Ogłoszenie z dnia 2024-05-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00276740/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Medyce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Medyka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900370
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Medyka 288
1.5.2.) Miejscowość: Medyka
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-732
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 16 6715391
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: medyka@medyka.itl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.medyka.itl.pl/bip
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Medyce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9aedd025-f596-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00321564
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00247579/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Medyce.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00276740
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BiD.7013.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1195121,95 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
"Termomodernizacja budynku Urzędu gminy w Medyce"
Wszystkie elementy wraz ze związanymi z nim urządzeniami i wyposażeniem należy zaprojektować i wykonać w sposób zapełniający spełnienie wymagań dotyczących bezpieczeństwa: konstrukcji, pożarowego, użytkowania, warunków sanitarno-higienicznych i zdrowotnych oraz ochrony środowiska, ochrony przed hałasem i drganiami, oszczędności energii, odpowiedniej izolacyjności cieplnej i akustycznej przegród oraz warunków użytkowych, zgodnych z przeznaczeniem obiektu, w szczególności w zakresie: zaopatrzenia w wodę, energię elektryczną, cieplną, media teletechniczne, możliwości utrzymania właściwego stanu technicznego.
Adres inwestycji: Medyka 288 37-732 Medyka. Inwestycja obejmuje budynek administracyjny Urzędu Gminy w Medyce oraz działkę przyległą nr 579/1.
Działka 579/1 przewidziana na lokalizacje parkingu nieutwardzona
Przedmiot zamówienia obejmuje:
opracowanie dokumentacji projektowej uwzględnieniem warunków określonych w za-łączniku
realizację poszczególnych projektowanych elementów
wykonanie robót zewnętrznych wraz zagospodarowaniem terenu
Opracowanie świadectwa charakterystyki energetycznej
wykonanie robót towarzyszących
sprawowanie nadzoru autorskiego
Opracowanie dokumentacji projektowej obejmuje:
sporządzenie Projektu Budowlanego (projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno-budowlany, projekt techniczny) oraz uzyskanie wszelkich wymaganych uzgodnień, opinii i pozwoleń wymaganych przepisami prawa,
o sporządzenie wielobranżowego projektu wykonawczego wszystkich instalacji wewnętrznych,
o opracowanie informacji dot. BIOZ, charakterystyki energetycznej,
o przedstawienie wszystkich opracowanych projektów do zatwierdzenia Zamawiającemu,
o opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót,
o uzyskanie ewentualnych dodatkowych zgód, pozwoleń, warunków technicznych, innych materiałów jeśli w trakcie opracowywania dokumentacji lub realizacji inwestycji stanie się to konieczne,
Ponadto należy przekazać całość opracowania w wersji elektronicznej, w następujących formatach:
o rysunki projektowe jako pliki *.dwg oraz *.pdf,
o opisy techniczne jako pliki *.pdf,doc.
o skany dokumentów jako pliki *.pdf lub bitmapy
o kosztorysy oraz przedmiary do edycji w formacie dla programów kosztorysowych
(pliki *.kst lub *.ath).
Dokumentacja projektowa musi spełniać wszystkie obowiązujące przepisy prawa (stan aktualny na dzień jej sporządzenia).
Wykonanie robót zewnętrznych
Zakres robót zewnętrznych obejmuje w szczególności: przebudowę zadaszenia wejścia głównego do budynku, przebudowę wejścia bocznego do budynku, zagospodarowanie działki 579/1 (parking), przebudowę ogrodzenia.
Założenia projektowe
Projektuje się przeprowadzenie termomodernizacji budynku oraz przebudowę elementów zewnętrznych budynku oraz otoczenia która obejmie:
- docieplenie ścian zewnętrznych,
- docieplenie ścian fundamentowych wraz z izolacją przeciwwilgociową,
- wymianę stolarki okiennej i drzwiowej,
- modernizację instalacji elektrycznych i teletechnicznych (wymiana),
- wymianę instalacji centralnego ogrzewania,
- przebudowa systemu wentylacji z montażem wentylacji mechanicznej,
- montaż systemu klimatyzacji,
- montaż instalacji fotowoltaicznej i pompy ciepła,
- montaż systemu zarządzania energią,
- wymiana oświetlenia na energooszczędne w technologii LED
- zagospodarowanie terenu wokół budynku (nasadzenia, dojazd, parking dz. 579/1)
- modernizacja schodów wejścia głównego (przebudowa zadaszenia)
- przebudowa schodów wejścia bocznego do budynku wraz zabudową
- przebudowa ogrodzenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45421110-8 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
71321200-6 - Usługi projektowania systemów grzewczych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na realizację zadania przeznaczył kwotę 1.470.000,00 zł brutto.W dniu 24-04-2024 r, o godz. 10.00 minął termin składania ofert na wykonanie zadania. W postępowaniu wpłynęła jedna oferta o wartości 4.475.631,27 zł brutto.
Wartość złożonej oferty znacznie przekracza przeznaczone posiadane przez Zamawiającego środki finansowe, których nie może zwiększyć.
Działając w oparciu o art. 255 ust. 3 ustawy :Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4475631,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4475631,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zadaszonej sceny przy budynku Wieży Ariańskiej w Wojciechowie
- Budowa hali wraz z zapleczem oraz infrastrukturą techniczną dla zadania pn.: "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Dąbrowie"
- Prace remontowe i adaptacyjne mieszkania wspomaganego w ramach projektu - Nie JESTEŚ sam!" - III
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej w ramach zadania pn. "Poprawa efektywności energetycznej 15 osad w Kampinoskim Parku"
- Utrzymanie i remonty urządzeń drogowej sygnalizacji świetlnej wraz z systemem ITS GENEO-CONNECTOR na terenie miasta Włocławek w 2025 r.
- "Rozbudowa oraz zakup niezbędnego wyposażenia Przedszkola 112 "Mali Przyrodnicy" w Poznaniu"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.