętrzna strona cholewki (podszewka – obłożyn i przyszwy oraz wyściółka) wykonana z włókniny ocieplającej w kolorze czarnym, natomiast podszewka
języka ze skóry naturalnej licowej w kolorze czarnym. Podeszwa wykonana z kauczuku termoplastycznego. Antypoślizgowa. Podeszwa o grubości 9 – 12 mm. Obcas o wysokości 17 mm ± 3 mm (bez podeszwy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 18813000-1 - Obuwie z cholewkami ze skóry
4.5.5.) Wartość części: 110253,46 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 160149,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 181812,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 160149,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUH" Arm-ex" B.Mruk M.Mruk Sp.j
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 798-000-47-36
7.3.3) Ulica: Broniszew 105
7.3.4) Miejscowość: Goszczyn
7.3.5) Kod pocztowy: 05-610
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 160149,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149965,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165751,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149965,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUH"Arm-ex" B.MrukM.Mruk Sp.j
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 798-000-47-36
7.3.3) Ulica: Broniszew 105
7.3.4) Miejscowość: Goszczyn
7.3.5) Kod pocztowy: 05-610
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149965,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134316 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169494 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134316 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUH"Arm-ex" B.MrukM.Mruk Sp.j
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 798-000-47-36
7.3.3) Ulica: Broniszew 105
7.3.4) Miejscowość: Goszczyn
7.3.5) Kod pocztowy: 05-610
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134316 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- EZ.28.183.2024 Usługa okresowego przeglądu technicznego 60 szt. respiratorów Hamilton w okresie 01.02.2025 do 31.12.2025 dla WWCOiT im. M. Kopernika w Łodzi.
- Naprawy pojazdów służbowych Policji dla trzech jednostek Policji garnizonu łódzkiego
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych i szklanych dla Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad zadaniem: "Odbetonowanie terenów miejskich w formule zaprojektuj i wybuduj
- Świadczenie usług przygotowania i dostarczenia obiadów (wsparcie towarzyszące) dla uczestników projektu Centrum Usług Środowiskowych "WISIENKA 4",
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych oraz szklanych dla potrzeb Instytutu Technologii Polimerów i Barwników oraz Międzyresortowego Instytutu Technik Radiacyjnych Wydziału Chemicznego PŁ
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.