Ogłoszenie z dnia 2022-08-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00245539/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Opracowanie Programów Funkcjonalno-Użytkowych dla zadań: Część 1: Budowa ulicy Grabowej w Miasteczku Śląskim – POLSKI ŁAD, Część 2: Budowa ulicy Harcerskiej w Miasteczku Śląskim – POLSKI ŁAD”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTECZKO ŚLĄSKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258799
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 8
1.5.2.) Miejscowość: Miasteczko Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-610
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@miasteczko-slaskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://miasteczko-slaskie.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miasteczkoslaskie.bip.net.pl/kategorie/76-postepowania-o-udzielenie-zamowienia-publicznego-o-wartosci-powyzej-130000-zl/artykuly/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Opracowanie Programów Funkcjonalno-Użytkowych dla zadań: Część 1: Budowa ulicy Grabowej w Miasteczku Śląskim – POLSKI ŁAD, Część 2: Budowa ulicy Harcerskiej w Miasteczku Śląskim – POLSKI ŁAD”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7dae3654-fcfc-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00321664
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036560/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Budowa ul. Grabowej w Miasteczku Śląskim – POLSKI ŁAD - opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego
1.3.9 Budowa ulicy Harcerskiej w Miasteczku Śląskim - POLSKI ŁAD - opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00245539/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.13.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 80000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w ramach części 1 są usługi polegające na opracowaniu Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla inwestycji drogowej wraz z opracowaniem dokumentów planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych oraz uzyskaniem wszelkich niezbędnych opinii i warunków technicznych w celu zaprojektowania i wykonania zadania inwestycyjnego: „Budowa ulicy Grabowej w Miasteczku Śląskim – POLSKI ŁAD”.Szczegóły:
1. Ulica Grabowa w Miasteczku Śląskim jest drogą gminną. Pełni funkcję drogi dojazdowej do zlokalizowanych przy niej
nieruchomości zabudowanych domami jednorodzinnymi oraz nieruchomości budowlanych.
2. Odcinek będący przedmiotem opracowania PFU ma obecnie nawierzchnię gruntową, długości ok. 0,350 km.
3. Zakres projektowania został przedstawiony na mapce poglądowej, stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ.
4. Opracowanie PFU w zakresie ul. Grabowej musi uwzględniać zaprojektowanie i wykonanie:
1) jezdni o szerokości 5 metrów wraz ze zjazdami do nieruchomości, nawierzchni z kostki betonowej;
2) systemu odwodnienia pasa drogowego;
3) aranżacji przydrożnej zieleni;
4) ewentualne zabezpieczenia i przebudowy infrastruktury podziemnej.
5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany jest w projektowanych postanowieniach umowy dla Części 1 zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 40000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na opracowaniu Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla inwestycji drogowej wraz z opracowaniem dokumentów planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych oraz uzyskaniem wszelkich niezbędnych opinii i warunków technicznych w celu zaprojektowania i wykonania zadania inwestycyjnego: „Budowa ulicy Harcerskiej w Miasteczku Śląskim – POLSKI ŁAD”.Szczegóły:
1. Ulica Harcerska w Miasteczku Śląskim jest drogą gminną. Pełni funkcję drogi dojazdowej do zlokalizowanych przy niej nieruchomości zabudowanych domami jednorodzinnymi oraz nieruchomości budowlanych.
2. Odcinek będący przedmiotem opracowania PFU ma obecnie nawierzchnię gruntową, długości ok. 0,474 km. Pozostała część drogi ma nawierzchnię asfaltową.
3. Zakres projektowania został przedstawiony na mapce poglądowej, stanowiącej załącznik nr 9 do SWZ.
4. Opracowanie PFU w zakresie ul. Harcerskiej musi uwzględniać zaprojektowanie i wykonanie:
1) jezdni o szerokości 5 metrów wraz ze zjazdami do nieruchomości, nawierzchni z kostki betonowej;
2) systemu odwodnienia pasa drogowego;
3) aranżacji przydrożnej zieleni;
4) ewentualne zabezpieczenia i przebudowy infrastruktury podziemnej.
5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany jest w projektowanych postanowieniach umowy dla Części 2 zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 40000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42804,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42804,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Collect Consulting S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9542443402
7.3.3) Ulica: Zbożowa 42B
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-657
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42804,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47232,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55350,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47232,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Collect Consulting S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9542443402
7.3.3) Ulica: Zbożowa 42B
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-657
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47232,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej Wiatrowo - Wiatrowo-Las
- Zaprojektowanie i wybudowanie kanalizacji kablowej oraz sieci światłowodowej do budynku przy ul. Nad Drwiną 10 w Krakowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi gminnej publicznej w m. Lisiec (dz. nr 108).
- PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 100608C RÓŻANKOWO - ŚWIERCZYNKI
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy drogi gminnej na ul. Makowej w Kobierzycach wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz uzyskaniem ostatecznej decyzji ZRID
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn. Rozbudowa lub budowa i przebudowa drogi dla rowerów lub dla rowerów i pieszych w Dębicy (2)
więcej: Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.