eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzyżanowice"Zagospodarowanie terenu na centrum sportowo-rekreacyjne w Bieńkowicach"



Ogłoszenie z dnia 2024-05-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Zagospodarowanie terenu na centrum sportowo-rekreacyjne w Bieńkowicach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krzyżanowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258440

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główna 5

1.5.2.) Miejscowość: Krzyżanowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-450

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 324194050

1.5.8.) Numer faksu: (+48) 324194234

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@krzyzanowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krzyzanowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5db1f8f5-d0a5-11ee-875e-a22221c84ba7

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zagospodarowanie terenu na centrum sportowo-rekreacyjne w Bieńkowicach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5db1f8f5-d0a5-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00321565

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030707/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Zagospodarowanie terenu na centrum sportowo-rekreacyjne w Bieńkowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00213017

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Gp-Zp.27101.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie robót i czynności związanych z realizacją zadania pn.:
„Zagospodarowanie terenu na centrum sportowo-rekreacyjne w Bieńkowicach”, obejmujące budowę budynku zaplecza
sportowego wraz z zagospodarowaniem terenu wokół, w tym wykonanie wszystkich prac opisanych w dokumentacji:
projektach, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót, jakie z technicznego punktu
widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania i oddania do użytkowania przedmiotowego zadania. Dokumenty
opisujące zakres i sposób wykonania zadania stanowią zał. nr 8-9 do SWZ.
1) Lokalizacja: Bieńkowice, ul. Raciborska, działki nr: 99/1, 99/4.
2) Zakres zadania obejmuje m.in.:
 roboty rozbiórkowe istniejącej nawierzchni i ogrodzenia,
 roboty ziemne w zakresie niwelacji terenu,
 budowę budynku zaplecza sportowego,
 wykonanie odcinków instalacji zewnętrznych (kanalizacji sanitarnej, deszczowej i oświetlenia zewnętrznego),
 wykonanie instalacji wewnętrznych w budynku (instalacji wod.-kan., c.o., elektrycznej, niskoprądowej, wentylacji, instalacji
gazowej),
 wykonanie powierzchni utwardzonych,
 wykonanie przyłącza gazu.
3) Na budynek zaplecza sportowego składa się zaplecze szatniowe dla zawodników oraz zaplecze dla kibiców, w tym:
 szatnie i łaźnie dla zawodników dla 2 drużyn piłkarskich dostępne bezpośrednio z zewnątrz,
 zaplecze sanitarne dla kibiców – WC męski, damski i dla osób NN dostępne z zewnątrz,
 magazyn sprzętu sportowego,
 pomieszczenie dla sędziów, trenerów z zapleczem sanitarnym,
 kiosk/bufet z zapleczem dla okolicznościowej małej gastronomii,
 składzik porządkowy,
 wejście główne z holem wejściowym.
Powstanie budynek jednokondygnacyjny, parterowy niepodpiwniczony. W budynku będą instalacje: wodno-kanalizacyjna,
wentylację grawitacyjną i mechaniczną, elektryczną, niskoprądową, instalację CO oraz gazową na gaz ziemny.
Powierzchnia użytkowa budynku to 174.63 m2. Całkowita powierzchnia zabudowy 218,10 m2. Budynek będzie posiadał
ściany murowane z bloczków betonu komórkowego lub pustaków wzmocnionych rdzeniami żelbetowymi. Stropodach będzie
o konstrukcji żelbetowej. Posadowiony na ławach i ścianach fundamentowych.
4) W ramach zagospodarowania terenu będą wykonane drogi i place, urządzenia techniczne, bezodpływowy zbiornik
wybieralny, przyłącza kanalizacji deszczowej, instalacje zewnętrzne: kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej,
oświetlenie terenu oraz zagospodarowanie zielenią parkową.
5) Wykonawca dokona wytyczenia geodezyjnego oraz wykona geodezyjną inwentaryzację powykonawczą.
6) Wykonawca opracuje instrukcję bezpieczeństwa pożarowego zgodnie z §7 ust. 1 Rozporządzenia Ministra spraw
Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 roku w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów
budowlanych i terenów.
7) W zakresie wykonania zadania Wykonawca winien wykonać wszystkie inne roboty i czynności niezbędne do
prawidłowego zrealizowania i użytkowania powierzonego mu zadania, wynikające z dokumentów opisujących przedmiot
zamówienia, projektów, uzgodnień i pozwoleń lub obowiązujących przepisów prawa polskiego oraz zgodnie ze sztuką
budowlaną. Wykonawca wykona wszystkie czynności związane z przestrzeganiem zasad BHP i utrzymania porządku na
terenie budowy oraz bezpieczeństwa (czynności z BHP i BRD); wykona wszystkie niezbędne pomiary kontrolne związane z
prawidłowością prowadzonych robót; dokona wszelkich uzgodnień branżowych, konsultacji, nadzorów; wykona czynności
związane ze składowaniem i utylizacją odpadów, a także wszystkie inne czynności niezbędne do prawidłowego wykonania
przedmiotu umowy, które wynikną w trakcie jego realizacji oraz oddania zadania do użytkowania.
8) Prace należy prowadzić zgodnie z uzgodnieniami branżowymi. Wszelkie koszty i opłaty związane z wykonaniem
wszystkich czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania zadania Wykonawca winien uwzględnić w swojej ofercie.
9) Wszystkie materiały budowlane oraz kolorystykę poszczególnych elementów przed ich zastosowaniem należy uzgodnić z
Zamawiającym, a przed wbudowaniem materiałów przedłożyć ich wzory oraz karty techniczne użytych materiałów, atesty,
certyfikaty i pozostałe dokumenty inspektorowi nadzoru, potwierdzając zgodność parametrów technicznych z projektem
budowlano-wykonawczym. Materiały te zostaną zabudowane po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego.
10) Materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu umowy powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów
dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j.
Dz. U. z 2023r. poz. 682), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 1213) oraz
wymogom specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót i SWZ.
11) Wykonawca dokona zgłoszeń inspektorom nadzoru oraz właściwym służbom, robót wymagających wykonania
pomiarów lub oceny stanu technicznego dokonując w konsekwencji wszystkich odbiorów technicznych jeżeli takie będą
konieczne do przeprowadzenia odbioru końcowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262520-2 - Roboty murowe

