Ogłoszenie z dnia 2024-05-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00244372/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-14
- 2024/BZP 00264460/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-28
- 2024/BZP 00264910/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont węzła sanitarnego I,II piętra, toalety dla personelu- piętro III, wraz z wymianą pionów kanalizacyjnych sanitariatów w ZSP przy ulicy Sobieskiego 7 w Koszęcinie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Koszęcin
1.3.) Oddział zamawiającego: UG Koszęcin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398468
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców 10
1.5.2.) Miejscowość: Koszęcin
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-286
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 3576 100
1.5.8.) Numer faksu: 343576108
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: koszecin@koszecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-91346698-e1d8-11ee-a01e-f641a8763d5f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont węzła sanitarnego I,II piętra, toalety dla personelu- piętro III, wraz z wymianą pionów kanalizacyjnych sanitariatów w ZSP przy ulicy Sobieskiego 7 w Koszęcinie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91346698-e1d8-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00321618
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00004541/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Remont węzła sanitarnego I,II piętra, toalety dla personelu- piętro III, wraz z wymianą pionów kanalizacyjnych sanitariatów w Zespole Szkolno-Przedszkolnym przy ulicy Sobieskiego 7 w Koszęcinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00244372
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKZ.271.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont sanitariatów znajdujących się na I,II,III piętrze w budynku, w Zespole Szkolno-przedszkolnym przy ul. Sobieskiego 7 w Koszęcinie. Remont sanitariatów oraz wymiana pionów kanalizacyjnych nie wprowadza zmian w konstrukcji budynku. Prace remontowe polegają na kompleksowym remoncie sanitariatów I i II piętra, remoncie łazienki dla personelu na piętrze III oraz wymianę pionów kanalizacyjnych piętra I-III z wpięciem się do rurociągu odpowietrzającego na strychu.
a) Stan istniejący: Budynek wybudowany w technologii tradycyjnej. Ściany nośne wykonane są z cegły pełnej. Ściany działowe z cegły dziurawki. Posadzki z płytek. Na ścianach okładzina z płytek ceramicznych do wysokości 2,00 m. Sufity tynk cementowo-wapienny. Piony kanalizacyjne częściowo zabudowane płytami gipsowo-kartonowymi.
b) Stan projektowany – prace rozbiórkowe: Projektuje się usunięcie istniejących okładzin ściennych (płytek ceramicznych, tynków cementowo- wapiennych), wyburzenie ścian działowych, usunięcie warstw posadzkowych (płytek gresowych) posadzek cementowych), wymianę instalacji wod.-kan. w objętych opracowaniem pomieszczeniach sanitariatów I piętra. Projektuje się wpięcie w instalację kanalizacyjną poniżej sanitariatów I piętra, wymianę rur żeliwnych na rury PCW w pionach i rozgałęzieniach na kondygnacjach I-III oraz wpięcie w rurociąg PCW na strychu.
c) Stan projektowany – prace okładzinowe i montażowe:
I. Posadzki – podłoże oczyścić i zagruntować preparatem gruntującym. Wykonać wylewkę cementową i okładzinę z płytek gresowych;
II. Ściany – podłoże oczyścić i zagruntować preparatem gruntującym. Wykonać okładzinę z płyt gipsowo-kartonowych gkbi na zaprawie klejowej. Zabudowy szachtów wod.-kan. wykonać z płyt gipsowo-kartonowych gkbi na stelażu metalowym z wypełnieniem akustycznym z wełny mineralnej o gr. 5 cm. Licowanie ścian płytkami ceramicznymi.
III. Sufity – podwieszane o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami z włókien mineralnych.
d) Stolarka drzwiowa – drzwi wewnętrzne spełniające wymogi techniczne dla drzwi łazienkowych.
e) Oświetlenie – rozmieszczenie lamp wg rysunku P2
f) Instalacje:
I. Instalacja ciepłej wody użytkowej – wymiana istniejącej instalacji z rur stalowych na rury PP. Podejścia pod umywalki, miski klozetowe, pisuary wg rysunku nr P1
II. Instalacja kanalizacyjna – wymiana istniejącej kanalizacji z rur żeliwnych na rury PCW. Podejścia pod umywalki, miski klozetowe, pisuary wg rysunku nr P1.
III. Instalacja co – przeróbka podejść pod grzejnik
IV. Instalacja elektryczna – wymiana istniejącej instalacji elektrycznej. Schemat oświetlenia i gniazd elektrycznych wg rysunku P3
Wszystkie materiały użyte podczas wykonywania zadania muszą posiadać odpowiednie atesty higieniczno-sanitarne. Montaż armatury i osprzętu ma być wykonany zgodnie z instrukcjami producenta i dostawcy.
• Zestawienia remontowanych pomieszczeń:
1.1. I PIĘTRO
-Sanitariaty I piętro (w zakresie opracowania) 77,19
Lp. Pomieszczenie Razem [m2]
1. Przedsionek (łazienka dla dziewcząt) 2,31
2. Łazienka dla dziewcząt 21,92
3. Łazienka dla personelu 5,03
4. Przedsionek (łazienka dla chłopców) 3,24
5. Łazienka dla chłopców 16,51
1.2. II PIĘTRO
-Sanitariaty II piętro (w zakresie opracowania) 77,19
Lp. Pomieszczenie Razem [m2]
1. Przedsionek (łazienka dla dziewcząt) 2,31
2. Łazienka dla dziewcząt 21,92
3. Łazienka dla personelu 5,03
4. Przedsionek (łazienka dla chłopców) 3,24
5. Łazienka dla chłopców 16,51
1.3. III PIĘTRO
-Sanitariaty III piętro (w zakresie opracowania) 5,03
Lp. Pomieszczenie Razem [m2]
1. Łazienka dla personelu 5,03
1.4. CAŁOŚĆ REMONTOWANYCH POMIESZCZEŃ
Lp. Pomieszczenie Razem [m2]
1. Remontowane pomieszczenia 159,41
Szczegółowy zakres robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarem robót oraz STWiORB (Załącznik nr 8 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45431000-7 - Kładzenie płytek
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 400391,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 674917,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 400391,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo- Handlowo- Produkcyjne ,,DEXBUD'' Andrzej Kaniut
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5750002483
7.3.3) Ulica: Rolnicza 4
7.3.4) Miejscowość: Wierzbie
7.3.5) Kod pocztowy: 42-700
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 400391,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.