Ogłoszenie z dnia 2021-12-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00273017/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-17
- 2021/BZP 00280984/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-23
- 2021/BZP 00284882/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Najem urządzeń: wielofunkcyjnych, wielkoformatowego, drukarek kodów kreskowych, skanerów nabiurkowych z pełną obsługą serwisową oraz dostawą materiałów eksploatacyjnych i papieru.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT JAROCIŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854599
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Niepodległości 10
1.5.2.) Miejscowość: Jarocin
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 62 747 24 31
1.5.8.) Numer faksu: +48 62 747 33 37
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat-jarocinski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-jarocinski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_jarocinski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Najem urządzeń: wielofunkcyjnych, wielkoformatowego, drukarek kodów kreskowych, skanerów nabiurkowych z pełną obsługą serwisową oraz dostawą materiałów eksploatacyjnych i papieru.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17784261-46fd-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00321663
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002528/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Najem urządzeń wielofunkcyjnych, urządzenia wielkoformatowego oraz skanerów nabiurkowych wraz z pełną obsługą serwisową oraz dostawą materiałów eksploatacyjnych i papieru
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00273017/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: A-OZPI.272.2.14.2021.RA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 751591,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest najem urządzeń: wielofunkcyjnych, wielkoformatowego, drukarek kodów kreskowych, skanerów nabiurkowych z pełną obsługą serwisową oraz dostawą materiałów eksploatacyjnych i papieru, o parametrach technicznych podanych w załączniku, przez okres 36 m-cy od dnia podpisania umowy
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2.
Informacje dodatkowe: Wszystkie parametry techniczno-jakościowe podane w opisie technicznym załącznika nr 2 należy traktować jako minimalne. Urządzenia będące przedmiotem najmu powinny być dostępne w bieżącej ofercie handlowej producenta sprzętu, objęte gwarancja producenta. Urządzenia powinny być dostarczone wraz z aplikacją monitorująco-raportującą. Koszt materiałów eksploatacyjnych obejmuje wszystkie części zamienne, tonery, papier wymagane do prawidłowego funkcjonowania urządzeń.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30121300-6 - Urządzenia do powielania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30216110-0 - Skanery komputerowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 823165,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 823165,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 823165,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): CELLPOL s.c. Grzegorz Ławniczek, Monika Ławniczek
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: CELLPOL Grzegorz Ławniczek, CELLPOL Monika Ławniczek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7821977047
7.3.3) Ulica: Jana Czochralskiego 10
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-248
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CELLPOL S.C. GRZEGORZ ŁAWNICZEK, MONIKA ŁAWNICZEK
jakie przetargi wygrała firma
CELLPOL S.C. GRZEGORZ ŁAWNICZEK, MONIKA ŁAWNICZEK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 823165,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z JAROCINA
- Świadczenie usług pralniczych dla Hotelu "Jarota" i obiektów gastronomicznych Spółki
- Zakup energii elektrycznej, sprzedaż energii elektrycznej z OZE wraz z usługą bilansowania handlowego
- Sporządzanie i dostarczanie całodziennego wyżywienia dla pacjentów w Szpitalu Powiatowym w Jarocinie.
- "Sporządzeniu planu ogólnego Gminy Jarocin"
- Dowóz osób niepełnosprawnych na zajęcia do Warsztatu Terapii Zajęciowej w Jarocinie
- Roboty budowlane wraz z częściowym wyposażeniem w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rozwój infrastruktury kształcenia zawodowego w powiecie jarocińskim dla potrzeb nowoczesnej gospodarki"
więcej: przetargi w Jarocinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń drukujących na potrzeby Gdańskich Nieruchomości.
- Sukcesywna dostawa komputerów stacjonarnych oraz przenośnych, monitorów, urządzeń wielofunkcyjnych, skanerów i oprogramowania
- Sprzedaż wraz z dostawą sprzętu multimedialnego dla jednostek UWM w Olsztynie
- "Zakup sprzętu i urządzeń komputerowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach"
więcej: Urządzenia do powielania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.