45410000-4 - Tynkowanie

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45432110-8 - Kładzenie podłóg

45442100-8 - Roboty malarskie

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3060969,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3060969,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3060969,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASERA Sp. z o.o. (dawna nazwa i siedziba: BIURO INWESTYCYJNE „ARGO” Sp. z o.o. Osiedle Dąbrówki 1B, 44-300 Wodzisław Śląski)

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6460011155

7.3.3) Ulica: Marklowicka 34F

7.3.4) Miejscowość: Wodzisław Śląski

7.3.5) Kod pocztowy: 44-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Podwykonawca: HRESA Firma Ogólnobudowlana Dawid Tatarczyk, Os. Dąbrówki 1B, 44-300 Wodzisław Śląski.

Zakres: roboty budowlane, wykonanie instalacji sanitarnej, wykonanie instalacji elektrycznej


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3060969,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wykonawca dokonał zmiany nazwy i siedziby w trakcie trwania postępowania przetargowego (bez zmiany NIP i REGON).

Dawna nazwa i siedziba:
BIURO INWESTYCYJNE „ARGO” Sp. z o. o.
ul. Osiedle Dąbrówki 1B
44-300 Wodzisław Śląski
NIP: 6460011155
REGON: 271137335
KRS: 0000147782

Nowa nazwa i siedziba:
ASERA Sp. z o.o.
ul. Marklowicka 34F
44-300 Wodzisław Śląski
NIP: 6460011155
REGON: 271137335
KRS: 0000147782

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.